Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan murtanut jalkaasi, ja jos olet niin mitä kannattaisi tehdä

Vierailija
11.06.2025 |

Tyttärellä murtui jalka niin kyselen

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se lääkäriin äläkä täällä kysele. 

Vierailija
2/14 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.  Niin pahasti etten kysellyt internetissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin tietty, ettei luudu väärin se jalka. 

Vierailija
4/14 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin ja kipsi tai joku vastaava, liikuntaa mitä kykenee harrastamaan, ei sohvalle makaamaan puhelinta räpläämään.

Vierailija
5/14 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole käyttänyt sitä tytärtä lääkärissä, niin mistä tiedät, että jalka on murtunut? Jos taas olet, niin kai se lääkäri on ohjeistanut sitten jatkotoimista ja jalka on kipsattu / tuettu?

Vierailija
6/14 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesti juu.  Nilkassa kaksi kertaa kipsi, sääriluu hopea tangolla polvesta nilkkaan, luun sisälle.

Vierailija
7/14 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa ainakin suihkussa käyntiä varten jakkara ja kipsin päälle apteekista suihkusuoja eikä tehdä mitään falskaavia ja työläitä muovipussi/teippiviritelmiä.

Vierailija
8/14 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani lääkäri ja tekstin kirjoittaja

Vierailija
9/14 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole käyttänyt sitä tytärtä lääkärissä, niin mistä tiedät, että jalka on murtunut? Jos taas olet, niin kai se lääkäri on ohjeistanut sitten jatkotoimista ja jalka on kipsattu / tuettu?

Olen lääkäri, siksi tiedän että murtui. Kipsasin jalan ja laitoin kylmää, mutta mietin vain että pitäisikö hakea sairaalasta kepit

Vierailija
10/14 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lääkäri, siksi tiedän että murtui. Kipsasin jalan ja laitoin kylmää, mutta mietin vain että pitäisikö hakea sairaalasta kepit

Sulla on röntgen-laitteisto ja kipsausmahdollisuudet kotona? Hienoa! Mitä sä meiltä enää kyselet kun kerran osaat jo hommasi?

(provo)

Vierailija
11/14 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse miehenä aiheuttanut itselleni monia tahallisia murtumia luiden kovettamisen mielessä.

3kk rasituslepoa riittää usein, jos luu ei ole täysin katki ja asettunut vinoon.

Vierailija
12/14 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi on joskus paketissa ollut, kyllä se siitä. Kipsissä oli kuukauden, eikä saanut mennä saunaan, rakastan saunomista.

Vierailija
13/14 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit eivät kipsaa. 😌

Vierailija
14/14 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on röntgen-laitteisto ja kipsausmahdollisuudet kotona? Hienoa! Mitä sä meiltä enää kyselet kun kerran osaat jo hommasi?

(provo)

Kyselen edelleen jos ei tullut selväksi, sitä, että  kannattaisiko vielä mennä sairaalaan sieltä saisi ehkä vähän parempaa hoitoa kuin kotitekoinen kipsi. Vein kuitenkin sairaalaan, enkä kuuntele enää teidän ilkeitä kommenttejanne. Ei teiltä sentään apua saanut. Vähän toisenlaiset oli odotukset aikuisten ihmisten mielistä. Että siellä liikkuisi jotain kivaa, mutta ei! Hyvästi iäksi kommentoikaa mitä haluatte

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan