Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on mielestäsi se maailman ärsyttävin radiojuontaja

Vierailija
11.06.2025 |

Itseä ärsyttää jostain syystä ihan vaan pienet yksityiskohdat joittenkin äänissä, mutta miten sinulla on? 

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Rockilla on parhaat juontajat. Ja parasta musiikkia.

🤘ROCK🤘

Vierailija
42/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤘ROCK🤘

Pitää testata milloin tuota kanavalla kannattaa kuunnella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi kaikki rakastavat radio novan parta mattia mutta itse VIHAAN hänen ääntään ja musiikkimakuaan!!!! En voi kuunnella koskaan radiota, kun hän on siellä! Enkä halua vaihtaa kanavaa, se on vain niin tuttu. Olen kuunnellut lapsesta saakka

Toivoisin että hän lopettaa

Miekää en tykkää parta matista aina ku kuulen sen äänen lyön pulupettia koulussa meillä on radiio koulussa📻

Minä tykkään parta matin äänestä ja hänen tyylistä juontaa, on jotenkin tosi energinen ja huumorintajuinen ja myös fiksu kun on myös opettaja juontajan hommien lisäksi.

Vierailija
44/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nyt on monella radiokanavalla huonoja juontajia, eikö juontajia voisi taas välillä vaihtaa kun nyt samat juontajat olleet monella radiokanavalla kauan? Yhdessä välissä juontajat mielestäni vaihtui yhtenään.

Vierailija
45/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Haapakangas Ylellä

Vierailija
46/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää radio novan aamussa kimmo vehviläistä!! ( Tämä myös värisokea) kimmon ääni on mielestäni sietämätön ja nauru aivan oksettaa! Mitä mieltä?

Mun mielestä Kimmo on tosi hyvä juontaja ja yleistieto hänellä on hyvä.

Vierailija
47/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö ottaa eri ketju, mutta kenellä juontajilla on koulutus? Kuinka moni on vaan otettu julkisuuden avulla mukaan. 

Joskus netissä on ollut että Eerikäinen on ainakin opiskellut media-alaa Laajasalon opistossa, Niina Backman ei ole käynyt kuin peruskoulun jätti lukion kesken. Kuukka opiskeli yliopistossa kieliä ja valtio-oppia on tosi fiksu.

Vierailija
48/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapio suomipopin tinnistä en kyllä tykkää vain tyhjäpäistä hölöttelyä

Samaa mieltä. Tämän ihmisen osaaminen on jäänyt minulta huomaamatta. Olen monesti miettinyt, että millä kompetenssillä hän on työnsä saanut. Ei mitään järkeä missään. Ehkä nykypäivänä riittää, että pystyy puhumaan tyhjää tuntitolkulla sanomatta mitään.

Vierailija
49/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤘ROCK🤘

Ehkä nyt kun Jone lähti. Harmittaa kyllä että lopettivat metallin soittamisen kymmenisen vuotta sitten. Toisaalta nimi onkin ROCK

Vierailija
50/66 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapio suomipopin tinnistä en kyllä tykkää vain tyhjäpäistä hölöttelyä

Samaa mieltä. Tämän ihmisen osaaminen on jäänyt minulta huomaamatta. Olen monesti miettinyt, että millä kompetenssillä hän on työnsä saanut. Ei mitään järkeä missään. Ehkä nykypäivänä riittää, että pystyy puhumaan tyhjää tuntitolkulla sanomatta mitään.

Jep 

Vierailija
51/66 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Haapakangas Radio Suomi

Vierailija
52/66 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi kaikki rakastavat radio novan parta mattia mutta itse VIHAAN hänen ääntään ja musiikkimakuaan!!!! En voi kuunnella koskaan radiota, kun hän on siellä! Enkä halua vaihtaa kanavaa, se on vain niin tuttu. Olen kuunnellut lapsesta saakka

Mistä tiedät hänen musiikkimakunsa? Lähetyksissä soitettavat kappaleet eivät ole hänen, tai edes kanavapäällikön valitsemia, vaan soittolistat tulevat kansainvälisen konsernin tasolta.

Vierailija
53/66 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤘ROCK🤘

Kim Sainio on ihan sietämätön. Aina pakko puhua muiden päälle ja jutuissa ei mitään järkeä. Muilla hyvä keskustelu päällä niin Sainion pakko keskeyttää jollain omalla tajunnanvirrallaan jonka jälkeen on kiusallinen hiljaisuus, kun ei niihin älyvapaisiin kommentteihin ole kellään mitään lisättävää.

Vierailija
54/66 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, Groovella on ehdottomasti parhaat juontajat !

koska siellä ei ole juontajia.  Vielä kun ei tarvitsisi kuunnella radion kautta niitä tekoälyn lukemia uutisia ja jos mainokset, joita siellä on pakko kai olla koska sillähän sen kanavan laskut maksetaan eikä siis ole realistista toivoa että ne jäisi kokonaan pois, olisivat vielä jonkin verran vähemmän häiritseviä. Niin sehän tekisi nyt jo hyvästä kanavasta aivan erinomaisen.

No niistä mainoksista pääsee eroon Suplan kautta kuuntelemalla kun maksaa, mutta radion kuuntelu muuten kun välttämättömästä syystä kuuluvuusalueella verkon kautta on epätaloudellista ja hölmöä. Kuuntelijalle ja  jakelijalle (lähettävä taho).

Vierailija
55/66 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisu Puuska-Joki.

Vierailija
56/66 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi Hedberg, Radio Pooki

Vierailija
57/66 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija Ilmoniemi

Vierailija
58/66 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se"?

Ketä itseä? Itseäni, itseäsi, itseään...? 

Vierailija
59/66 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤘ROCK🤘

Pitää testata milloin tuota kanavalla kannattaa kuunnella?

Epäsuoraan kysymyslauseeseen ei tule kysymysmerkkiä. 

Vierailija
60/66 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkina-Fasossa iltapäiväjuontaja Kendrig L. oli kyllä maailman ärsyttävin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän