Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on mielestäsi se maailman ärsyttävin radiojuontaja

Vierailija
11.06.2025 |

Itseä ärsyttää jostain syystä ihan vaan pienet yksityiskohdat joittenkin äänissä, mutta miten sinulla on? 

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomirockilla on ehkä vaan yks juontaja ja hän on superärsyttävä. Miesoletettu yrittää puhua niin hienosti sössöttäen, on kai olevinaan stadilainen. 

Vierailija
22/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuso Mäkilähteen tyyli on jotenkin huutaa koko ajan. Aivan kamala.

Tinnin ääni on sairas (ja jutut...). Ennen vanhaan käheällä ähinällä ei olisi päässyt puhetyöläiseksi.

Onko nämä edes opiskelleet alaa?

Samaa mieltä! Voiko vaan mennä että haluan radiojuontajaksi! Ja sitten ne ovat että SENKUN RADIOON VAAN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi vähän kuuntelen radiota, mutta Aamulypsyyn kai on kautta aikojen pestattu ne ärsyttävimmät (Anni, Perälä, Tinni). 

Totta ite vihaan aamylypsyä kun kuskaan lapsia kouluun niin en alunperin halusi kuunnella radiota niin nuorempi tyttö ( menee neloselle SYKissä ) on että pliis pliis PLIIIIIIS kuunnellaan radiota niin sitten vanhempi lapsi ( menee vitoselle SYKissä) yhtyy mukaan ja huutavat niin kovaa kuin kurkusta lähtee: RADIO PÄÄLLE!!!!!

Eikö teillä kuulu muita kanavia? Halusit jotenkin nostaa tuon koulun tähän esiin?

Vierailija
24/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele mitään lähestysvirtaa, jossa pääasia on asioiden päivittely, hihkuminen, nauraminen ja joskus harvoin musiikinsoitto (enkä yleensä tykkää siitä musiikistakaan). Nyt sen voi jo ehkä tunnustaa, että takavuosina kun olin ns. paikallisradiossa tekemässä hanttihommia, en koskaan kuunnellut edes oman kanavan juonnettuja lähetyksiä.

Vierailija
25/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinni🤢🤮

Vierailija
26/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eerikäinen hyi oksennus

Vierailija
27/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ottaa eri ketju, mutta kenellä juontajilla on koulutus? Kuinka moni on vaan otettu julkisuuden avulla mukaan. 

Vierailija
28/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi kaikki rakastavat radio novan parta mattia mutta itse VIHAAN hänen ääntään ja musiikkimakuaan!!!! En voi kuunnella koskaan radiota, kun hän on siellä! Enkä halua vaihtaa kanavaa, se on vain niin tuttu. Olen kuunnellut lapsesta saakka

Vierailija
29/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Alexander Eklund NRJ:n iltapäivä. En kestä sitä tekopirteyttä, minkä lisäksi sillä on tylsät jutut.

Parhaita tai sellaisia, jotka on mun mieleen on Minna Kuukka (Nova) ja Niko Saarinen (NRJ). Harmi, että Niko lopetti.

Vierailija
30/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomirockin Mäki-Kokkila vai mikä onkaan iltapäivissä. Lisäksi hänen äänensä kuuluu läpi vuorokauden kanavan mainoksissa, joten en koskaan voi kuunnella kanavaa, vaikka sieltä tulisi ihan hyvää matkamusiikkia. 

Vierailija
31/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää katsomassa minun kirjoittama juttu kun klikkaat pari kertaa seuraava ketju niin mun on mitä JUURI sinulle kuuluu tänään. Käy kommentoimassa!

Vierailija
32/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomirockin Mäki-Kokkila vai mikä onkaan iltapäivissä. Lisäksi hänen äänensä kuuluu läpi vuorokauden kanavan mainoksissa, joten en koskaan voi kuunnella kanavaa, vaikka sieltä tulisi ihan hyvää matkamusiikkia. 

Samaa mieltä

Vierailija
33/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää katsomassa minun kirjoittama juttu kun klikkaat pari kertaa seuraava ketju niin mun on mitä JUURI sinulle kuuluu tänään. Käy kommentoimassa!

Tykkäsin sun projektistas

Vierailija
34/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi kaikki rakastavat radio novan parta mattia mutta itse VIHAAN hänen ääntään ja musiikkimakuaan!!!! En voi kuunnella koskaan radiota, kun hän on siellä! Enkä halua vaihtaa kanavaa, se on vain niin tuttu. Olen kuunnellut lapsesta saakka

Toivoisin että hän lopettaa

Vierailija
35/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin että hän lopettaa

Miekää en tykkää parta matista aina ku kuulen sen äänen lyön pulupettia koulussa meillä on radiio koulussa📻

Vierailija
36/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perälä Suomipop

On kyllä luokattoman huono, ei pelkästään ärsyttävä.

Vierailija
37/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varsinaisia inhokkeja eikä myöskään suosikkeja. En vaan ymmärrä miks radiojuontajista/ toimittajista on tullut niin suuria julkkiksia?

Vierailija
38/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on itkuiikka saarinen. Radiossa vielä lähes menettelee mutta mahdoton katsottava teeveessä.

Vierailija
39/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousiko Saarinenkin jostain tositeeveestä ammattilaisjuontajaksi?

Vierailija
40/66 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuso Mäkilähteen tyyli on jotenkin huutaa koko ajan. Aivan kamala.

Tinnin ääni on sairas (ja jutut...). Ennen vanhaan käheällä ähinällä ei olisi päässyt puhetyöläiseksi.

Onko nämä edes opiskelleet alaa?

Kuuntelin viimeksi Juuso Mäkilähdettä kun oli Viki Eerikkilän kanssa ohjelma YLEXillä. Ei hän silloin huutanut vaan oli hyvinkin oivaltavan hauska ja keskustelutaitoinen. Mutta siitä onkin jo kymmenen vuotta. Liekö kaupallinen kanava ja ikä tuonut tarpeen huutamiseen. Stressi kilpailla muiden juontajien kanssa puhe(huuto)ajasta niiden tuhansien hermoja raastavien mainosten väliin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi