Tyhmä kysymys: Mitä kirjoituspöydän laatikoissa on tarkoitus säilyttää?
Tai mitä itse säilytät siellä?
Minulla on oman kirjoituspöydän laatikossa ainoastaan passi, ja olen joskus ihmetellyt, että mitä muut oikein pitävät siellä, kun ainakin minulla käytännössä kaikki on jossain muualla. Esim nyt vaikka omat ja kodin tärkeät paperit hyllyllä kansiossa tai sähköisinä. Ja esim tarvittavat kirjoitus/toimistotarvikkeet ovat kipossa pöydällä.
Kommentit (23)
Mm kyniä ja muita toimistotarvikkeita, kodinkoneiden käyttöohjekirjoja ja takuukuitteja, piirustusharrastukseen liittyviä lehtiöitä yms
Paperitavaraa ja kirjoitusvälineitä lähinnä.
ps.(Eikö tuon luulisi olevan aika itsestäänselvää?)
Pyssy oli yhdellä lääkärillä , oikein baretta.
Kynät, paperit ja askartelutarvikkeet.
Kyniä, muistilappuja, teippiä, langaton hiiri ja nettikaapeli tietokoneeseen, lasinalusia, sakset. Mm. tämmöstä löytyy täältä.
Vierailija kirjoitti:
Mun kultaharkot on siellä
Mulla on avain pankin tallelokeroon, jossa on tämä kultaharkko.
Ne ovat itsekirjoitettuja runoja, novelleja, keskeneräisiä kirjoja varten. Sieltä tulevat myös omat biisit ja laulunsanoitukset. Eikö ne sieltä aina tule, kirjoituspöydän laatikoista.
Tv-sarjoissa sieltä löytyy aina lääkepurkki.
Pattereita, mittanauha, vanhoja puhelimia, kyniä, postit-lappuja ja ulkoinen kovalevy.
Mitä vaan. Voit pitää siellä vaikka pyllysuristintasi, jos uskot ettei lapsesi sitä sieltä löydä.
Yrityksiä voi säilytellä pöytälaatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Yleinen kokoomuslainen tapa.
Kirjoituspöytä ollut viimeksi ehkä 30v sitten. Kai mulla jotain kyniä ja paperia siellä oli.
Minun kirjoituspöytäni on jälkeläiseni käytössä. Ko, kirjoituspöytä ostettu 1969 ja siinä on 4 laatikkoa ja lukollinen kaappi. Jokainen säilyttää siellä mitä haluaa. Minä aikoinaan säilytin mm. koulukirjoja ja muita itselleni tärkeitä asioita.
Vasemmalla on pari passia ja muutama setelinippu. Oikealla on glockki ja pari täyttä lipasta.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleinen kokoomuslainen tapa.
Ne ovat niin valtavia himmeleitä, etteivät ne pöytälaatikkoon mahdu.
Aloittajan kannattaa lahjoittaa aivonsa tieteelle kuollessa jos hänellä on kotona laatikko johon ei itsestään kerry roinaa.
En tiedä, mutta itse säilytän siellä kyniä, päiväkirjaa, muistilehtiöitä, tarroja, leimasinta, reitintä, nitojaa, paperia, kirjekuoria.