Miten vakuuttaa tytär siitä ettei kannata jäädä huonoon suhteeseen, kun itse jäin ja olen edelleen hänen isänsä kanssa?
Enhän voi sanoa että nyt tässä vaiheessa olen tajunnut, että mun olisi pitänyt erota jo kauan sitten, koska vuosia meni ns hukkaan tässä parisuhteessa ollessa. Ja se on kuitenkin se syy miksi kannustaisin häntä lähtemään huonosta suhteesta mahdollisimman pian.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se tyttären suhde sinun mielestä huono vai onko tytär jotain sanonut?
Sellaistahan ei voi neuvoa mitä ei itsekään tee. Sinulla on vaikka nyt heti mahdollisuus erota, jos suhteesi on oikeasti huono. Ei taida olla kuitenkaan.
Tytär on tyytymätön moneen asiaan suhteessa ja ihan syystä. Ja olen ollut hyvin vastaavassa tilanteessa itse mieheni kanssa ja kyllä, nyt kadun etten lähtenyt jo silloin. Olisi voinut 20 vuotta elämästä mennä paremminkin. Tässä vaiheessa en enää näe järkeä erotakaan enää. ap
Eli ajattelet samoin kuin 20 vuotta sitten. Ei ollut silloinkaan järkeä, koska taloudellinen tilanne, olettaisin.
Entä jos tyttäresi ajattelee samoin? Ei ole järkeä erota, koska mikä tahansa syy. Kohta se on "ei ole järkeä erota, koska lapsi".
Siinähän sitten homehdutte kumpikin huonoissa parisuhteissanne.
Tässä tapauksessa mollaisit tyttäresi isää, ei ole korrektia. Eikä viisasta.