Ei yhtään ruokaa ja tili miinuksella, kuka auttaa? Jouduin tänään varastamaan päivän ruoat mutta ei tämä voi ikuisesti jatkua.....
Kuka tässä tilanteessa auttaa? Kelasta, sossusta ja diakonista pyysin jo apua mutta he sanoivat että ei voi auttaa
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Kysy ruokahävikkiä fb-ryhmistä.
En ole facebookissa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää muuttaa halvempaan asuntoon
Kerro mihin muutan? Olen hakenut yli 500 asuntoon mutta kukaan ei vuokraa minulle
Ap
Luottotiedoton? Hiukan epäillen suhtaudun siihen, että sossu olisi kieltäytynyt ruoka-avusta jos pystyis osoittamaan, että rahat tosiaan menivät vuokraan jne. pakolliseen
Meni myös parisataa Alkoon mutta ei siitä sen enempää
ap
No niin.
Monenlaisia neuvoja on annettu ja työtäkin on tarjottu mutta ei kelpaa.
Kuole pois.
Kauheeta kun ihmisillä ei oo ruokaa. Oon avustanut kavereita joskus kun niillä ei ole rahaa ollut, olen vain ostanut niille ruokaa itse, en siis anna rahaa ettei ne osta kaljaa tai tupakkia. Ostan ruokaa kyll kavereille.
Oot kusipää kun varastaa ruokaa! Toivottavasti jäät kiinni
Peppureikä myyntiin jos ei vielä ole ollut.
Käytä ap välillä mileikuvitustasi ja keksi uusi tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Aina olen sossusta saanut lipukkeen kauppaan.
He sanoivat sossusta että eivät anna koska minulla oli rahaa kuun alussa ja sen olisi pitänyt ruokaan
Ap
No mihinkäs se sitten meni se raha?
Vuokra, vesi, ja sähkölaski
Ap
Älä valehtele
Taas?! Mihin sinä käytit ne rahat, jotka oli tarkoitettu koko kuukaudeksi?
Sinun kannattaa hankkia välitystili, tai ehkä peräti edunvalvonta. Ei sitten tule tällaista tilannetta enää.
Auttaa talouden hallinan opettelu ja realisointi. Miettii mihin rahojaan käyttää. Ostaako kahvia, alkoholia, lihaa ja juustoa vai tyytyykö siihen mikä on realistista?
Vierailija kirjoitti:
Auttaa talouden hallinan opettelu ja realisointi. Miettii mihin rahojaan käyttää. Ostaako kahvia, alkoholia, lihaa ja juustoa vai tyytyykö siihen mikä on realistista?
Kyllä lihaa, juustoa ja tuoreita vihanneksia pitää olla joka päivä, myös alkoholia viikottain, se on ihmisoikeus
Ap
mun loppu kaljat tilaisko kela robotin tuomaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lihaa, juustoa ja tuoreita vihanneksia pitää olla joka päivä, myös alkoholia viikottain, se on ihmisoikeus
Ap
No ni, jos et jaksa yhtään enempää yrittää edes juttujen tasolla, ei varmaan muutenkaan. Mä käytän nyt 3 s sen miettimiseen, millainen elämä on ihmisellä joka työstää näitä aloituksia. Ja sitte mä unohdan sut, kokonaan, jää hyvästi reppana
tyypillinen demari aina muiden pitäisi elättää heitä varsin nyt kun kajamokin meni konkkaan 1800 vero vapaata vuokra asuntoa, siinä on todella toverit vedättäneet vielä tyhmempiä tovereita. sdp paniikissa mistä nyt vaali tuet ja viinerit kun ay liikkeessäkin ylimääräinen tilin tarkistus.
Vierailija kirjoitti:
Painu nyt jo vttuun siitä ap! Ketään ei kiinnosta, kukaan ei jaksa enää tuollaista pohjatonta kaivoa larppaavaa luuseria auttaa!
AP on kiva poika joskus vaan vähän erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu nyt jo vttuun siitä ap! Ketään ei kiinnosta, kukaan ei jaksa enää tuollaista pohjatonta kaivoa larppaavaa luuseria auttaa!
AP on kiva poika joskus vaan vähän erikoinen.
Kelalta kyllä saa ihan helposti avustusta. Eilen hain juuri kolmehunttia.
Vierailija kirjoitti:
Oot kusipää kun varastaa ruokaa! Toivottavasti jäät kiinni
Ruokaa saa varastaa nälkäänsä, juomaa ei koska raanasta tulee vettä!
Merestä saa kalaa, sen kun onkii.
Ei kannata suositella, patiollani oli espanjansiruetana.