Ei yhtään ruokaa ja tili miinuksella, kuka auttaa? Jouduin tänään varastamaan päivän ruoat mutta ei tämä voi ikuisesti jatkua.....
Kuka tässä tilanteessa auttaa? Kelasta, sossusta ja diakonista pyysin jo apua mutta he sanoivat että ei voi auttaa
Kommentit (81)
Paasto tekee hyvää terveelle keholle, ja havuneulasista saa vitamiimia.
Metsästä löytyy heiniä, ruohoja, yrttejä sellaisenaan tai paistettavaksikin, lisää vain suola.
KONALAN TORAKKA TÖIHIN PITÄÄKÖ TULLA ANTAMAAN VAUHTIA😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää muuttaa halvempaan asuntoon
Kerro mihin muutan? Olen hakenut yli 500 asuntoon mutta kukaan ei vuokraa minulle
Ap
Luottotiedoton? Hiukan epäillen suhtaudun siihen, että sossu olisi kieltäytynyt ruoka-avusta jos pystyis osoittamaan, että rahat tosiaan menivät vuokraan jne. pakolliseen
Toivonkin että olisi totta. Sossupummi torakat voivat käydä pyydystämässä matoja sateen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Sä olen jankuttanut tätä jo kuukausikaupalla. Miten et ole kuollut jo nälkään? Varasta lisää niin pääset vankilan ruokiin.
Luulet että Suomessa joutuu vankilaan, jos näpistelee kaupasta ruokaa?
Joka kuukausihan sä selviät ilman rahaa, joten selkeästi et tarvitse apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Aina olen sossusta saanut lipukkeen kauppaan.
He sanoivat sossusta että eivät anna koska minulla oli rahaa kuun alussa ja sen olisi pitänyt ruokaan
Ap
No mihinkäs se sitten meni se raha?
Vuokra, vesi, ja sähkölaski
Ap
Joko helvetin viikko maksat vuokraa, vettä ja sähkölaskuja. Ei niitä tarvitse maksaa kuin kerran kuussa.
Kuun alussa aina maksan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mihin muutan? Olen hakenut yli 500 asuntoon mutta kukaan ei vuokraa minulle
Ap
Luottotiedoton? Hiukan epäillen suhtaudun siihen, että sossu olisi kieltäytynyt ruoka-avusta jos pystyis osoittamaan, että rahat tosiaan menivät vuokraan jne. pakolliseen
Meni myös parisataa Alkoon mutta ei siitä sen enempää
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No et varmasti ole hakenut yli 500:ttä asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Aina olen sossusta saanut lipukkeen kauppaan.
He sanoivat sossusta että eivät anna koska minulla oli rahaa kuun alussa ja sen olisi pitänyt ruokaan
Ap
No mihinkäs se sitten meni se raha?
Vuokra, vesi, ja sähkölaski
Ap
Joko helvetin viikko maksat vuokraa, vettä ja sähkölaskuja. Ei niitä tarvitse maksaa kuin kerran kuussa.
Kuun alussa aina maksan
Ap
No kyllä sinulla sitten pitäisi olla vielä 10. pvä rahaa loppukuun ruokiinkin. Tämä aihe on loppuunprovoiltu mielestäni. Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Meni myös parisataa Alkoon mutta ei siitä sen enempää
ap
No mutta eipä tosiaan, kuten ei sun ruuistakaan. Voin vaan kuvitella kuinka sitä sossua vituttaa kohdata teitä täysin elämänhallinnan menettäneitä. Eikä taida olla paremmasta toivoa. No, se oli sun valinta ja seuraukset lankes myös sulle, eikö ole jännä homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo, tää ei voi mitenkään saada apua mistään eikä kukaan ikinä auta vaikkei rahaa luottotietoja tahi töitä. Vuoroin kertoo että ei saa kämppää ja vuoroin että melkein tonnin vuokra ei oo liikaa eikä haluakaan muuttaa ja mitenkään kykene muuttamaan.
Mitä varastit? Onko kaapeissa mitään?
Voi ap syödä horsmia, voikukkia jne jne. Tuttavallani soi kaiken päivää puhelin , on paljon enemmän tarjolla ,kun ehtii tehdä. On 37v. Ja kelpaa vaikka mitkä työt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Saati lähettänyt 11000 työhakemusta.
Hae edunvalvonta, sä saat sen kun sanot että et pysty itse huolehtia taloudestasi ja joudut jopa varastaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen 2 vuotta hakenut lähes päivittäin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Saati lähettänyt 11000 työhakemusta.
Yhden työhakemuksen tekemiseen menee pari minuuttia
Ap
Onko sala- ja palkkamurhaajaksi ryhtyminen sopiva yhteiskunnan osa?🤔🤔