Ostaisitko sinä käytetyt pyöräilyhousut?
Niissä ollaan yleensä aina ilman alushousuja. Kysyn koska vanhojen housujen säämiskä on päässyt kovettumaan talven yli ja pitäisi äkkiä keksiä jostain hyvät. Noi olisi tilapäinen ratkaisu kunnes löydän rahaa ihan uusien ostamiseen.
Kommentit (26)
En, enkä shortseja tai uikkareita.
Miten niin käytetään ilman alushousuja?
Kyllä mulla on aina alkkarit ennen mitään muuta housunnäköisiä jalassa.
Ja ei, en ostaisi jonkun toisen vanhoja urheilukalsonkeja. On niitä käytetty alkkareiden kanssa tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, en ostaisi jonkun toisen vanhoja urheilukalsonkeja. On niitä käytetty alkkareiden kanssa tai ilman.
Alushousut bibsien alla hiertää/painaa herkästi, kun poljetaan tuntikausia
Naisten? Ostan. Kohta alkaa by the way satulannuuskintakausi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Puoli tuntia polkemista riittää jos reitti on oikein mäkinen.
Vierailija kirjoitti:
Naisten? Ostan. Kohta alkaa by the way satulannuuskintakausi!
Mä jotenkin odotin tätä!
Vain jos on ihan pakko ja käyttäisin sitten niiden kanssa sekä alushousuja että pikkuhousunsuojia varmuuden vuoksi.
Jos seksi tuntemattoman kanssa ei ole este niin ei silloin pyöräilyhousutkaan.
Aika bakteerikammoista porukkaa täällä. Ette varman käytä yleisiä vessoja tai koske kaupassa ostoskärryn kahvaan. Pyöräilyshortsit pestään alhaisissa lämpötiloissa mutta usein ja niiden kanssa voi käyttää antibakteerisia voiteita.
Upota ne vanhat sopivaan rasvaan vuorokaudeksi
Vierailija kirjoitti:
Upota ne vanhat sopivaan rasvaan vuorokaudeksi
Millaiseen rasvaan?
Sehän se idea siinä vähän niin kuin onkin. T:M59
Vierailija kirjoitti:
Aika bakteerikammoista porukkaa täällä. Ette varman käytä yleisiä vessoja tai koske kaupassa ostoskärryn kahvaan. Pyöräilyshortsit pestään alhaisissa lämpötiloissa mutta usein ja niiden kanssa voi käyttää antibakteerisia voiteita.
Olisit valmis käyttämään antibakteerisia voiteita sen sijaan, että ostaisit uudet pyöräilyshortsit?
Vierailija kirjoitti:
:D en hiero plluani julkisen tilan ovenkahvoihin. Säämiskä on ihan eri juttu
Tesmusta saa muutamalla eurolla, niin miksi ostaa käytettynä?
En missään tapauksessa. Uutena ostetutkin heitän pois ja vaihdan uusiin säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
En missään tapauksessa. Uutena ostetutkin heitän pois ja vaihdan uusiin säännöllisesti.
Katso huviksesi mitä uudet laadukkaat pyöräilyhousut maksaa. On nimittäin hiukan eri asia kun jotkut sloggit.
Nykyiset on muuten Kiinasta tilatut. Ne alkaa olemaan tiensä päässä myös sen takia että saumoja on alkanut avautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Puoli tuntia polkemista riittää jos reitti on oikein mäkinen.
Totta, mitä paremmat mäet sitä vähemmän tarvii polkea että pääsee maaliin.
No en todellakaan. Pyöräilyhousuthan pestään alhaisissa lämpötiloissa-> saat jonkun muun pöpöt siitä säämiskästä