Sukari: Maskun tilanne on vakava, historian huonoin tulos. Ihmiset eivät uskalla kuluttaa
"Kansa ei nyt uskalla kuluttaa. Ihmiset säästävät, ja yksi ensimmäisistä säästökohteista on sohvat ja sängyt"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/28e2bab7-3830-4a22-8442-4d3d0631e6ff
Kommentit (216)
Eikö olekin parempi, että dronet tuhoavat Topin kuin minun tavarani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskun huonekalut on niin huonoja etten niihin rahojani tuhlaa. Eihän huonekaluja kai juuri kukaan osta vain siksi että pitäisi päästä kuluttamaan. Tarpeeseen ostetaan.
Jos luit jutun niin muillakin huonekalufirmoilla menee yhtä huonosti.
Ihmiset ostavat huonekaluja pääasiassa tarpeeseen. Jos nyt ei ole tarvetta kenelläkään ostaa niistä muistakaan huonekaluliikkeistä niin sitten ei ole. Kierrätys on edelleen suosittua, myös huonekaluissa.
Ihmiset hukkuvat huonekaluihin. Jatkuvasti porukka perii vanhempiaan ja nyt on ongelma keksiä, mihin kaikki chippendalen ruokapöydät, kustavilaispöytäryhmät ja vitriinit saadaan mahtumaan. Ei tulisi mieleenkään mennä kauppaan.
Tämä. Tavaraa on oikeasti liikaa.
Topia potuttaa kun loppuu mansikat aamupuurosta. Hän mainitsi että kilpailu on kovaa suomalaisten huonekalufirmojen kesken mutta unohti mainita Ikean kokonaan. Tottakai harmittaa kun joutuu myymään viidennen lomakodin pois tai luopumaan seitsemännestä mersusta.
Just vein Ikean halpahyllyn roskikseen kun ei mahdu mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskun huonekalut on niin huonoja etten niihin rahojani tuhlaa. Eihän huonekaluja kai juuri kukaan osta vain siksi että pitäisi päästä kuluttamaan. Tarpeeseen ostetaan.
Jos luit jutun niin muillakin huonekalufirmoilla menee yhtä huonosti.
Ikealla pyyhkii ihan hyvin. Hankala jonkun pienen Maskun on Ikean kaltaista jättiä vastaan kilpailla.
Topi voi kiitellä kokkareiden talouspolitiikkaa
Kyllä me ollaan kulutettu ja ostettu huonekalujakin, mutta ei enää ikinä Maskusta.
Kaksi peräkkäistä pettymystä ja erittäin huono reklamaation hoito jossa lähinnä kiistettiin että mitään ongelmaa olisi tuotteessa jonka maali hilseilee ja jos onkin niin se on varmasti asiakkaan itsensä aiheuttama
Huono laatu, erittäin agressiiviset myyjät, olematon asiakaspalvelu. Siinä on syyt Maskun huonolle menestykselle.
Itse en osta mitään huonekaluja enää muutakuin kierrätyskeskuksista, tai käytettynä tutuilta. Mieluiten täyspuuta. Ei tosiaan ihan trendien aallonharjalla mennä, mutta mitä sitten. Tärkeämpiäkin asioita on. Nykyhuonekalut ovat surkeita laadultaan, ellei ole rahaa laittaa yhteen sohvapöytään tuhansia euroja. Minulle huonekalut ovat käyttöä varten, eivät koristeita.
Masku se huijaa sen minkä ehtii.
Musta Vepsäläinen huono kauppa. Mitään ei saa ostettua suoraan kun ei ole minkäänlaista varastoa. Eilen peruin kaupan kun Klarnaan olisi pitänyt syöttää kortin numero. Ei käy mulle niin tilaamatta jäi.
Suosin yrityksiä joilla on varastoa tai nopeaa toimitusta. Mun kaupat on Finnish design shop, Asko ja Ikea.
Ikea toimii juuri niin että se varasto on ja asiakas tietää saavansa tuotteen kun sen maksaa.
Jättikö Sukari kateuttaan mainitsematta Ikean.
Semmosta se on. Pitää nyt miettiä mihin rahansa laittaa. Minä laitan nyt säästöön, maksan velkoja ja tänään ostin drone osakkeita, siis niitä sotimiseen käytettäviä, ei kaupalliseen. Ei ole sukarille nyt antaa rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Just vein Ikean halpahyllyn roskikseen kun ei mahdu mihinkään.
Käteviä moni ikean kaluste kun on kennolevyä. Voi laittaa sekajätteisiin, en tiedä vaikka voisi laittaa pahvin keräykseen. Myös opiskelu alkaa nyt monella, joten opiskelijoille voi kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Perskokkareiden pelottelukampanja on tepsinyt hyvin. Viimeinen sammuttaa valot.
Ei se mitään pelottelua ole. 700 euroa on laskenut kuukausitulot minullakin kun petteri säästi meikäläiseltä työvuorot pois.
Kehtaavatko vielä Topilta vaalikassaan roposia pyytää........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petteri ostaa lapsilleen asunnot ja hurauttaa Maskuun huonekaluostoksille.
Kyllä, Petteri ostaa 245 sänkyä ja huonekaluliike on pelastettu.
Totta. Tämä ei ole mikään keskituloisen ongelma. Suurituloisille annettiin veroale juuri tämän vuoksi, että jokainen heistä käy ostamassa 100-500 sohvaa. Mieluiten kerran kuukaudessa.
Siis onko Masku heittämässä volttia?