Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: Aina sama mekko ja liian leveä tekohymy - meteorologi Anniina Valtosen tyyli suututtaa suomalaisia naisia

Vierailija
10.06.2025 |

Anniina Valtosen pukeutuminen ja hymy ovat aiheuttaneet "somekohun", koska joku katsoja paheksui, että hänellä on aina eri vaatteet ja "tekohymy". Valtonen vastasi julkaisemalla kuvasarjan, jossa osoittaa kierrättävänsä asuja. Samalla hän puolustaa hymyilyään, vaikka joku seuraaja oli sitäkin vastaan: "Ei saa hymyillä, sää on vakava asia."

Mammat, ihan oikeesti: nyt ollaan taas siinä pisteessä että nainen ei saa hymyillä ruudussa ilman että joku setä kokee sen uhaksi. Ja jos pukeutuu neutraalisti, se on tylsää. Jos pukeutuu värikkäästi, se on liikaa. Jos käyttää samoja vaatteita, se on epäsiistiä. Jos käyttää uusia, se on tuhlausta.

Miksi NAINEN on aina se, joka joutuu puolustelemaan naamaansa ja vaatteitaan? Onko kukaan koskaan miettinyt, montako kertaa Pekka Pouta käytti samaa pukua?

"Ei saa hymyillä koska sää on vakava asia" mitä helv... Siis onko joku tosissaan tätä mieltä? Sateesta ei saa enää tehdä kevyttä säätä?

Tää kertoo isommasta ongelmasta: nainen ei saa olla esillä ilman että siitä tehdään numero. Olitpa meteorologi, uutisankkuri tai lastentarhanopettaja, niin aina tulee joku urpo nillittämään ulkonäöstä.

Miten tämä liittyy meihin? No mieti kuinka monesti sulla on ollut liian kireä paita vanhempainillassa tai liian kirkas huulipuna työhaastattelussa. Sama systeemi.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti tulee näitä ketjuja jossa nainen kateellisena inhoaa jotain julkkisnaista ja yrittää väittää, että miehet häntä haukkuisi.

Vierailija
42/47 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä on suuttunut? En minä ainakaan.

Pakollinen miesviha aloitus. Setämiehet sitä ja setämiehet tätä. 0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitas nyt päättää, oliko se mammat vai setä, joka raivostui.

Vierailija
44/47 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUKA

Vierailija
45/47 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUKA

Tai ketkä ovat suuttuneet.

Vierailija
46/47 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUKA

Tai ketkä ovat suuttuneet.

Varmaan halutaan jonnekin valtion virastoon töihin. Yleensä heillä on tapana haukkua tuohon tyyliin ja spämmätå loputtomasti. Elyhän on toisinpäin Yle.

Vierailija
47/47 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan suututa. Ihana on.

N54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi