Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset ovat ehkä maailman tylyintä ja epäempaattisia kansaa

Vierailija
10.06.2025 |

Vihapuhetta, rasismia, köyhät ja sairaat saisi laittaa pakkohoitolaitoksiin, köyhiä saa riistää koska on oma valinta olla köyhä ja tyhmä työtön.

Ikärasismia työelämässä, kukaan ei palkkaa enää +50 vuotiasta. 

Kouluväkivaltaa, nyt työnantajat kyttää työntekijöiden vapaa-aikaa ja potkut tulee jos lomalla on juonut alkoholia. 

Vanhukset makaavat kusisissa pas**kavaipoissa hoitolaitoksissa eikä kellään ole aikaa niitä viedä pesulle tai jutella tai viedä ulos kävelylenkille. Lähinnä hoidetaan niin, että kuolema korjaa ennenaikaisesti. Elvytyskielto jos saa sairaskohtauksen. 

Harva tuntee naapureitaan ja jos tuntee, se on negatiivista. Kukaan ei moikkaa. Lapset voi pahoin koulussa. Puolen vuoden potilasjonot hoitoon jos käy tuuri. Köyhät köyhtyvät ja rikkaat rikastuvat. Suuret asutuskeskukset summiutuu ja nuoret jengiytyy. Rikollisuustilastot nousussa. Itsemurhat nousussa, huumeongelma Eurooopan pahimpia. 

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy yhyy kun muhun ei suhtauduta positiivisesti, vaikka valitan vain kaikesta mahdollisesta.

Vierailija
62/121 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että tämä heimo tänne kylmään pohjolaan ajettiin? Mahtavien sosiaalisten taitojen takia vai? 

Nämä geneettiset kortit meille on jaettu, joten ei muuta kuin avantoa hakkaamaan kirveellä hus!

Eikö se mennyt niin päin, että tänne tulivat ne, jotka halusivat pois muiden ihmisten luota? Jääräpäiset erakkoluonteet, jotka mieluummin sisulla raivasivat oman palstan ja ensimmäiseksi taloksi rakennettiin sauna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet miten käy empaattisen ihmisen? Ei kelpaa kun muiden kannattelijaksi ja kuuntelijaksi. Säilytin empaattisuuden ja ymmärryksen mutta terapiapalveluni ovat ohitse. Itse et saa ymmärrystä etkä tukea mistään. Välttelen ihmisiä ja pidän vuorosanani lyhyinä. Kohtelias olen aina ollut, mutta nykyisin pyrin olemaan vain omassa seurassani.

Vierailija
64/121 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta endin itse eri valtauskontoon ja tule vasta sitten puhumaan rasismista. 

Suomessa ei ole rasismia nähtykään. 

Vierailija
65/121 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun palkasta menee joka kuukausi erittäin empaattinen osa vähäosaisille. Ei jaksaisi enää sen lisäksi keskittyä huomioimaan tätä ruikuttamista.

Vierailija
66/121 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totisia torvensoittajia jotka pelkäävät kaikkea erilaisuutta. 

Vierailija
67/121 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko AP tyytyväisempi jos meillä olisi se jenkeistä tuttu teeskentelykulttuuri? Oltaisiin joka käänteessä kyselemässä kuulumisia tuntemattomilta vaikka ei kiinnostaisi pätkääkään ja sitten suureellisesti "Oh my god, can't believe it", "Oh, my gosh!" kun hän kertoo asioita joita et alunperinkään edes halunnut kuulla?

Se mikä meiltä puuttuu on teeskentelykulttuuri ja minä olen siitä vain ja ainostaan iloinen.

Vierailija
68/121 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa siinä, että hyvinvointivaltio on tuonut meille sitä lämpöä ja huolehtimista, jota kaupunkilainen elämäntapa ei meille muutoin tuo.

Nyt kun Suomessa menee yhä enemmän itsekkyydeksi ja voiton tavoitteluksi ilman että on tasapainottavaa voimaa, jälki voi olla yllättävänkin sosiaalidarwinistista. USAssakin uskonto hieman hillitsee kansalaisten härskiä voitonpyyntiä. Meillä ei.

Mutta, ei meillä ole myöskään kohteliaisuuden kulttuuria, joka on Ruotsissa, ja jopa USAssa monin paikoin, paljon vahvempana.

Vierailija
69/121 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on tylyjä päin naamaa. Muualla ollaan ylimpiä ystäviä tavattaessa, mutta selän takana suunnitellaan koko elämän pilaamista jostain pikkujutusta.

Tuota, Suomessa tylyyden lisäksi suunnitellaan sitä elämän pilaamista.

Vierailija
70/121 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Suomessa kaikki on paskaa. Muuta takaisin Venäjälle... 

Vierailija
71/121 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy yhyy kun muhun ei suhtauduta positiivisesti, vaikka valitan vain kaikesta mahdollisesta.

Sä itse kuulostat juuri tuollaiselta passiivis-agressiiviselta! Miten positiivinen tää sun kommentti oikein on??? No ei yhtään!!:D 

Vierailija
72/121 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta pääsee pois jos on noin synkkä mieli täällä olemisesta. Vai estääkö tukirahat lähtemästä eikä ne ihmisetkään yhtään sen välittävämpiä ole sittenkään, ainakaan ap:ta kohtaan? 

Vierailija
73/121 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rysylässä naapuri vasikoi sinut valheellisesti vallankumouksellisesta toiminnasta jos käyt hänen hermoilleen tai viet hänen parkkipaikkansa. Sitten onkin majoituspulmat ratkaistu seuraavaksi 15 vuodeksi.

Vierailija
74/121 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä itse kuulostat juuri tuollaiselta passiivis-agressiiviselta! Miten positiivinen tää sun kommentti oikein on??? No ei yhtään!!:D 

Molempien kommentit ovat yhtä hankalia.

-eri

Vierailija
75/121 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta on mahdollista luoda todella "sinimusta" valtio. Japaniakin selvästi totisempi ja raaempi sellainen.

Vierailija
76/121 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiaa kyllä löytyy, mutta vain ulkomaalaisille. 

Vierailija
77/121 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se enimmäkseen on. Kannattaa seuloa todella tarkkaan ne ihmiset, joihin pitää yhteyttä.

Seulo paskaasi.

Olet esimerkki ihmisestä, joihin ei pidetä yhteyttä.

Vierailija
78/121 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etpä ole ap hirveästi matkustellut tai asunut ulkomailla kun tuollaista väität.

Olen ap kanssa samaa mieltä ja olen kyllä matkustanut yli 20 maata. Viimeksi olin 1kk Aasiassa. Siellä ja muualla sentään on monilla inhimillisyyttä kerjäläisiä kohtaan. Annetaan kolikoita, kun makaat toinen jalka poikki kadulla.

Suomessa uskotellaan itselle "työttömät ovat vaan laiskoja ja typeriä. Itse aiheuttaneet tilansa" Mitä vaan kunhan tuntee itsensä paremmaksi. En ole tuntenut edes narkkaria joka haluaisi olla työtön. Ei joko ole töitä tai terveydessä on ongelmia. Ehkä ymmärrätte sitten, kun teidän kohdalle tulee selkä leikkaus, polvella ei voi astua, reuma, adhd johon ei saa lääkkeitä jne. 

Tein hierojana sen verran töitä, että sain lääkäri kulut maksettua. Autoon jarrut ja ruokaa. Sekin on pois suomalaiselta. Rahasta ei edes kiitetä Huom käteinen. Tiuskitaan ku joudutaan laskemaan! Pitäs viedä helmi taulu. Naapuri sekosi, että mul käy joskus hieronta asiakkaita. Tää on ihan oma tarinansa jota en enempää lähde tähän avaamaan. Kuuluisi mielisairaalaan. 

Kun viet tulosi suomalaiselle yrittäjälle. Nekin haukkuu sut. Ois pitäny laittaa kaikki veroihin, että autetaan koko muuta mailmaa. Kok persut kerää rahat omaan taskuun. 

Hankkikaa itsetunto! Naiivi auktoriteetti uskovainen vätys kansa joka on mailman kateellisin. 

Vierailija
79/121 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Toisen ihmisen kuoleman toivominen on normaalia nykyään.

Vierailija
80/121 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet miten käy empaattisen ihmisen? Ei kelpaa kun muiden kannattelijaksi ja kuuntelijaksi. Säilytin empaattisuuden ja ymmärryksen mutta terapiapalveluni ovat ohitse. Itse et saa ymmärrystä etkä tukea mistään. Välttelen ihmisiä ja pidän vuorosanani lyhyinä. Kohtelias olen aina ollut, mutta nykyisin pyrin olemaan vain omassa seurassani.

Näin, muihin tuhlattu empatia kannattaa kääntää itseään kohtaan, niin eipä sitä sitten toisilta enää tarvitsekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme