Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kateellinen minulle? Asiat hyvin kaikinpuolin, töitä riittää ja tilillä reilusti rahaa

Vierailija
09.06.2025 |

Ei velkoja, löytyy omakotitalo ja mökki sun muut. Kaikki itse tienattua.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hyvä taloudellinen tilanne. Itsekin toivoisin vähän parempaa kuin nykyinen, vaikka pärjään kyllä. Mutta talous on vain yksi osa elämää. Ei se kerro kokonaisuudesta kannattaako kadehtia.. 

Vierailija
22/30 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet silti töitä..Hyiii. Oletko joku köyhä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kun heti ruvetaan syytteleen Ap kaikesta.

V itun kateelliset.

Vierailija
24/30 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain elämässään epäonnistunut vasemmiatolainen on katkera,me muut osaamme iloita menestyksestäsi,jonka olet ansainnut ja kovalla työllä saavuttanut.

Vierailija
25/30 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pilvilinnoissasi yllätyt luultavasti hieman petyt myös, kun kerron, että en ole enkä ole ikinä ollut kenellekään kateellinen mistään.

Vierailija
26/30 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä voi muuttua parissa sekunnissa. Kukaan ei ole turvassa kohtalon oikuilta. Nähty niin monta kertaa omassa ja lähipiirin elämässä.

Vierailija
27/30 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Minullakin on ok-talo (halpa, mutta isolla tontilla + metsää), 4kpl sijoitusasuntoja, 7kpl sijoitustalliosakkeita + 1kpl omassa käytössä.

Töitä ei ole, mutta talletuksia aika varmasti enemmän kuin sinun omaisuus yhteensä. Kela eväsi minulta sen takia työmarkkinatuen ja asumistuen kun ansiosidonnainen loppui.

Vierailija
28/30 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä voi muuttua parissa sekunnissa. Kukaan ei ole turvassa kohtalon oikuilta. Nähty niin monta kertaa omassa ja lähipiirin elämässä.

Perisuomalainen kommentti. "Odotahan vaan..."

Vierailija
29/30 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Sinun elämäsi ei vaikuta mitenkään minun elämääni.

Vierailija
30/30 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Olet itse ne tienannut ja rakentanut arvojesi mukaisen elämän. Olen iloinen puolestasi. Minulla on erilaiset arvot, enkä käytä aikaani omaisuuden hankkimiseen.

Mutta oletko kuitenkaan täysin tyytyväinen, kun mietit, ovatko muut kateellisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi