Oletko kateellinen minulle? Asiat hyvin kaikinpuolin, töitä riittää ja tilillä reilusti rahaa
Ei velkoja, löytyy omakotitalo ja mökki sun muut. Kaikki itse tienattua.
Kommentit (30)
Teet silti töitä..Hyiii. Oletko joku köyhä ?
Hauska kun heti ruvetaan syytteleen Ap kaikesta.
V itun kateelliset.
Vain elämässään epäonnistunut vasemmiatolainen on katkera,me muut osaamme iloita menestyksestäsi,jonka olet ansainnut ja kovalla työllä saavuttanut.
Varmaan pilvilinnoissasi yllätyt luultavasti hieman petyt myös, kun kerron, että en ole enkä ole ikinä ollut kenellekään kateellinen mistään.
Elämä voi muuttua parissa sekunnissa. Kukaan ei ole turvassa kohtalon oikuilta. Nähty niin monta kertaa omassa ja lähipiirin elämässä.
En ole kateellinen. Minullakin on ok-talo (halpa, mutta isolla tontilla + metsää), 4kpl sijoitusasuntoja, 7kpl sijoitustalliosakkeita + 1kpl omassa käytössä.
Töitä ei ole, mutta talletuksia aika varmasti enemmän kuin sinun omaisuus yhteensä. Kela eväsi minulta sen takia työmarkkinatuen ja asumistuen kun ansiosidonnainen loppui.
Vierailija kirjoitti:
Elämä voi muuttua parissa sekunnissa. Kukaan ei ole turvassa kohtalon oikuilta. Nähty niin monta kertaa omassa ja lähipiirin elämässä.
Perisuomalainen kommentti. "Odotahan vaan..."
En ole. Sinun elämäsi ei vaikuta mitenkään minun elämääni.
En ole kateellinen. Olet itse ne tienannut ja rakentanut arvojesi mukaisen elämän. Olen iloinen puolestasi. Minulla on erilaiset arvot, enkä käytä aikaani omaisuuden hankkimiseen.
Mutta oletko kuitenkaan täysin tyytyväinen, kun mietit, ovatko muut kateellisia?
Sulla on hyvä taloudellinen tilanne. Itsekin toivoisin vähän parempaa kuin nykyinen, vaikka pärjään kyllä. Mutta talous on vain yksi osa elämää. Ei se kerro kokonaisuudesta kannattaako kadehtia..