Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä. Ihmisillä niin paljon vaatteita - aina vaihtamassa. Mutta missä heillä kaappitilaa tälle kaikelle? Onko jotain jota en ole ymmär

Vierailija
09.06.2025 |

En ymmärrä. Ihmisillä niin paljon vaatteita - aina vaihtamassa. Mutta missä heillä kaappitilaa tälle kaikelle? Onko jotain jota en ole ymmärtänyt ihmisten vaatekäyttäytymisestä? Ajatelkaas vaan kaikki ilmojen vaihtelusta johtuvat takit koko perheelle, kengät ja ihan kaikki sisävaatteet.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kausi vaatteet ymmärrän. Mutta sitä en ymmärrä, että joidenkin toimisto naisten mielestä töissä pitäisi olla toimistolla joka päivä eri vaatteet.

Itse olen toimistotyössä, ja joudun kyllä joka päivä vaihtamaan vaatteet ihan hikoilun ja siisteyden vuoksi. En halua pukea samaa paitaa seuraavana päivänä, mikä on ollut edellisen päivän päällä. Itse ihan haistan kyllä onko vaate ollut päällä vai ei. Sitten toki vaatteet pestään ja laitetaan uudestaan, mutta kun vaaleat ja tummat pestään eri koneissa, ja 30-40 asteiset erillään, niin ei pyykkiä kerry niin paljon, että voisi viikon aikana käyttää samoja vaatteita pesemällä ne aina uudestaan seuraavalle päivälle. 

Tämä ei siis ole mikään muotikysymys, vaan vaatehuoltoon liittyvä asia, miksi itsellä voi olla viikon aikana 5 eri asua töissä. Sitten jos vaatteita yhdi

Suositelen siirtymään luonnonkuituisiin (erityisesti silkki ja villa) vaatteisiin jotka eivät alkuunkaan hikoa yhtä paljon ja jotka puhdistuvat ihan yön yli tuulettamalla. Myös alusvaatteiden käytöllä vähentää päällysvatteiden huoltotarvetta ja siten luonnonvarojen ja energiankulutusta merkittävästi. 

Vierailija
22/22 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kausi vaatteet ymmärrän. Mutta sitä en ymmärrä, että joidenkin toimisto naisten mielestä töissä pitäisi olla toimistolla joka päivä eri vaatteet.

Itse olen toimistotyössä, ja joudun kyllä joka päivä vaihtamaan vaatteet ihan hikoilun ja siisteyden vuoksi. En halua pukea samaa paitaa seuraavana päivänä, mikä on ollut edellisen päivän päällä. Itse ihan haistan kyllä onko vaate ollut päällä vai ei. Sitten toki vaatteet pestään ja laitetaan uudestaan, mutta kun vaaleat ja tummat pestään eri koneissa, ja 30-40 asteiset erillään, niin ei pyykkiä kerry niin paljon, että voisi viikon aikana käyttää samoja vaatteita pesemällä ne aina uudestaan seuraavalle päivälle. 

Tämä ei siis ole mikään muotikysymys, vaan vaatehuoltoon liittyvä asia, miksi itsellä voi olla viikon a

Minä olen sellainen, joka ostaa äkkiä viisi samanlaista paitaa lisää, jos löydän jonkun hyvän. Sen vuoksi osa luulee, että kuljen aina samoissa vaatteissa. En ole vaihtelunhaluinen ja haluan pestä kerralla useamman samanlaisen vaatteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi