Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu pettää? Mikä siinä on parasta?

Vierailija
09.06.2025 |

Ei ehkä soveliaimpia kysymyksiä, mutta varmaankin aihe siinä missä muutkin.

Itse en ole pettänyt, mutta minulla on paljon siihen liittyviä fantasioita. Niihin liittyy aina vahva kielletyn hedelmän maku. Asiat etenevät nopeasti, spontaanisti, yleensä paikassa, jossa on suuri riski jäädä kiinni. Myös toinen osapuoli tavallisesti pettää kumppaniaan.

Parasta näissä tilanteissa on äkkiä syttynyt himo, sen tyydyttäminen, toisen tyydyttäminen, jonkinlainen salaliittolaisuuskin.

Mutta millaista se on oikeasti? Miltä tuntuu pettää? Ja mikä siinä on parasta?

Sivuseikoiksi ja kenties toisten keskustelujen aiheiksi jätän sen, mikä pettämisessä on ankeinta, ja sen, miltä se petetyksi tulleesta tuntuu.

Sanottakoon nyt vielä sekin, että minulla on ollut näitä fantasioita esiteini-ikäisestä saakka, vuosia, vuosia ennen kuin ensimmäisen kerran seurustelin kenenkään kanssa. :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on kun spermaa lentää vieraaseen pilluun.

Kiva sitten jälkeenpäin nähdä milloin missäkin ja ajatella, että silloin voihkit ja otit spermat pilluun.

Vierailija
2/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasian tasolla oli kiva, toteutuessaan hirmuinen pettymys ilman tietoakaan suurista kiihkoista. Jälki seurauksista puhumattakaan. En suosittele! 

N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe eroa pettämisen ja ns. parisuhdeseksin välillä. Toisin sanoen itse pettäminen ei tuo mitään lisämaustetta seksiin. Kyllä se on se vastapuolesta välittyvä halukkuus ja miten se vaikuttaa minuun pääosassa. Se että kokee olevan haluttu taitaa olla sitä parasta, mitä me voimme ylipäätään kokea.

Vierailija
4/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe eroa pettämisen ja ns. parisuhdeseksin välillä. Toisin sanoen itse pettäminen ei tuo mitään lisämaustetta seksiin. Kyllä se on se vastapuolesta välittyvä halukkuus ja miten se vaikuttaa minuun pääosassa. Se että kokee olevan haluttu taitaa olla sitä parasta, mitä me voimme ylipäätään kokea.

Se on juuri näin 

Vierailija
5/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä kiteytys. Kun vaimo on haluton, etsin halukkaan. Huomenna voi vaimokin olla halukas. En tunne pettäneeni ketään. Sama juttu myös vaimolle. Kondomia pitää käyttää sivusuhteissa. 

Vierailija
6/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se ku toinen haluaa sua ja käy kuumana suhun. Ja jaksaa kerta kerran jälkeen panna. Ja väliaikana kyselee koska taas. Jos kotona ois noin niin pysyisi vaan kotona. Kotona on nopea huono kiihkoton avioseksi kerran kahdessa kuukaudessa.

Vierailija
7/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiana varmaan menee, mutta jos tuon tekee oikeasti niin kyllä siinä toinen luottamus menee ja kestää vuosi kausia saada uudelleen luottamus takasin jos yhdessä edes pysytään. Pahinta mitä voi toiselle tehdä on pilata luottamus ja tuhota yhteinen elämä. On väärin vaatia edes toista kestämään sellaista. 

Vierailija
8/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkutuksia on maailma täynnä, mutta miksi pilata parisuhde sellaisen takia. Miksi aiheuttaisi kumppanille tahallaan kärsimystä ja kipua? Sairasta ajattelua

Vierailija
9/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasiana varmaan menee, mutta jos tuon tekee oikeasti niin kyllä siinä toinen luottamus menee ja kestää vuosi kausia saada uudelleen luottamus takasin jos yhdessä edes pysytään. Pahinta mitä voi toiselle tehdä on pilata luottamus ja tuhota yhteinen elämä. On väärin vaatia edes toista kestämään sellaista. 

On. Ei saa joko jäädä kii tai jos jää niin pitää tajuta itse poistua suhteesta. Ei oo järkee jatkaa

Vierailija
10/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Houkutuksia on maailma täynnä, mutta miksi pilata parisuhde sellaisen takia. Miksi aiheuttaisi kumppanille tahallaan kärsimystä ja kipua? Sairasta ajattelua

pihtaaminenko puolestaan ei ole kärsimyksen aiheuttamista?

Vierailija
11/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin yhtä pettäjää muut seksi ei vaan tuntunut millekään. Sai jäädä varattujen kanssa panot siihen yhteen kertaan. 

Vierailija
12/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä just mietin, että siitä taitaa olla 23 vuotta kun olen viimeksi pettänyt. Ei ole ollut tarvetta nykyisen kanssa. 

Nuorempana olin "vähän" sikamaisempi pelimies ja petin kyllä aina kun siihen oli mahdollisuus. Ihme kyllä en koskaan jäänyt kiinni, vaikka varmaan melko lähellä oli useammankin kerran. Mutta ehkä silloin nuorempana oli kauhean kova tarve olla haluttu. Suurin osa pettämiskumppaneista oli myös varattuja niin olettaisin heillä olleen sama tarve. Rakkaudella ei ollut niiden hommien kanssa mitään tekemistä, kyllä se oli puhdasta (likaista) seksiä puolin ja toisin. 

13/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pihtaaminenko puolestaan ei ole kärsimyksen aiheuttamista?

Pihtaamisella ei pilata kenenkään luottamusta. Kärsimystä taas aiheuttaa elämässä monikin asia, mutta voivat olla nopeammin ja helpommin korjattavissa. 

Ap. Pidä vaan fantasiatasolla noi edelleenkin. 

Vierailija
14/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut, mutta uskoisin että se tunne kun saa työntyä vieraaseen pimppaan ja lopuksi suihkuttaa siemenet sisään. Exän kanssa kun puhuimme fantasioista, niin minun ykkösfantasiani oli parinvaihto, ei pettäminen. Se oli fantasian kiihottavin puoli, että kumpikin olisi nähnyt miten toinen saa vierasta ja nauttii siitä.

Vierailija
15/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko varsinaisesti pettänyt vaikka kohta 30 vuotta yhdessä oltu ja asutaan nykyään erillään lähinnä töiden takia, ja lasten harrastukset on lähempänä kaupunki asuntoa. Seksiäkään meillä ei ole oikeen ole ollut vuosiin enään. Kerran vain tarjoutui sellainen tilanne mistä en voinut kieltäytyä. Noin 30 vuotias mimmi lähestyi baarissa ja asiat johti siihen että päädyttiin meille. Yö oli oikein mukava kaikinpuolin mutta aamulla vähän morkkis kun tämä nainen on syntynyt silloin kun olen puolisoni tavannut. Jos hyviä puolia miettii niin ehkä se että huomasin sen että olen ehkä vielä joillekin haluttava mies. Ikääkään ei silloin ollut kuin 52v. Luulen että puoliskokin touhuaa omia juttujaan kun reissuilleen lähtee.

Vierailija
16/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin pettämisestä kukaan nauttii. Ei mies eikä nainen. 

Taitaa olla se kiima, himo ja panetus aika ratkaiseva tekijä. 

Vierailija
17/21 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu ihanalta, kun takana on pitkä, seksitön liitto. Nautin joka solullani. Varmasti myös se kielletty hedelmä lisää kiihkoa. Parasta seksiä koskaan.

N.

Vierailija
18/21 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ajauduin seksisuhteeseen edellisessä liitossa. Kotona ei seksiä. Himokas nainen töistä valtava kiinnijäämisen riski.  Työ avioliitto sai halut hyrräämään. Pantiin töissä varastossa, vessassa ja jopa kerran konttorissa. Parasta oli ehkä se että seksi oli kokonaan mulle, ei tarvinnut miettiä naisen tyydyttämistä.

Vierailija
19/21 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä tulee seksuaalisesti utelias siksi että nainen alkaa pihtaamaan tai muuttuu haluttomaksi, tai muulta tavoin alkaa ärsyttämään miestään, jäkättämällä, nalkuttamalla, yms.

Pettämistä on se, että nainen ei enää ole käytettävissä kotiseksissä, kuten oli silloin kun suhde alkoi. Se ei ole pettämistä, että siinä tilanteessa mies piipahtelee paremman naisen luona.

Vierailija
20/21 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on se, kun miehelläni on pieni kalu ja hän laukeaa todella nopeasti, niin on ihana saada julmetun isoa mustaa kalua rajusti takaa ja vielä kun hän pystyy naimaan noin 20-30min tauotta.

Jaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän