Onko Riika hyvä kesälomakohde?
Kolmen päivän rentoon pyörimiseen? Hotellit näyttää olevan edullisia.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihmeellinen. Jurmala siinä vieressä on enemmän kesäpaikka, vaikka ei ole kummoinen sekään.
Mikä sitten on ihmeellinen?
Olen lähinnä ajanut Riikan läpi, näytti kivalta. Mutta paljon Euroopan kohteissa käyneenä vinkkaan Ljubljanasta, siis Slovenian pääkaupungista. Ihastuttava siisti ja rauhallinen kaupunki. Upea ympäristö, kiva pienehkö keskusta. Olimme puolisoni kanssa hyvin vaikuttuneita (yli 10 vuotta sitten kävimme). Sorry kun en vastannut kysymykseesi, mutta mainitsen vielä että monet toki pitävät Riikasta vai onko se Riiasta?
Mukava, kohtuu edullinen ja suht lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähinnä ajanut Riikan läpi, näytti kivalta. Mutta paljon Euroopan kohteissa käyneenä vinkkaan Ljubljanasta, siis Slovenian pääkaupungista. Ihastuttava siisti ja rauhallinen kaupunki. Upea ympäristö, kiva pienehkö keskusta. Olimme puolisoni kanssa hyvin vaikuttuneita (yli 10 vuotta sitten kävimme). Sorry kun en vastannut kysymykseesi, mutta mainitsen vielä että monet toki pitävät Riikasta vai onko se Riiasta?
Ajattelin mennä autolla niin Ljubljana vähän kaukana. -ap
On kiva, olen kahdesti ollut just muutaman päivän reissulla. Käytiin sitten molemmilla reissuilla yhtenä päivänä junalla Jurmalassa niin tuli nähtyä myös tuo hieno rantakaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Riiasta. Riikasta harva kai pitää?
Mä ehkä itse pidän Vilnasta enemmän.
On kiva paikka, ainakin se Vanhakaupunki, itse olin siellä just sen kolme vuorokautta, paljon ravintoloita ja terasseja ja nättiä arkkitehtuuria. Jokaisessa ravintolassa oli todella hyvää ruokaa ja edullisesti. Mielestäni paljon kivempi kuin vaikka Tallinna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihmeellinen. Jurmala siinä vieressä on enemmän kesäpaikka, vaikka ei ole kummoinen sekään.
Mikä sitten on ihmeellinen?
Vinkkejä