Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Riika hyvä kesälomakohde?

Vierailija
09.06.2025 |

Kolmen päivän rentoon pyörimiseen? Hotellit näyttää olevan edullisia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihmeellinen. Jurmala siinä vieressä on enemmän kesäpaikka, vaikka ei ole kummoinen sekään.

Vierailija
2/10 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ihmeellinen. Jurmala siinä vieressä on enemmän kesäpaikka, vaikka ei ole kummoinen sekään.

Mikä sitten on ihmeellinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähinnä ajanut Riikan läpi, näytti kivalta. Mutta paljon Euroopan kohteissa käyneenä vinkkaan Ljubljanasta, siis Slovenian pääkaupungista. Ihastuttava siisti ja rauhallinen kaupunki. Upea ympäristö, kiva pienehkö keskusta. Olimme puolisoni kanssa hyvin vaikuttuneita (yli 10 vuotta sitten kävimme). Sorry kun en vastannut kysymykseesi, mutta mainitsen vielä että monet toki pitävät Riikasta vai onko se Riiasta?

Vierailija
4/10 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, kohtuu edullinen ja suht lähellä.

Vierailija
5/10 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähinnä ajanut Riikan läpi, näytti kivalta. Mutta paljon Euroopan kohteissa käyneenä vinkkaan Ljubljanasta, siis Slovenian pääkaupungista. Ihastuttava siisti ja rauhallinen kaupunki. Upea ympäristö, kiva pienehkö keskusta. Olimme puolisoni kanssa hyvin vaikuttuneita (yli 10 vuotta sitten kävimme). Sorry kun en vastannut kysymykseesi, mutta mainitsen vielä että monet toki pitävät Riikasta vai onko se Riiasta?

Ajattelin mennä autolla niin Ljubljana vähän kaukana. -ap

Vierailija
6/10 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva, olen kahdesti ollut just muutaman päivän reissulla. Käytiin sitten molemmilla reissuilla yhtenä päivänä junalla Jurmalassa niin tuli nähtyä myös tuo hieno rantakaupunki.

Vierailija
7/10 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riiasta. Riikasta harva kai pitää? 

Mä ehkä itse pidän Vilnasta enemmän. 

Vierailija
8/10 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva paikka, ainakin se Vanhakaupunki, itse olin siellä just sen kolme vuorokautta, paljon ravintoloita ja terasseja ja nättiä arkkitehtuuria. Jokaisessa ravintolassa oli todella hyvää ruokaa ja edullisesti. Mielestäni paljon kivempi kuin vaikka Tallinna.

Vierailija
9/10 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purraan purraan

Vierailija
10/10 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten on ihmeellinen?

Vinkkejä