Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hitossa mies voi ihan aina haluta seksiä?

Vierailija
08.06.2025 |

En vaan ymmärrä. Tänäänkin kysyin ukolta haluatko suikkarin niin kauhealla innolla heti oli että ehdottomasti jos semmonen on tarjolla. Aina ku mun tekee mieli hän on valmis.

En vaan tajua. Omassa elämässä on paljon kiinnostavampiakin asioita. Ja joo rakastan miestäni ja huomioin nämä tarpeet vähintään paristi viikossa. Ja pidän siitä hommasta toki itsekin. Mutta ihmettelen tätä ainaista valmiutta viisikymppisellä. 

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt keskimäärin ovat seksuaalisempia kuin naiset. Sori siitä.

Voisitte alkaa kanaviomaan sitä toisiinne. Meit kun ei kiinnosta, sori siitä.

Vierailija
22/111 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte naiset yrittää pinnistellä päähänne sellaisen kuvitelman, että eläisitte suhteessa henkilön kanssa jota haluatte yhtä paljon kuin suhteen alussa. Sitten varmasti seksikin kiinnostaisi. Tutkimukset kertovat, että naiset kyllästyvät kumppaneihinsa, miehet eivät. Naisen pitää pitkässä suhteessa keksiä joitain muita syitä olla miehen kanssa kuin seksuaalinen halu. Miehet haluavat kumppaniaan samalla tavalla vielä vuosien jälkeen. Palkaksi saa halveksuntaa.

No ihan hyvä pointti mutta olet myös väärässä. En todellakaan halveksi rakasta puolisoani, ihmettelen ainoastaan. En ole myöskään kyllästynyt häneen ja pidän häntä haluttavana ja ihanana. Mutta ei hänkään nyt ihan yhtä pakonomaisesti mua himoitse kuin silloin alussa 247. Kyllä mulla on yksi iso syy suhteessa olemiseen seksuaalinen tyytyväisyys. Ja tuntuhan se hyvältä että mies katsoo himoiten minua viisikymppistä vielä. Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vajaaälyisyys. Miehen biologinen funktio on siittää eikä mitään muuta. Suihinotto on vieläpä naiseuden häpäisemistä ja alentamista, joten siinä yhdistyy henkinen ja seksuaalinen väkivalta naista kohtaan. 

Sinä olet sellainen s eksiorja.

No kaikki eivät tosiaan ymmärrä mitä on rakkaus, sillä että tuottaa kumppanille nautintoa rakkalleen ei ole mitään tekemistä häpäisyn tai väkivallan kanssa. Suuseksi puolin ja toisin on ainakin itselleni tyydyttävää. Ehkä et ole mieleltäsi ihan terve jos koet väkivaltana sen että rakastavaiset rakastelee?   

Vierailija
24/111 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten vaikea voi olla ymmärtää seksin haluamista. Tätä ihmettelyä saa kuulla ja usein vielä halveksivaan sävyyn. Jos kerron lukevani joka ilta pari tuntia, kukaan nainen ei järkyty. Jos katson Netflixiä saman verran tai enemmänkin, sama tilanne. Jos lenkkeilen ja kehun miten hyvä olo siitä minulle tulee, sille nyökytellään. Kaikki muu käy, paitsi se selkeästi kaikkein paras, seksi oman rakkaan kanssa. Sitä ihmetellään.

Jos kertoisin, että pidän tästä musiikista niin paljon, että saan orgasmin sitä kuunnellessa, kukaan ei ihmettelisi että haluan kuunnella sitä usein. Jotenkin tämä luonnollisempi aihe ei kuitenkaan muka mahdu joidenkin päähän. Miksi valitsisin vapaaehtoisesti yhtenäkään päivänä meneväni nukkumaan ilman seksiä? Tänään en halua kokea sitä, jätän väliin? Tietysti joudun useimmiten jättämään väliin, mutta valinta ei ole minun vaan puolison. Mieluummin olisin syömättä koko päivän.

No onhan se retardia. Seksiin eli paritteluun riittää se että ejakuloi siemenen ja se tapahtuu vaikka unissaan. Tämän siemenen voi laittaa naiseen ilman rynkytystä ja hinkutustakin. 5min projekti kerran viiteen vuoteen, verrattuna siihen että idiootit hinkuttavat ja runkuttavat itsejään ja sukuelimiään toisiinsa ja kaikkiin ruumiinaukkoihinsa monta kertaa viikossa vuosien ajan. Jos näitä kahta vertaa toisiinsa niin toinen on selvästi älykkäämpää kuin toinen. Ja jopa eläimet - siis koiraeläimistä lähtien - ovat ihmistä älykkäämpiä tässä. Ne eivät turhan päiten hinkuttele. 

Vierailija
25/111 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte naiset yrittää pinnistellä päähänne sellaisen kuvitelman, että eläisitte suhteessa henkilön kanssa jota haluatte yhtä paljon kuin suhteen alussa. Sitten varmasti seksikin kiinnostaisi. Tutkimukset kertovat, että naiset kyllästyvät kumppaneihinsa, miehet eivät. Naisen pitää pitkässä suhteessa keksiä joitain muita syitä olla miehen kanssa kuin seksuaalinen halu. Miehet haluavat kumppaniaan samalla tavalla vielä vuosien jälkeen. Palkaksi saa halveksuntaa.

Hankkikaa poikaystävät sitten

Vierailija
26/111 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vajaaälyisyys. Miehen biologinen funktio on siittää eikä mitään muuta. Suihinotto on vieläpä naiseuden häpäisemistä ja alentamista, joten siinä yhdistyy henkinen ja seksuaalinen väkivalta naista kohtaan. 

Mielenkiintoinen (no ei oikeasti) näkemys.

Mikä siinä seksuaalisuudessa on niin pahaa, että se tekee väkivallaksi ja häpäisemiseksi? Jos hyväilet toisen paikkoja ja hän saa siitä seksuaalista nautintoa, niin se on jotenkin paha ja alentavaa?

Kuitenkaan se ei ole ongelma jos hieroo toisen hartioita, jalkoja tms. ja toinen nauttii siitä. Onko tärkeintä juuri se, että nautinto ei ole seksuaalista?

Samalla logiikalla olen kuitenkin orja, jos hieron vaimon hartioita ja jalkoja. En kuitenkaan s eksiorja, koska vaimon nautinto ei ole seksuaalista. 

Vierailija
27/111 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin seksiä joka päivä, en toki sitä niin paljon saa. Mutta kyllä olisin aina valmis ja olenkin aina kun mies sitä ehdottaa. Teen toki aloitteita myös itse

n48

Vierailija
28/111 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja käytännössä aina valmiina petipuuhiin. Onneksi nykyinen mieskin on aktiivinen. Sunnuntait viettäisin mieluiten nakuna rakkaani kanssa.

Vierailija
29/111 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksipä ei? Niin minäkin haluan. Tai no, joskus olen ollut niin sairas, ettei edes seksiä tehnyt mieli.

Mies 54v.

Siitä tietää että on todella sairas kun ei tee seksiä mieli.

Vierailija
30/111 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatteko miehellenne kakkosta?

Vierailija
31/111 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aika hottis, siksi. Niin oli mun eksäkin hyvä kroppainen, urheilullinen, nätti ja kaikenkaikkiaan 'kuuma mimmi' ja halusin sitä kokoajan kun taas edellistä exää en himoinnut kun oli läskistynyt ihan muodottomaksi.

Vierailija
32/111 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedämme, että jos suikkarista kieltäytyy, niin nainen pitää itseään rumana ja miestä pettäjänä.

Helpommalla pääsee, kun antaa imeä.

Vierailija
33/111 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaahan se seksi on. Ja kun on mukavan seksikäs vaimokin, niin miksipä ei haluaisi?

Vaimoni vain on viima aikoina sairastellut ja hänen halunsa ja kykynsä on laskenut.

Toki olen ennenkaikkea huolissani vaimoni terveydestä.

t: mies 53v

Vierailija
34/111 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on siinä, että tarvitsee pillua (usein), mielellään muutamana kertana päivässä?

Vierailija
35/111 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se naisten parempi tekeminen josta aina puhutaan? Netflixi vai tiktokki?😆😆

Vierailija
36/111 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se naisten parempi tekeminen josta aina puhutaan? Netflixi vai tiktokki?😆😆

Tämähän se on jännää, että somessa voi kyllä notkua 2-5 tuntia päivässä, mutta mikäli seksiin menisi vaikkapa se reilusta puolesta tunnista vajaaseen tuntiin, niin se se on vasta ajanhukkaa.

Vierailija
37/111 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamilinta on seksin haluaminen. Sellaista miestä kuuluu häpäistä ja solvata. Miten kehtaakin olla iljettävä sika. 

Aika pitää käyttää someen, murehtimiseen, kadehtimiseen, omaan elämään tyytymättömyyteen ja tärkeimpänä valittamiseen. 

Nauttia ei voi, eikä olla iloinen, ikinä. 

Vierailija
38/111 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on samalla tavalla, paitsi pari päivää ennen menkkojen alkamista ei huvita yhtään. Mies ei halua yhtä usein ja siksi on hankalaa.

Vierailija
39/111 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on jännää, että somessa voi kyllä notkua 2-5 tuntia päivässä, mutta mikäli seksiin menisi vaikkapa se reilusta puolesta tunnista vajaaseen tuntiin, niin se se on vasta ajanhukkaa.

Kumpa seksi olisikin niin helppoa kuin kännykän käteen ottaminen ja somen selaus. Itseltä seksiin ryhtyminen vaatii ainakin paljon niin henkisesti kuin fyysisestikin ja siinä olisi hyvä pystyä olemaan 100pros läsnä. Ja lahnana makaus taas ei anna mitään, vaan ennemminkin sattuu ja aiheuttaa myös henkisen pahan olon jälkeenpäin. 

Vierailija
40/111 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda podcastiä mitä kuuntelet. Ilmiselvästi joku ultrafemakkojen voimaantumisorgiapodi. Älä mädätä itseäsi enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi