Miten hitossa mies voi ihan aina haluta seksiä?
En vaan ymmärrä. Tänäänkin kysyin ukolta haluatko suikkarin niin kauhealla innolla heti oli että ehdottomasti jos semmonen on tarjolla. Aina ku mun tekee mieli hän on valmis.
En vaan tajua. Omassa elämässä on paljon kiinnostavampiakin asioita. Ja joo rakastan miestäni ja huomioin nämä tarpeet vähintään paristi viikossa. Ja pidän siitä hommasta toki itsekin. Mutta ihmettelen tätä ainaista valmiutta viisikymppisellä.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Seksi on se asia jota inhoan parisuhteessa. Ei sillä, että seksi olisi inhottavaa, mutta mies haluaa aina, on aina vihjailemassa jotain, näen jo kaukaa asennosta tai ilmeestä että on kohta ehdottamassa. Se on kuin kotityö, josta joku koko ajan muistuttaa. Miten sillä voi koko ajan tehdä mieli? Jotenkin tulee tunne, että liikkuuko miehellä mitään muuta päässä, onko jotenkin yksinkertainen kun pystyy aina vaan miettimään seksiä.
Eroa!
Miksi täällä päästetään läpi ihan järkyttävää materiaalia? Joku kysyy miksi ihminen syö, miksi ihmisella on pallit ja pllu.
Miksi pää on olemassa ja nyt miksi mies on sellainen ja nainen taas ei.
Lukekaa, luonnossakin naaraalla on kiima-aika. Naisella kuukautiset, miehellä ei. Nainen synnyttää mies ei. Onko kaikki hulluus sekoittanut ihmisten päät?
Sekasikiöitä on ollut aina.
Juuri tuon jatkuvan vonkaamisen vuoksi ällöän miehiä, enkä koskaan enää ota miestä vaivoikseni. Aikanaan on tullut 3 pitkää suhdetta suoritetuksi, kaikki olivat samanlaisia kiilusilmäisiä vonkaajia. Olihan heissä toki muita hyviä ominaisuuksia, mutta tuo pilasi paljon. Huh, onneksi ohi on ja nyt sen verran ikää ettei tulisi edes pieneen mieleen ottaa uutta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on se asia jota inhoan parisuhteessa. Ei sillä, että seksi olisi inhottavaa, mutta mies haluaa aina, on aina vihjailemassa jotain, näen jo kaukaa asennosta tai ilmeestä että on kohta ehdottamassa. Se on kuin kotityö, josta joku koko ajan muistuttaa. Miten sillä voi koko ajan tehdä mieli? Jotenkin tulee tunne, että liikkuuko miehellä mitään muuta päässä, onko jotenkin yksinkertainen kun pystyy aina vaan miettimään seksiä.
Eroa!
Jatkan vielä, että suosittelen eroa, koska tuo ajattelusi on vastenmielistä ja kieroutunutta. Sinussa on vikaa, ei miehessä joka haluaa sinua. Lakkaa valittamasta ja haukkumasta vialliseksi ihmistä, joka on terve toisin kuin sinä. Jos ei hetkeksikään rauhoitu, se johtuu siitä ettet osaa tyydyttää miestä. Jos tilanne olisi toisinpäin ja mies valittaisi kun sinulla vain on haluja, vaikka hän on muka jotain jo tehnyt välillä vähän sinnepäin eikä auta, mitä ajattelisit? Seksi on sinusta selvästi inhottavaa. Lakkaa yrittämästä ja lähde, sinusta ei ole tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Haha joo. Toi on yksi syy miksi ihan oikeasti mietin haluanko parisuhdetta ku koko ajan pitäisi vaan olla panemassa ku olis muutakin tekemistä 🤔 N30+
Mulla tää sama. Siis suoraan sanoen kyllästyttää miesten jatkuva into seksiin. Olisi kiva tehdä kaikkea muuta enemmän, mut miehillä tuo on suhteessa tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksipä ei? Niin minäkin haluan. Tai no, joskus olen ollut niin sairas, ettei edes seksiä tehnyt mieli.
Mies 54v.
Mies on luotu lisääntymistä varten...
Olenkin ihmetellyt miten ne miestenmiehet lisääntyy keskenään kun koko väestöstä ne ovat aina etuoikeutettuna vähemmistönä.
Mä jaksoin yrittää pari vuotta vongata seksiä mieheltä, mutta lopetin kun koin turhana. Nyt on mennyt 8 vuotta edellisestä kerrasta. Että ei niitä kaikkia miehiä seksi kiinnosta.
Olen mies ja olen ollut saman naisen kanssa jo pitkään. Ollaan nelikymppisiä. Meillä naisen halut menevät kuukautiskierron mukaan. Joka toinen kuukausi on pientä kiinnostusta aiheeseen parina päivänä, mutta ei niin paljon että hän oikeasti haluaisi mennä seksiin asti. Silloin saattaa kyllä suostua, jos kaikki muuttujat ovat kohdallaan. Niitä muuttujia on paljon.
Joka toinen kuukausi taas on samat pari päivää ihan oikeasti kovaa halua ja hän voi jopa vihjata itse jotain siihen suuntaan, että kannattaa olla aloitteellinen. Silloinkin joudun aloitteen tekemään, tietysti ja edelleen saattaa joku este tulla. Seksi on upeaa molempien mielestä, kun sitä on.
Vaimoni pitää hieronnasta. Hieron häntä melkein joka ilta. Jos se jää välistä, hän on huonolla tuulella ja loukkaantunut. Siksikin pyrin siihen aikaa ja jaksamista löytämään. Hieronta itsessään ei ole minulle mikään vastenmielinen ponnistus, vaikka tietysti työstä käykin. En kuitenkaan itse saa tästä hieronnasta mitään tyydytystä tai hyvää oloa, vaan teen sen hänen vuokseen. Minusta se ei ole liikaa vaadittu, vaikka vaimon mielestä vastavuoroisuus olisi kohtuutonta. Olisin tyytyväinen mielestäni aika vähään. Käsihoito olisi upea juttu. Mutta kaiken täytyy odottaa sitä hetkeä, kun vaimo on sillä tuulella. Siihen on laskelmieni mukaan reilu kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miten vaikea voi olla ymmärtää seksin haluamista. Tätä ihmettelyä saa kuulla ja usein vielä halveksivaan sävyyn. Jos kerron lukevani joka ilta pari tuntia, kukaan nainen ei järkyty. Jos katson Netflixiä saman verran tai enemmänkin, sama tilanne. Jos lenkkeilen ja kehun miten hyvä olo siitä minulle tulee, sille nyökytellään. Kaikki muu käy, paitsi se selkeästi kaikkein paras, seksi oman rakkaan kanssa. Sitä ihmetellään.
Jos kertoisin, että pidän tästä musiikista niin paljon, että saan orgasmin sitä kuunnellessa, kukaan ei ihmettelisi että haluan kuunnella sitä usein. Jotenkin tämä luonnollisempi aihe ei kuitenkaan muka mahdu joidenkin päähän. Miksi valitsisin vapaaehtoisesti yhtenäkään päivänä meneväni nukkumaan ilman seksiä? Tänään en halua kokea sitä, jätän väliin? Tietysti joudun useimmiten jättämään väliin, mutta valinta ei ole minun vaan puolison. Mieluummin olisin syömättä koko päivän.
Haluttomia miehiä on paljon, olet poikkeus. Minun mieheni ei ole halunnut kertaakaan 2 vuoteen.
Kuukautiskierron mukaan seksihalut on luonnollista. Miksei miehet vaan voi huomioida näitä pöiviä eikä vongata joka päivä joka vain turhauttaa molempia? Keskittäkää energiat jonkin muun tekemiseen. En halua parisuhdetta juurikin tän asian vuoksi, mut jos mies tajuais ettei vonkaa silloin kun nainen ei seksiä halua niin todellakin parisuhde ja seksi noina päivinä maistuis.
Mun nainen käy vieraissa salaa, ja luulee etten tiedä. Noh niin käyn minäkin, ja sitä hän ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Voispa seksin laittaa kalenteriin kerran-kaks viikossa ja sitte ku se olis hoidettu niin sais huokasta taas ja elää rauhassa loppuviikon. Ei tarvis jatkuvasti kokea vihjailuja ja sellasta et pitäiskö mun taas muka haluta
No voihan sen niinkin tehdä. Kieltäytyikö kumppani kun ehdotit?
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon jatkuvan vonkaamisen vuoksi ällöän miehiä, enkä koskaan enää ota miestä vaivoikseni. Aikanaan on tullut 3 pitkää suhdetta suoritetuksi, kaikki olivat samanlaisia kiilusilmäisiä vonkaajia. Olihan heissä toki muita hyviä ominaisuuksia, mutta tuo pilasi paljon. Huh, onneksi ohi on ja nyt sen verran ikää ettei tulisi edes pieneen mieleen ottaa uutta .
No ei tietenkään aseksuaalin kannata ottaa normaalilla seksuaalisuudella varustettua puolisokseen. Sehän on jo lähtökohtaisesti aivan yhtä hyvä ajatus, kuin homomiehen ja lesbonaisen välinen liitto.
Miehet on niin tavattoman yksinkertaisia että ne elää seksillä. Seksistä on kiinni miehen itsetunto, onnellisuus ja yleinen hyvinvointi. Kunhan mies saa säännöllisesti seksiä niin se on onnellinen. Mikään muu ei miestä kiinnosta kuin seksi, sen saamisen ja saamattomuuden ympärillä pyörii koko miehen elämä.
Välillä harmittaa etten syntynyt mieheksi niin voisi olla samalla tavalla yksinkertaisen huoleton.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja olen ollut saman naisen kanssa jo pitkään. Ollaan nelikymppisiä. Meillä naisen halut menevät kuukautiskierron mukaan. Joka toinen kuukausi on pientä kiinnostusta aiheeseen parina päivänä, mutta ei niin paljon että hän oikeasti haluaisi mennä seksiin asti. Silloin saattaa kyllä suostua, jos kaikki muuttujat ovat kohdallaan. Niitä muuttujia on paljon.
Joka toinen kuukausi taas on samat pari päivää ihan oikeasti kovaa halua ja hän voi jopa vihjata itse jotain siihen suuntaan, että kannattaa olla aloitteellinen. Silloinkin joudun aloitteen tekemään, tietysti ja edelleen saattaa joku este tulla. Seksi on upeaa molempien mielestä, kun sitä on.
Vaimoni pitää hieronnasta. Hieron häntä melkein joka ilta. Jos se jää välistä, hän on huonolla tuulella ja loukkaantunut. Siksikin pyrin siihen aikaa ja jaksamista löytämään. Hieronta itsessään ei ole minulle mikään vastenmielinen ponnistus, vaikka tietysti työstä käykin. En
Tämäpä se onkin kyllä mielenkiintoista, että mikä siinä käsihoidossa voi olla niin vaikeaa, että sitä ei voi tehdä ihan palveluksena toiselle. Kuitenkin siihen menee aikaa reilusti vähemmän, kuin vaikkapa hartioiden perusteelliseen hierontaan. Ja se hartiahieronta ollaan kyllä valmiita vastaanottamaan vaikka koska ja joskus ihan vaaditaan.
Tää on kyl hämmentvää... eikä mies tunnu ikinä kyllästyvä... :D Mutta hyvä juttu heh.
Vierailija kirjoitti:
Ap on aika hottis, siksi. Niin oli mun eksäkin hyvä kroppainen, urheilullinen, nätti ja kaikenkaikkiaan 'kuuma mimmi' ja halusin sitä kokoajan kun taas edellistä exää en himoinnut kun oli läskistynyt ihan muodottomaksi.
Saatat olla oikeassa. Mies sanoo tätä usein ja näenhän minä kuinka hän katsoo vartaloani. Ap
Kun annat miehelle välillä hyvin voideltua pyllynreikää, pysyy hän tyytyväisenä
Soot vaan niin kuuma miehes mielestä, hyvä juttu, sanoisin.