Miten hitossa mies voi ihan aina haluta seksiä?
En vaan ymmärrä. Tänäänkin kysyin ukolta haluatko suikkarin niin kauhealla innolla heti oli että ehdottomasti jos semmonen on tarjolla. Aina ku mun tekee mieli hän on valmis.
En vaan tajua. Omassa elämässä on paljon kiinnostavampiakin asioita. Ja joo rakastan miestäni ja huomioin nämä tarpeet vähintään paristi viikossa. Ja pidän siitä hommasta toki itsekin. Mutta ihmettelen tätä ainaista valmiutta viisikymppisellä.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Kamilinta on seksin haluaminen. Sellaista miestä kuuluu häpäistä ja solvata. Miten kehtaakin olla iljettävä sika.
Aika pitää käyttää someen, murehtimiseen, kadehtimiseen, omaan elämään tyytymättömyyteen ja tärkeimpänä valittamiseen.
Nauttia ei voi, eikä olla iloinen, ikinä.
Hihi... ...totta! T: Antti Laine
Vierailija kirjoitti:
Voitte naiset yrittää pinnistellä päähänne sellaisen kuvitelman, että eläisitte suhteessa henkilön kanssa jota haluatte yhtä paljon kuin suhteen alussa. Sitten varmasti seksikin kiinnostaisi. Tutkimukset kertovat, että naiset kyllästyvät kumppaneihinsa, miehet eivät. Naisen pitää pitkässä suhteessa keksiä joitain muita syitä olla miehen kanssa kuin seksuaalinen halu. Miehet haluavat kumppaniaan samalla tavalla vielä vuosien jälkeen. Palkaksi saa halveksuntaa.
Totta mun kohdalla. Seksi miehen kanssa on kyllästyttävää koska hän keskittyy itseensä enkä saa orgasmia. Mies saa aina orgasmin joten tottakai se seksiäkin haluaa. No, vähemmän saa nykyään, masturboin sitten itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei pari kertaa viikossa ole mitenkään erityisen usein. Varmaan ukkosi haluaisi joka päivä.
Mä haluaisin VÄHINTÄÄN kolme kertaa päivässä.
T: Antti Laine
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt keskimäärin ovat seksuaalisempia kuin naiset. Sori siitä.
Voisitte alkaa kanaviomaan sitä toisiinne. Meit kun ei kiinnosta, sori siitä.
Kysyttiinkö teiltä homoilta mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitte naiset yrittää pinnistellä päähänne sellaisen kuvitelman, että eläisitte suhteessa henkilön kanssa jota haluatte yhtä paljon kuin suhteen alussa. Sitten varmasti seksikin kiinnostaisi. Tutkimukset kertovat, että naiset kyllästyvät kumppaneihinsa, miehet eivät. Naisen pitää pitkässä suhteessa keksiä joitain muita syitä olla miehen kanssa kuin seksuaalinen halu. Miehet haluavat kumppaniaan samalla tavalla vielä vuosien jälkeen. Palkaksi saa halveksuntaa.
Hankkikaa poikaystävät sitten
🤮 Homo!
Esim. stressin lievitystä tiesithän että takuulla varmaan jokainen mies myös masturboin olleessaan suhteessakin
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikilta meni ohi se tosiasia, että AP lähinnä ihmetteli tuota jatkuvaa valmiutta. Se muuttui tässä ketjussa nopeasti alustamiseksi, pakottamiseksi jne. Kuten aina.
No jos ajattelee sen niin, että nainen on kiihottava ja seksi tuntuu miehestä hyvältä, niin miksi sitä jatkuvaa valmiutta ei olisi vaikka se ei ihan koko totuus olekaan. Varsinkin jos seksiä on harvoin, niin se antaa täysin virheellisen kuvan tästä ainaisesta valmiudesta. Voin vaikka vannoa, että lähes kaikilta miehiltä (etenkin jos lasketaan vaikka alle nelikymppiset pois) tämä ainanen valmius loppuu, mikäli seksiä olisi yhtäkkiä 1-2 kertaa viikossa sijaan 1-2 kertaa päivässä.
Seksi on kauhea operaatio. Pesut jne. Sitten mahdollisesti vielä sattuu jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta mun kohdalla. Seksi miehen kanssa on kyllästyttävää koska hän keskittyy itseensä enkä saa orgasmia. Mies saa aina orgasmin joten tottakai se seksiäkin haluaa. No, vähemmän saa nykyään, masturboin sitten itse.
Miksi suostut olemaan tuollaisen pöntön kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Seksi on kauhea operaatio. Pesut jne. Sitten mahdollisesti vielä sattuu jälkeenpäin.
Ja verensokeri on alhaalla ja ketuttaa.
Se kun ihmiset menisivät kimppaan saman tason seksihaluisen/haluttoman ukon/akan kanssa. Ratkaisisi monia ongelmia joita tällä palstalla valitetaan. Parisuhteeseen kuuluu fyysinen yhteys/kosketus...se riippuu vaan sitten ihmisestä miten paljon sitä kaipaa.
Oletpa kovin kiinni niissä "paljon kiinnostavimmassa asioissa" jos muutaman minuutin suikkariin ei ole aikaa.
Tosiasia taitaa olla, että seksi ei ole sinusta ollenkaan kiinnostaa, ainakaan oman ukkosi kanssa.
Kuulostaa addiktiolta.
Addiktithan useimmiten siirtyvät yhden addiktion voitettuaan, addiktiosta toiseen. Entinen alkoholisti voi olla nykyään s e k s i addikti.
Miten hitossa nainen voi ihan aina haluta läheisyyttä?
En vaan ymmärrä. Tänäänkin kysyin eukolta haluatko kainaloon niin kauhealla innolla heti oli että ehdottomasti jos semmonen on tarjolla. Aina ku mun tekee mieli hän on valmis.
En vaan tajua. Omassa elämässä on paljon kiinnostavampiakin asioita. Ja joo rakastan naistani ja huomioin nämä tarpeet vähintään paristi viikossa. Ja pidän siitä hommasta toki itsekin. Mutta ihmettelen tätä ainaista valmiutta viisikymppisellä.
Testosterone is a hell of a drug
Vierailija kirjoitti:
Miten hitossa nainen voi ihan aina haluta läheisyyttä?
En vaan ymmärrä. Tänäänkin kysyin eukolta haluatko kainaloon niin kauhealla innolla heti oli että ehdottomasti jos semmonen on tarjolla. Aina ku mun tekee mieli hän on valmis.En vaan tajua. Omassa elämässä on paljon kiinnostavampiakin asioita. Ja joo rakastan naistani ja huomioin nämä tarpeet vähintään paristi viikossa. Ja pidän siitä hommasta toki itsekin. Mutta ihmettelen tätä ainaista valmiutta viisikymppisellä.
Läheisyys on ihan ok kuusikymppisenäkin. Sitä ei koskaan voi olla liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kolilla hyrrää kesähormonit...
Kollilla tai ullilla.
Voi myös havahtua siihen että kyvykkyys jo alkaa väistämättä jo hiipua.