Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: "Länsimaalaisia naisia pidetään helppoina" - Naiset matkaavat nyt yllättävään maahan etsimään miestä

Vierailija
08.06.2025 |

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/66523492-c160-4605-a87a-6a8bd0bd6ab0

"Suosittu eteläkorealainen populaarikulttuuri on saanut naiset ympäri maailman haaveilemaan korealaisesta poikaystävästä."

"Kauhanen kertoo, että korealaisten miesten mielikuvissa länsimaalaisten naisten kanssa seksin saaminen on helpompaa."

Kommentit (201)

Vierailija
21/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aasialaisilla miehillä on pieni

Vierailija
22/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset on vielä niistä länsimaalaisistakin kaikkein helpoimpia. Etelän turistikohteiden rantapoikien ikiaikaiset pistekilpailut sen todistavat, jossa suomalaisesta naisesta saa kaikkein vähiten pisteitä.

T. Veijo, Etelä-Savo. Ikinä en oo ulukomaella käänynnä enkä naesen kanssa tuanuinnii kjeh kjeh kröh hrööh.

Ei, vaan Maria Helsingistä. Bodycount 11.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä mieluummin käyn kreikkalaisen Jorgoksen isosta munasta lomalla nauttimassa, kuin jonkun kikkiriikkisen korealaisen pienestä nuudelista  🤏🤤

Tutkitusti kreikkalaisilla on eurooppalaista keskivertoa pienemmät kalut

Kertoo jotain outoa sinusta, että tutkit penisten  keskikokoja. Meillä naisilla ei ole yhtä laajaa empiiristä aineistoa.

Ja muistutanpa vain, että keskiarvo ei kerro mitään hajonnasta ja vaihteluvälistä.

Vierailija
24/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaiset naiset siis matkaavat maihin joissa seksi on helppoa ja kahleetonta. Sehän on ihan hyvä.

Vierailija
25/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset on vielä niistä länsimaalaisistakin kaikkein helpoimpia. Etelän turistikohteiden rantapoikien ikiaikaiset pistekilpailut sen todistavat, jossa suomalaisesta naisesta saa kaikkein vähiten pisteitä.

Ja silti SINÄ et sellaista naista edes saa.

Kekkekkekkekkekkeeeee!

Fakta :D ei teillä uleille irtoa suomalaiselta naiselta, vaikka olisitte viimeisiä miehiä maan päällä :D luulis teidän olevan ihan hiljaa vaan siitä helppoudesta, koska sehän vain alleviivaa teidän omaa surkeutta :D

Vierailija
26/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä mieluummin käyn kreikkalaisen Jorgoksen isosta munasta lomalla nauttimassa, kuin jonkun kikkiriikkisen korealaisen pienestä nuudelista  🤏🤤

Kertoo jotain outoa sinusta, että tutkit penisten  keskikokoja. Meillä naisilla ei ole yhtä laajaa empiiristä aineistoa.

Ja muistutanpa vain, että keskiarvo ei kerro mitään hajonnasta ja vaihteluvälistä.

"Meillä naisilla". Ihan nainen olen ja vasta eilen törmäsin aiheeseen erään toisen tilaston yhteydessä. Sama sukupuoli ei tee meistä ystäviä, eikä tarkoita että pitäisi olla samaa mieltä.

Vierailija
27/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsimaiset naiset siis matkaavat maihin joissa seksi on helppoa ja kahleetonta. Sehän on ihan hyvä.

Et taida tietää mitään korealaisesta kulttuurista.

Vierailija
28/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri Etelä-Koreaassa paikalliset naiset pitävät oman maan miehiä epäviehättävinä. Ihan syntyvyydestä sen näkee, kun pareja ei synny siellä enää.

Monesti aasialaismiehet näyttävät ihan teinipojilta. Ovat myös yllättävän lyhyitä miehiksi. Olen käynyt Japanissa ja Koreassa. Lähes aina miehet ovat olleet siellä reippaasti minua lyhyempiä. Siksi suomalainen mies on paras. N 23 ja 176 cm

Vierailija
29/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienimunaiset miehet tutkii vimmatusti tilastoja kun yrittävät etsiä jotain maata missä miehillä olisi vielä pienempi kuin itsellä 🤣🤣🤣

Aika ikävää kommentointia ja hyökkäämistä. Aloituksessa on kuitenkin kyse lehtijutusta ja KOREALAISTEN miesten mielipiteestä länkkärinaisia kohtaan. Tuollainen sivulliseen kohdistettu henkilökohtainen hyökkääminen ja miesviha kertoo tapojen ja sivistyksen puutteesta.

Vierailija
30/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri Etelä-Koreaassa paikalliset naiset pitävät oman maan miehiä epäviehättävinä. Ihan syntyvyydestä sen näkee, kun pareja ei synny siellä enää.

Monesti aasialaismiehet näyttävät ihan teinipojilta. Ovat myös yllättävän lyhyitä miehiksi. Olen käynyt Japanissa ja Koreassa. Lähes aina miehet ovat olleet siellä reippaasti minua lyhyempiä. Siksi suomalainen mies on paras. N 23 ja 176 cm

Mut eihä miesten pituudel pitäny olla mitää merkityst naisten mielest.

Vierailija
31/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa suomalaiset olla helppoja. Me ollaan vaan edistyneitä ja vapaa mielisiä

Vierailija
32/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Veijo, Etelä-Savo. Ikinä en oo ulukomaella käänynnä enkä naesen kanssa tuanuinnii kjeh kjeh kröh hrööh.

Enkä minä enkä mäne! Naeset naeset, viepi rahat ja terveövven. Prkl.

T: Vilikki66 

Vierailija
33/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Moni länsimainen nainen tykkää seksistä. Länsimaiset miehet voivatkin onnitella itseään, että ovat osanneet antaa naisilleen hyvää seksiä ja naisilla on sen takia myönteinen suhtautuminen seksiin.

Sujuukohan samoin naisvihamielisissä maissa, joissa naisen halut ovat tabu jopa sängyssä? Itse jätän ei-länsimaalaiset miehet väliin suosiolla.

Vierailija
34/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla saatetaan tuotantoihin ottaa näteimmä miehet. Joten kun tuonne menee, niin voi olla pettymys kun näkee että miltä tavalliset miehet näyttävät.

Vierailija
35/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat aina vaikeita.

Vierailija
36/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealaiset miehet ovat todella sovinistisia naisia kohtaan. Tämän takia siellä on 4B-liike jne. saaneet alkuunsa.

Vierailija
37/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Moni länsimainen nainen tykkää seksistä. Länsimaiset miehet voivatkin onnitella itseään, että ovat osanneet antaa naisilleen hyvää seksiä ja naisilla on sen takia myönteinen suhtautuminen seksiin.

En nyt sanois, että se miesten ansiota on.

Vierailija
38/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sujuukohan samoin naisvihamielisissä maissa, joissa naisen halut ovat tabu jopa sängyssä? Itse jätän ei-länsimaalaiset miehet väliin suosiolla.

Minä jätän väliin stereotyypittelijät. Ovat liian tyhmiä makuuni 

Vierailija
39/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan liian siroja miehiä lihaville suominorsuille ja valkovalaille.

Korealainen mies tuskaisena suomalaisen sotanorsun kanssa; päällä ei pysy, takaa ei yllä ja alle ei uskalla.

Ne ovat kuule nättejä nuoria tyttöjä, jotka tuolta lähtevät etsimään miestä. Ei se kritiikitön Korea-fanitus meidän "sotanorsujen" keskuudessa ole mitenkään yleistä eikä tuo maa meidän nuoruudessamme ollut muotia. Harva meidän ikäinen sinne haikailee. 

Nämä ovat parikymppisiä, jotka pyrkivät myös näyttämään korealaisilta, eli ovat hyvin hoikkia ja hoitavat ihoaan monivaiheisella ihonhoitorutiinilla. Ja sekös sinua ärsyttääkin.

Vierailija
40/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi tuhoaa jokaisen yhteiskunnan missä pääsee levittämään propagandaansa.

No mutta, jos pohjosmaalainen käy iskemässä uroon maasta josta machoismi on vallitseva luonnonvoima niin sehän on Machot 1 Feminismi 0.