Tekisi kauheasti mieli mättää herkkuja naamariin!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahdonvoimaa kehiin ja juo mieluiten pari lasia vettä. Sokeria ei tarvitse kukaan.
Tahdonvoimalla myös hautaan kuihtuneena, elämää elämättömänä.
Aika surullista, jos "elämän eläminen" = herkkujen mättäminen
Ehei, kuomaseni. Elämää voi elää siten, että tekee asioita silloin, kun sille tuntuu. Toisilla kun ei ole painonhallinnan kanssa ongelmia.
Joo :D Mulla oli just 2 viikon herkkumaraton. Vedin kaikkea mitä ikinä teki mieli. Paino normaali, vaatekoko M, veriarvot hyvät. Vatsavaivat yllättäin helpotti, en tiedä johtuuko siitä että oli niin kiva syödä :DD Nyt ruotuun kun sairastuuhan tuolla jos jatkaisi, mutta oikein kivaa ja rentoa oli!&nb
Kuulostaa melkein siltä, kuin olisi pitänyt tehdä vaikutus, onneksi elämä ei ole labratesti, jossa pitää raportoida paino ja veriarvot jokaisen pullan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jo luovutin taistelun ja kävin ostamassa porkkanakakun, filipinos valkosuklaakeksejä ja niitä maraboun yksittäispakattuja brownieita, ei lähtenyt lapasesta ei.
Ahmimishäiriö? Makuaisti myös varmaan turtunut tai jotenkin sekaisin, jos nimenomaan teollisesti tuotetut lisäainemätöt on se sun juttu. Tulee varmaan aivosumu ja ällötys lopuksi.
Ei hätää, en ole syönyt herkkuja pitkään aikaan ja en osannut valita niin otin kaikkea, syön luultavasti vaan porkkanakakkua, muut menee kaappiin. Oli ehkä hieman liioiteltu mun viesti.😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahdonvoimaa kehiin ja juo mieluiten pari lasia vettä. Sokeria ei tarvitse kukaan.
Ehei, kuomaseni. Elämää voi elää siten, että tekee asioita silloin, kun sille tuntuu. Toisilla kun ei ole painonhallinnan kanssa ongelmia.
Joo :D Mulla oli just 2 viikon herkkumaraton. Vedin kaikkea mitä ikinä teki mieli. Paino normaali, vaatekoko M, veriarvot hyvät. Vatsavaivat yllättäin helpotti, en tiedä johtuuko siitä että oli niin kiva syödä :DD Nyt ruotuun kun sairastuuhan tuoll
Löysäisit vähän sitä nutturaa jo <3
Minulla makea laukaisee ahmimisen. Välillä annan periksi, ja syön jonkun aikaa liikaa. Sitten esim viimeksi puoli vuotta kokonaan ilman makeaa. Pisimmillään mennyt ilman makeaa jotain seitsemän vuotta. Mutta en voi ottaa yhtä palaa suklaata.
Niin minunkin olisi tehnyt mieli vain syödä herkkuja. Tiedossa on painokontrolli lääkärissä, kun ylipainoa on kertynyt. Pakenin jääkaappia sänkyyn. Eli en osaa ratkaista sinun ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo :D Mulla oli just 2 viikon herkkumaraton. Vedin kaikkea mitä ikinä teki mieli. Paino normaali, vaatekoko M, veriarvot hyvät. Vatsavaivat yllättäin helpotti, en tiedä johtuuko siitä että oli niin kiva syödä :DD Nyt ruotuun kun sairastuuhan tuolla jos jatkaisi, mutta oikein kivaa ja rentoa oli!&nb
"Paino normaali" eli bmi alle 25 ja vaatekoko M (varsinkin nykyään, kun valmisvaatteiden koot on jo tosi isoja..) ei vielä kauheesti kerro
Vierailija kirjoitti:
Mä jo luovutin taistelun ja kävin ostamassa porkkanakakun19.5 g sokeria , filipinos valkosuklaakeksejä 59.1 g ja niitä maraboun yksittäispakattuja brownieit 61.5 g, ai ei vai, kato paljonko sokeria kiskoit naamaasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jo luovutin taistelun ja kävin ostamassa porkkanakakun19.5 g sokeria , filipinos valkosuklaakeksejä 59.1 g ja niitä maraboun yksittäispakattuja brownieit 61.5 g, ai ei vai, kato paljonko sokeria kiskoit naamaasi!
Rauhotu hyvä ihminen, söin eilen vain yhden palan porkkanakakkua ja yhden brownien. Ei ollut edes hyviä.
Kokeile syödä oikein proteiinipitoinen ateria. Minulla auttaa joskus. Lämmin tee, jossa hunajaa on myös hyvä.
Mä laihdutan ja pidän kalorit 1200-1400 välillä. Tänään poikkeuksellisesti jo nyt tonni kasassa eli ei juuri syödä enää tälle päivää. Teen raejuustotonnikalasalaatin vielä iltapäivällä ja illalla maitorahkaa ja mansikoita. Vichy ja teetä jos jää vielä nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mätä herkkuja naamariin?
Niin minä teen
Mä söin Aino-jäätelöä koko pakkauksen verran. Oli niin hyvää tuo vanhan ajan vanilja-mansikkajäätelö.