Tekisi kauheasti mieli mättää herkkuja naamariin!
Kommentit (32)
Kerran täällä vain eletään, carpe diem!
En tiiä mitä sinä teet, mutta minä olen syönyt kaksi Pingviini tuuttia peräkkäin.
Ei muutaku kauppaan herkkuostoksille.
Jos olet siinä kunnossa missä haluatkin olla, niin ei haittaa jos joskus mättää.
Jos taas haluat keventyä, niin keksi jotain muuta tekemistä äläkä mätä herkkuja naamariin.
Mä jo luovutin taistelun ja kävin ostamassa porkkanakakun, filipinos valkosuklaakeksejä ja niitä maraboun yksittäispakattuja brownieita, ei lähtenyt lapasesta ei.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mitä sinä teet, mutta minä olen syönyt kaksi Pingviini tuuttia peräkkäin.
Minä syön tuossa ajassa jäätelöä litran paketin !
Vierailija kirjoitti:
Ei perkele, mä unohdin ostaa ne tarjoustuutit😞.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä syön tuossa ajassa jäätelöä litran paketin !
Yleensä syön puolikkaan Aino rasiallisen, mutta nyt ei ole pakastimessa kun tuutteja. Huomenna taas on.
Tahdonvoimaa kehiin ja juo mieluiten pari lasia vettä. Sokeria ei tarvitse kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tahdonvoimaa kehiin ja juo mieluiten pari lasia vettä. Sokeria ei tarvitse kukaan.
Tahdonvoimalla myös hautaan kuihtuneena, elämää elämättömänä.
Vierailija kirjoitti:
Mä jo luovutin taistelun ja kävin ostamassa porkkanakakun, filipinos valkosuklaakeksejä ja niitä maraboun yksittäispakattuja brownieita, ei lähtenyt lapasesta ei.
Ahmimishäiriö? Makuaisti myös varmaan turtunut tai jotenkin sekaisin, jos nimenomaan teollisesti tuotetut lisäainemätöt on se sun juttu. Tulee varmaan aivosumu ja ällötys lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika surullista, jos "elämän eläminen" = herkkujen mättäminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehei, kuomaseni. Elämää voi elää siten, että tekee asioita silloin, kun sille tuntuu. Toisilla kun ei ole painonhallinnan kanssa ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehei, kuomaseni. Elämää voi elää siten, että tekee asioita silloin, kun sille tuntuu. Toisilla kun ei ole painonhallinnan kanssa ongelmia.
No tässä nyt ei kai ole tullut ilmi, onko ap:lla? Että onko hänen järkevämpi välttää mässäilyä. Sopiva herkuttelu tosin on jotain muuta kuin mättämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo :D Mulla oli just 2 viikon herkkumaraton. Vedin kaikkea mitä ikinä teki mieli. Paino normaali, vaatekoko M, veriarvot hyvät. Vatsavaivat yllättäin helpotti, en tiedä johtuuko siitä että oli niin kiva syödä :DD Nyt ruotuun kun sairastuuhan tuolla jos jatkaisi, mutta oikein kivaa ja rentoa oli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä nyt ei kai ole tullut ilmi, onko ap:lla? Että onko hänen järkevämpi välttää mässäilyä. Sopiva herkuttelu tosin on jotain muuta kuin mättämistä.
Mättäminen oli tässä puhekielinen heitto, ei sitä tarvitse ottaa kirjaimellisesti. Joskus herkuttelu on osa elämäniloa, eikä se automaattisesti tarkoita hallitsemattomuutta tai ylilyöntejä. Jokaisella kun on vähän omanlainen suhde ruokaan.
Miksi et mätä herkkuja naamariin?