Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentuneen ajatukset ja arki

Vierailija
08.06.2025 |

Olen itse vakavasti masentunut. Mietin kuolemaa ja yksinäisyyttä ja Itken päivittäin. En näe enää merkitystä elämässä. Ajelehdin vain

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole noin synkkä mutta olen vähän huolissani omasta välinpitämättömyydestäni joidenkin asioiden suhteen.

Juuttunut olo. Jokin ulospääsy on mutta lykkään tuota, samalla mietin miten jaksan nykyistä. Sellainen yleis-äh. Telkkaa ei jaksa avata, lehtiä ei pysty lukemaan. Hukun silti kielteiseen informaatioon. Kuin jokin kuiskaisi että lähde vaan, kaikki romahtaa ihan justiinsa.

Tuo on aika häijy viesti jankutettuna.

Vierailija
2/5 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet masentunut?

Mitä nämä ajatukset tarkalleen ottaen ovat?

Ole täysin rehellinen tilanteestasi sillä se auttaa parhaiten eteenpäinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole noin synkkä mutta olen vähän huolissani omasta välinpitämättömyydestäni joidenkin asioiden suhteen.

Juuttunut olo. Jokin ulospääsy on mutta lykkään tuota, samalla mietin miten jaksan nykyistä. Sellainen yleis-äh. Telkkaa ei jaksa avata, lehtiä ei pysty lukemaan. Hukun silti kielteiseen informaatioon. Kuin jokin kuiskaisi että lähde vaan, kaikki romahtaa ihan justiinsa.

Tuo on aika häijy viesti jankutettuna.

Olette hyvin tietoisia joka tosin on normaalia. 

Olkaa vain avoimempia ihan kaiken suhteen ja teistä kaikista on enemmän apua toisillenne. 

Avain asuu rehellisyydessä ja vastuullisessa elämänasenteessa.

Vierailija
4/5 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä mallilla kun pystyy kuitenkin itkemään. Sitten kun ei pysty siihenkään niin ollaan pahassa paikassa.

Vierailija
5/5 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join alkoholia ja olen  heti todella iloinen. Kalja on todiste että Jumala rakastaa minua