Masentuneen ajatukset ja arki
Olen itse vakavasti masentunut. Mietin kuolemaa ja yksinäisyyttä ja Itken päivittäin. En näe enää merkitystä elämässä. Ajelehdin vain
Kommentit (5)
Miksi olet masentunut?
Mitä nämä ajatukset tarkalleen ottaen ovat?
Ole täysin rehellinen tilanteestasi sillä se auttaa parhaiten eteenpäinkin.
Vierailija kirjoitti:
En ole noin synkkä mutta olen vähän huolissani omasta välinpitämättömyydestäni joidenkin asioiden suhteen.
Juuttunut olo. Jokin ulospääsy on mutta lykkään tuota, samalla mietin miten jaksan nykyistä. Sellainen yleis-äh. Telkkaa ei jaksa avata, lehtiä ei pysty lukemaan. Hukun silti kielteiseen informaatioon. Kuin jokin kuiskaisi että lähde vaan, kaikki romahtaa ihan justiinsa.
Tuo on aika häijy viesti jankutettuna.
Olette hyvin tietoisia joka tosin on normaalia.
Olkaa vain avoimempia ihan kaiken suhteen ja teistä kaikista on enemmän apua toisillenne.
Avain asuu rehellisyydessä ja vastuullisessa elämänasenteessa.
Hyvällä mallilla kun pystyy kuitenkin itkemään. Sitten kun ei pysty siihenkään niin ollaan pahassa paikassa.
Join alkoholia ja olen heti todella iloinen. Kalja on todiste että Jumala rakastaa minua
En ole noin synkkä mutta olen vähän huolissani omasta välinpitämättömyydestäni joidenkin asioiden suhteen.
Juuttunut olo. Jokin ulospääsy on mutta lykkään tuota, samalla mietin miten jaksan nykyistä. Sellainen yleis-äh. Telkkaa ei jaksa avata, lehtiä ei pysty lukemaan. Hukun silti kielteiseen informaatioon. Kuin jokin kuiskaisi että lähde vaan, kaikki romahtaa ihan justiinsa.
Tuo on aika häijy viesti jankutettuna.