Löytyykö Suomesta enää tasokkaita miehiä?
Oon 25-vuotias nainen, enkä voi sanoa, että olisi pulaa miehistä, kiinnostusta kyllä riittää. Tapailen, tutustun, annan mahdollisuuden mutta tuntuu että aina törmään samaan seinään: toinen toistaan epäluotettavampia, epärehellisiä tai muuten vaan pelureita. Monet puhuvat kauniita, mutta teot ei seuraa sanoja. On valehtelua, ghostaamista ja jopa pettämistä heti alkumetreillä. Ihan kuin kukaan ei enää osaisi olla aikuinen tai arvostaa toista ihmistä.
Tiedän, että osa ongelmaa voi olla myös mun valinnoissa. Rehellisyyden nimissä: joo, ohitan joitakin miehiä aika nopeasti. Jos tyyppi on täysin harmaa persoona tai alle 180cm, ei vaan tule fiilistä. En väitä olevani täydellinen, mutta haluan edes jonkinlaista vetovoimaa ja kipinää ja sitä ei löydy, jos ei ole mitään särmää tai tuntuu, että keskustelee seinän kanssa.
Silti tuntuu ristiriitaiselta: ne, joihin kiinnostun, satuttavat ja ne, jotka ehkä olisivat kilttejä ja tasapainoisia, eivät vaan herätä mitään.
Ei taida Suomesta löytyä minulle miestä.
Kommentit (42)
Tasokas mies löytää itselleen tasokkaan naisen ja toisinpäin. Heillä ei ole ongelmia parisuhteen muodostamisessa.
Jos nyt tapaisin maatiaistytön jolla on lapsia ja synkkaisi hyvin yhteen niin tottakai kimppaan vaan. Lapset ei todellakaan olisi este.
Uusi tilanne toki,mutta näen sen ainutlaatuisena mahdollisuutena.
Muutenkin harmittaa kun nykyään erotaan niin helposti. Lapset kärsii kun isi onkin toisessa osoitteessa. Tuntuu että ihmiset eivät osaa perusasioita parisuhteessa. Keskustelemalla ja etenkin kuuntelemalla selviää jo pitkälle.
Pettämine... Kyllä siinä pitää jo olla päässä pahasti vialla jos pitää parisuhteen ulkopuolelle mennä bylsimään.
Noh pitää mennä laittaa sähköpyörän akku paikalleen ja töihin hetkeksi.