Mikä olisi kohtuullinen korvaus opiskelijalle päivän lastenhoitokeikasta?
Tuttu lähihoitajaopiskelija kyseessä, jonka pitäisi olla päivä lapsen kanssa ja lämmittää ruoka. Kyseessä olisi siis kahdeksan tunnin työ. Onko satanen liian vähän?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se hoitaja käsien päällä istu loppuaikaa. Ei lapsen hoitaminen ole vain ruuan lämmittämistä. Min. 30-50€/h. Ei siitä montaa euroa jää käteen kun maksaa verot yms. yrittäjälle kuuluvat maksut, matkakulut, oma lounas jne. Älkää suostuko tekemään töitä liian halvalla.
Tuolla hinnalla yksikään nuori ei saa niitä ensimmäisiä työkokemuksia.
Vitonen on ihan käypä hinta ja voi vaikka kahvitkin tarjota vielä.
Sellainen maksu on ok joka sopii maksajalle ja saajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
200 euroa.
Jos haluat rakentaa työnantaja - asiakassuhdetta sitä silmällä pitäen, että kyseessä tuleva hoitoalan ammattilainen, jonka palvelut voivat olla sinulle arvokkaita myös tulevaisuudessa.
Ei kukaan hoitaja ole tuon arvoinen.
No ei todellakaan. Mun päiväpalkka 128,56 ja täydet ikälisät.
63
nyt on opiskelijalla kova ego! Tentin ymmärrän, mutta ystävien tapaaminen tärkeämpää kuin työ?! Sekin, että olet opiskelijana niin hyvä, että ihan ylitse muiden 😂
minä pitkän linjan ammattilaisena voin esittää tuon, minkä sinä opiskelijana 😅
Vierailija kirjoitti:
63
nyt on opiskelijalla kova ego! Tentin ymmärrän, mutta ystävien tapaaminen tärkeämpää kuin työ?! Sekin, että olet opiskelijana niin hyvä, että ihan ylitse muiden 😂
minä pitkän linjan ammattilaisena voin esittää tuon, minkä sinä opiskelijana 😅
Lisään vielä, että tuntipalkkani on yli 16€ ja veikkaan, että olen kysytympi kuin sinä. Keikkalaisena vielä tuohon 9% lomakorvaus päälle.
Minä maksaisin satasen. Ja saisi totta kai syödä ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se hoitaja käsien päällä istu loppuaikaa. Ei lapsen hoitaminen ole vain ruuan lämmittämistä. Min. 30-50€/h. Ei siitä montaa euroa jää käteen kun maksaa verot yms. yrittäjälle kuuluvat maksut, matkakulut, oma lounas jne. Älkää suostuko tekemään töitä liian halvalla.
30-50€/h. Missä tuon saa? Lähden heti tuommoseen paikkaan. Mulla reilu 16€/h ja olen urani huipulla.
Jos miehesi saa vähän köyriä hoitajaa niin sit 200€, muuten 20€