Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä jo iäkkäämpiä kirjoittajia eli yli 75-vuotiaita?

Vierailija
08.06.2025 |

Mitä teette päivisin muuta kuin kirjoitatte palstalla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 79v ja Ulrika Maj-Lis. Lapseton rouva rintamiestalosta. En jaksa enää pitää pihaa kunnossa enkä paljon siivota, koska lonkat on kipeytyneet ja odotan leikkaukseen pääsyä. Mieheni Johan on 76v ja hänellä on paikat kunnossa ja touhuaa paljon kaikkea.

Vierailija
2/5 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula täsä täytin 78v. Kangaspuut on käytössä, sekä kotiviinin teko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Paula! Mitä Jockkel kuuluu?

Vierailija
4/5 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulriikka 99v täällä, kirjoittelen haudasta.

Vierailija
5/5 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkeilen ympäri Suomea, eniten kuitenkin nykyään lähiseudulla. Käyn luonto poluilla ja luontoreiteillä, niin paljon kuin mahdollista. Nyt keväällä lintu torneilla. 

Ruokaa tulee laitettua päivittäin. Teen tuoreista vihreistä hyvin monipuolista vihersmoothieta. Lisäksi teen mustikka mansikka vadelma avokado banaali smoothieita, ja kasvis sosetta. Lisään vain laadukkaan proteiinin ja täydellinen ravitsemus on kunnossa. Toki parapähkinät ja öljyt mukana. 

Liikun päivittäin nykyään 6000- 9000 päivässä. Hiukan sykettä saan porrastreeneissä. Hissiä en käytä, saatan laittaa kassit hissiin, mutta juoksen itse poeraat. 

Nautin aamiaisen rauhassa, loppu päivä menee sitten sekoillessa. Milloin mitäkin.

Pyykkihuolto ja siivous hoituvat miten sattuu. Raivaus tuottaa suurinta tuskaa. Telkkaria en katsele, tekoälyä tulee käytettyä turhankin usein. Osaan kyllä olla kriittinen sen antaman tiedon sisällön suhteen, vastuu on kokonaan lukijalla.