Voiko seurakunnassa olla sinkku-pappia? 30-40v, eikö nuo yleensä viedä alta aikayksikön?
Ilman sormusta oli! En tunne mitenkään muuten mutta veti jumalanpalveluksen. Ei kai papit ainakaan avoliitoissa ole?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaisi papin puolisokseen tai kumppanikseen? Tämähän olisi vihonviimenen valinta, joka tuhoaisi normaalin ihmisen elämän täysin.
Kun esittää väitteen, sitä olisi hyvä myös perustella, jotta muut ymmärtäisivät mitä haet takaa. Millä tapaa minun pappeuteni tuhoaa puolisoni elämän?
Pappien henkinen olemus on useimmiten senkaltainen, että se tuhoaa terveen parisuhteen edelletykset.
Homopappien julkinen suhde saman sukupuolen edustajan kanssa ei, kaikesta nyky-yhteiskunnan homomyönteisyydestä huolimatta, ole vielä suopeasti suhtauduttu asia vanhoillisten seurakuntalaisten keskuudessa. Joten komea 4-kymppinen sinkkupappi on todnäk homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaisi papin puolisokseen tai kumppanikseen? Tämähän olisi vihonviimenen valinta, joka tuhoaisi normaalin ihmisen elämän täysin.
Kun esittää väitteen, sitä olisi hyvä myös perustella, jotta muut ymmärtäisivät mitä haet takaa. Millä tapaa minun pappeuteni tuhoaa puolisoni elämän?
Pappien henkinen olemus on useimmiten senkaltainen, että se tuhoaa terveen parisuhteen edelletykset.
Niin, pappien keskuudessa yleinen psykopatia ja ylivertaisuusvinouma, DunningKruger-efekti, nyt eivät varsinaisesti lupaa onnellista parisuhdetta. Ehkä tällainen suhde jollekin toiselle sekopäälle on sopiva.