Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on hellät, fiksut ja kohteliaat miehet?

Vierailija
08.06.2025 |

Omalle kohdalle on sattunut tekstarilla jättäjä, pitkässä suhteessa pettäjä ja mies jolle kehoni ei kelvannut mutta seksi kelpasi silti. 

Mistä löytyisi mies joka haluaa parisuhteen JA käyttäytyy kunnioittavasti.

N32

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meille löydy kysyntää nykyään. Ainoastaan kaiken kokeneet kiertopalkinnot lopulta kiinnostuvat, joten antaa olla.

Vierailija
22/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ap olen kaikkea noita mitä luettelit, joten tavataanko? Haluaisin naida sua rajusti takaa molempiin reikiin ja lopuksi syväkurkuttaa ja laueta nieluun.

Just sun kaltaiset saa mut valitsemaan mielummin vaikka ikuisen selibaatin ja viimeinenkin usko miehiin katoaa. 

Ap

Huumoria, huumoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuina toisille naisille. Simple.

Vierailija
24/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudulla.

Vierailija
25/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meitä. Meillä vain on yli 20 v ikäeroa.

Samaa ajattelin itsekin. Mutta kiva, nätti ja nuorekas 45-54 nainen kelpaisi kyllä.

M52

Vierailija
26/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa noista pariutuu nuorena, lukiossa tai korkeakoulussa, mutta joitain yksittäisiä voi jostain löytyä. 

Vierailija
27/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meille löydy kysyntää nykyään. Ainoastaan kaiken kokeneet kiertopalkinnot lopulta kiinnostuvat, joten antaa olla.

Mikset nuorena kelvannut omanikäisillesi naisille? 

Vierailija
28/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, feministit tuhosi ne.

Itse aikanaan totesin, ettei kohteliaalle hyväkäytöksiselle kohtalaisen sporttiselle ja keskiulkonäköiselle miehelle pillua tipu. Siksi itsekin tietoisesti muutin käytökseni pikkuöykkäriksi ja pikkusiaksi. 

Sitä naiset saatte, mitä olette tilanneet.

Tuskin olit koskaan kohtelias ja hyväkäytöksinen jos se oli vain siksi että saat seksiä. 

Vierailija
29/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa oloissaan keskittymässä omiin mukaviin juttuihin.

Vierailija
30/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton 40 nurkilla oleva sinkku nainen herättää aina kysymyksiä miksi

Sit kun alkaa seurusteleen alle vuoden selviää miksi

Vierailija
31/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa ku naisille pitää olla jännäkakkamies.

Vierailija
32/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseton 40 nurkilla oleva sinkku nainen herättää aina kysymyksiä miksi

Sit kun alkaa seurusteleen alle vuoden selviää miksi

Ai nykyään vähän reilu kolmikymppinen on neljänkympin nurkilla? 

Vierailija
33/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Pirkamaalla olen, mutta seurustelen ukrainalaisen naisen kanssa.

Vierailija
34/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset nuorena kelvannut omanikäisillesi naisille? 

Kelpasin ja kelpaan vieläkin. Olen eronnut ja muutamia harvoja suhteita eronkin jälkeen on ollut. Naiset vain hakevat joko taloudellista hyötyä tai ovat keräämässä "irtonumeroita" somessa esiteltäväksi. En jaksa moista peliä.

Vierailija
35/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tuntuu että vika täytyy olla itsessä kun kohdalle ei satu ihmisiä jotka kohtelisi niin kuin puolisoa kohdellaan. Mutta en vaan tajua mikä se vika olisi. 

Surettaa kun ei jaksa enää kiinnostaa etsiä kumppania kun on niin monesti joutunut pettymään miehiin. Kateellisena seuraan monien ikäisteni perhe-elämää jne. 

Ap

Ehkä sinulla on liian pitkä pinna tai liian lyhyet tuntosarvet. Kyllä moni muukin joutuu pussaamaan useampaa sammakkoa. Ei vain pidä jäädä kuleksimaan sammakon kanssa, jos mitään ei tapahdu. 

Vierailija
36/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan varattuja, luonnollisesti. Miksi ap:n tulisi kelvata joka miehelle?

Apu pitää siis vampata varattu. Niin helppo on ratkaisu!

Vierailija
37/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani pesee tuolla vessassa hampaitaan.

Vierailija
38/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sellaisia?

On, mutta minä olen hellä, kohtelias ja fiksu vain itselleni.

Vierailija
39/58 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavannut vain helliä, fiksuja ja kohteliaita miehiä, jos yhtä nuoruuden tapausta ei lasketa mukaan. Vaadin kunnioittavaa käytöstä, muuten tuttavuus loppuu erittäin lyhyeen. 

Vierailija
40/58 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tuntuu että vika täytyy olla itsessä kun kohdalle ei satu ihmisiä jotka kohtelisi niin kuin puolisoa kohdellaan. Mutta en vaan tajua mikä se vika olisi. 

Surettaa kun ei jaksa enää kiinnostaa etsiä kumppania kun on niin monesti joutunut pettymään miehiin. Kateellisena seuraan monien ikäisteni perhe-elämää jne. 

Ap

Voihan sinulla olla huonoa tuuria, ihastut vääränlaisiin miehiin tai sitten peiliin katsomisen paikka. Kyllä kyseisiä miehiä on paljon ja varmasti myös samanlaisia naisia. Kannattaa kuitenkin miettiä mitä annat itse, ovatko vaatimuksesi kohtuuttomat(en tarkoita että haluat otsikon mukaisen miehen, vaan kohteletko miestä samanveroisesti)

Hyvissä parisuhteissa on mielestäni aina kyse molemminpuolisesta arvostuksesta, tasavertaisuudesta ja rehellisyydestä niin toiselle kuin itselleen. 

kahden ihmisen elämän yhteensovittaminen harvoin on niin mustavalkoista että toinen vain on jotenkin paska, vaikka toki tällaisiakin tapauksia löytyy, sukupuolesta riippumatta. 

myös ihastuessaan ihminen on helposti sokea ja himojen vallassa jolloin vasta alkuhuuman tasaannuttua alkaa selviämään se miten ajatusmaailmat kohtaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän