Missä on hellät, fiksut ja kohteliaat miehet?
Omalle kohdalle on sattunut tekstarilla jättäjä, pitkässä suhteessa pettäjä ja mies jolle kehoni ei kelvannut mutta seksi kelpasi silti.
Mistä löytyisi mies joka haluaa parisuhteen JA käyttäytyy kunnioittavasti.
N32
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Myös naiset saa pakkeja, vaikka jakaisivat heti lähdössä. Itse en edes koske naiseen useampienkaan treffien aikana. Vasta sitten jos kaikki matsaa, niin tanssitan tai olen muuten lähellä. Ja silloinkin naisen ehdoilla. Treffit ei ole edelleenkään lupaus seksiin tai kosketteluun.
Sitäpaitsi, nainen joka jakaa heti lähdössä ei ainakaan itselle iske, mitä tulee parisuhdeainekseen..
Vierailija kirjoitti:
En ole kuitenkaan merkittävästi ylipainoinen
Eli olet merkittävästi märehtinyt itsesi pois parisuhdemarkkinoilta ja sen takia kelpaat vain luuserisurkimoille.
Siis ap on rumapainoinen, ja ulisee ettei hyviä miehiä löydy. Naisen tulee olla feminiinin naisen näköinen eikä syöttöporsaan näköinen nainen. Onkohan niitä taakkojakin pyöräytetty lisärasitteeksi?
Haluaisit siis kiltin ja tavallisen miehen. Heidät on syrjäytetty parisuhdemarkkinoilta.
Lopettakaa naiset tämä miesvihan levittäminen!!
Minulla on sellainen täällä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap tarkoitit, että keho ei kelvannut mutta kuitenkin halusi seksiä, eikö se silloin kelvannut?
Kehoni kelpasi seksiin mutta ei sitoutuneeseen parisuhteeseen. En ole kuitenkaan merkittävästi ylipainoinen mutta en vastannut hänen kauneusihanteitaan. Eipä kyllä noiden kommenttien jälkeen kiinnostanut enää tämä ihminen.
Ap
Taidat tähdätä itseäsi korkeammalla tasolla olevia miehiä. He haluavat sinulta vain yhtä asiaa, kun itse haluat perheen
Kyllä niitä on, mutta nainen yleensä haluaa jännämiehen tai sellaisen joka selittämättömällä tavalla vetoaa naisellisiin vietteihin ja on samalla itse viehätysvoimainen. Toki se ei haittaa, että sille miehelle olet Lady number 417
"Missä on hellät, fiksut ja kohteliaat miehet?"
He ovat onnellisesti pitkäaikaisessa avioliitossa samanlaisen kumppaninsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Missä on hellät, fiksut ja kohteliaat miehet?"
He ovat onnellisesti pitkäaikaisessa avioliitossa samanlaisen kumppaninsa kanssa.
Tässä on valitettavasti perää. Mitä vanhemmaksi tulee sitä hankalampi sellainen on löytää, sukupuolesta riippumatta. Toki niitä on, mutta hankalampaa se on.
itse koen olevani tuollainen mies, ja minä olen nyt ollut vaimoni kanssa 25 vuotta kimpassa.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap tarkoitit, että keho ei kelvannut mutta kuitenkin halusi seksiä, eikö se silloin kelvannut?
Kehoni kelpasi seksiin mutta ei sitoutuneeseen parisuhteeseen. En ole kuitenkaan merkittävästi ylipainoinen mutta en vastannut hänen kauneusihanteitaan. Eipä kyllä noiden kommenttien jälkeen kiinnostanut enää tämä ihminen.
Ap
Klassinen keissi. Mies on tasoa 8-9 ja näkee mahdollisuuden helppoon seksiin tason 5-6 naisen kanssa. Peitto heiluu ja nainen tulkitsee että kelvatessaan seksiin hän kelpaa myös parisuhteeseen.
No eihän 8-9 mies halua parisuhdetta 5-6 tason naisen kanssa! Parisuhteeseen 8-9 tason mies kelpuuttaa vain 8-10 tason naisia (10 tason naista tuskin kuitenkaan saa). Parisuhteeseen 5-6 tason nainen voi realistisesti olettaa saavansa 5-7 tason miehen. 5-7 tason miehet taas eivät ap:ta kiinnosta, kun kuvittelee että mahkut olisi 8-9 tason mieheen.
Siellä friendzonella, jonne heidät jätit.
Pysyitkö itekkään kärryillä noista tasoista
Täällä on yksi. Valitettavasti olen 69v, impotentti leskimies. Ainoat toimivat sukupuolielimet ovat sormet ja kieli.
Fiksut, hellät ja kiltit miehet eivät kiinnosta naisia. Naiset hakevat miehistä jännitystä ja seikkailua, mutta valitettavasti sellaiset miehet, jotka ulkoisesti voisvat tarjota jännitystä ja seikkaiöua, niin tarjoavat jännitystä väkivallan muodossa ja seikkailuja naisseikkaulujen muodossa. Missä ovat ne naiset, jotka arvostavat miehissä hellyyttä ja kohteliaisuutta ja kiltteyttä?
M
Parisuhteessahan ne, niinkuin vastaavat naisetkin. Pois lukien ne, jotka ei etsi ketään.
Sellaiset miehet pysyvät omissa oloissan, sillä eivät kelpaa naisille, pitäisi olla rymyävä hulttio että kelpaa
Myös naiset saa pakkeja, vaikka jakaisivat heti lähdössä. Itse en edes koske naiseen useampienkaan treffien aikana. Vasta sitten jos kaikki matsaa, niin tanssitan tai olen muuten lähellä. Ja silloinkin naisen ehdoilla. Treffit ei ole edelleenkään lupaus seksiin tai kosketteluun.