Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on hellät, fiksut ja kohteliaat miehet?

Vierailija
08.06.2025 |

Omalle kohdalle on sattunut tekstarilla jättäjä, pitkässä suhteessa pettäjä ja mies jolle kehoni ei kelvannut mutta seksi kelpasi silti. 

Mistä löytyisi mies joka haluaa parisuhteen JA käyttäytyy kunnioittavasti.

N32

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellaisia?

Vierailija
2/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ja seksisuhde voivat olla erilliset, parhaimmillaan samassa paketissa, mutta ei välttämättä.

Siispä älä nirsoile

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä. Meillä vain on yli 20 v ikäeroa.

Vierailija
4/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut vaimon kanssa kimpassa 30 vuotta ja mun on todella vaikea käsittää, miksi kukaan edes haluaisi olla yhdessä sellaisen kanssa, jota ei halua kohdella ihmisiksi. Uskon kyllä että nämä tarinat voivat olla totta, mutta mulle tuollainen elämä on aivan täysin käsityskyvyn ulkopuolella. Perhe- ja ystäväpiirissäkin on samalla tavalla vuosikymmenien liitot lapsineen ja muine elämän myötä- ja vastamäkineen, enkä voi kuvitellakaan, että heidän elämänsä tämän suhteen jotenkin erilaista olisi.

Ei kai muuta voi sanoa kuin että tasan ei käy onni maailmassa, mutta mitään selitystä mulla ei asialle ole.

Vierailija
5/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan varattuja, luonnollisesti. Miksi ap:n tulisi kelvata joka miehelle?

Vierailija
6/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu että vika täytyy olla itsessä kun kohdalle ei satu ihmisiä jotka kohtelisi niin kuin puolisoa kohdellaan. Mutta en vaan tajua mikä se vika olisi. 

Surettaa kun ei jaksa enää kiinnostaa etsiä kumppania kun on niin monesti joutunut pettymään miehiin. Kateellisena seuraan monien ikäisteni perhe-elämää jne. 

Ap

Vierailija
7/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, täällä!

Vierailija
8/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ap olen kaikkea noita mitä luettelit, joten tavataanko? Haluaisin naida sua rajusti takaa molempiin reikiin ja lopuksi syväkurkuttaa ja laueta nieluun.

Vierailija
9/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa se.

Vierailija
10/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi M35. Olen saanut mittani täyteen mitätöivää puhumattomuutta, jollainen kyllä olen itsekin tällaisen kasvatusksen johdosta. Mutta toisen kanssa, joka haluaa keskustella haluan ehdottomasti jutella eikä kätkeä asioita sisälle.

Vierailija
11/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap tarkoitit, että keho ei kelvannut mutta kuitenkin halusi seksiä, eikö se silloin kelvannut?

Vierailija
12/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on se kun pitää väkisin olla jännämies, että kelpaa. Ei normaalit, hellät, vastuuntuntoiset miehet nykynaisille kelpaa. Pitää olla Kruisen Tomppa.

Vierailija
13/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap tarkoitit, että keho ei kelvannut mutta kuitenkin halusi seksiä, eikö se silloin kelvannut?

Kehoni kelpasi seksiin mutta ei sitoutuneeseen parisuhteeseen. En ole kuitenkaan merkittävästi ylipainoinen mutta en vastannut hänen kauneusihanteitaan. Eipä kyllä noiden kommenttien jälkeen kiinnostanut enää tämä ihminen. 

Ap

Vierailija
14/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on se kun pitää väkisin olla jännämies, että kelpaa. Ei normaalit, hellät, vastuuntuntoiset miehet nykynaisille kelpaa. Pitää olla Kruisen Tomppa.

Vai ei kelpaa! Tämä on juuri se mitä etsin mutta ne tavalliseltakin vaikuttavat "normaalit miehet" onkin sitten pettäjiä tms. 

Siinä menee ihmisellä sydän ja sielu rikki kun luottamus petetään, kokemuksesta tiedän liiankin hyvin. 

Ap

Vierailija
15/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ap olen kaikkea noita mitä luettelit, joten tavataanko? Haluaisin naida sua rajusti takaa molempiin reikiin ja lopuksi syväkurkuttaa ja laueta nieluun.

Just sun kaltaiset saa mut valitsemaan mielummin vaikka ikuisen selibaatin ja viimeinenkin usko miehiin katoaa. 

Ap

Vierailija
16/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, feministit tuhosi ne.

Itse aikanaan totesin, ettei kohteliaalle hyväkäytöksiselle kohtalaisen sporttiselle ja keskiulkonäköiselle miehelle pillua tipu. Siksi itsekin tietoisesti muutin käytökseni pikkuöykkäriksi ja pikkusiaksi. 

Sitä naiset saatte, mitä olette tilanneet.

Vierailija
17/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just sun kaltaiset saa mut valitsemaan mielummin vaikka ikuisen selibaatin ja viimeinenkin usko miehiin katoaa. 

Ap

Noh, ei yhden lahjattoman vauvapalstatrollin vuoksi vielä kannata ihan koko uskostaan luopua.

Vierailija
18/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aikanaan totesin, ettei kohteliaalle hyväkäytöksiselle kohtalaisen sporttiselle ja keskiulkonäköiselle miehelle pillua tipu. Siksi itsekin tietoisesti muutin käytökseni pikkuöykkäriksi ja pikkusiaksi. 

Jos sinä olet silloin aikanaan kulkenut pelkkää pillua vonkaamassa, niin eipä mikään ihme. Fiksut naiset kyllä osaavat pillunruikuttajat kiertää käytöksestä huolimatta, ja ne vähemmän fiksut ovat nyt jääneet jäljelle kun olet tyyliäsi muuttanut. Molemmat osapuolet taitavat nyt saada sitä mitä ansaitsevat.

Vierailija
19/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon naisten puolesta pahoillani. Itseltä on tippunut alempaan yhteiskuntaluokkaan kuuluvalle ja ihmiselle jolla oli pitkä sairaushistoria. Kohtelias, hyväkäytöksinen ja kohtalaisen sporttinen ulkonäöltään perus mies kuulostaa mun unelmalta. 

Ap

Vierailija
20/58 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän sitä ollaan.

En vain kelpaa naisille koska olen alle 185 senttinen, kullikin ainoastaan keskikokoa ja autokin yli viisivuotias. Ja inhoan karaåketansseja sekä Salaisuuksien kartano-sarjaa yms. älyttömyyksiä.

Toisaalta naisista yleisesti lehahteleva hikoilevan sillinlöyhkä ei itselläkään haluja herätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi