Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä sunnuntai taas ei mitään tekemistä

Vierailija
08.06.2025 |

En tykkää yhtään sunnuntai päivistä kun useinkaan sunnuntaisin ei ole mitään tekemistä, asutaan maalla ja ei myöskään ole rahaa lähteä mihinkään isompaan kaupunkiin vaikka ostoksille.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valinta tehdä bagelit ja perunasalaatit itse. On valinta asua taloissa, joissa on hoitoa vaativat puutarhat. Jne.

Haluan kyllä laatua ja tasoa elämääni, myönnän. Siksi kerrosralokuutio ei tule kyseeseen eikä kaupan valmisruuat

Enkä valittanut tekemisistä, sanoin vain että vaihteeksi voisi olla tylsiäkin päiviä. Toisaalta - kokisin sellaiset päivät elämän hukkaamiseksi joten ristiriita on valmis!

Vierailija
22/28 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On valinta tehdä bagelit ja perunasalaatit itse. On valinta asua taloissa, joissa on hoitoa vaativat puutarhat. Jne.

Haluan kyllä laatua ja tasoa elämääni, myönnän. Siksi kerrosralokuutio ei tule kyseeseen eikä kaupan valmisruuat

Enkä valittanut tekemisistä, sanoin vain että vaihteeksi voisi olla tylsiäkin päiviä. Toisaalta - kokisin sellaiset päivät elämän hukkaamiseksi joten ristiriita on valmis!

Ymmärrän. Kaikkea ei voi saada. Onnea tasapainon etsintään. Itse olen löytänyt mielenrauhan hieman vähemmällä suorittamisella ja hitaammalla tahdilla. Minulle laadukas elämä voi tarkoittaa myös (laadukkaan) valmisruoan nauttimista (laadukkaan) kerrostaloasunnon parvekkeella (laadukkaita) merimaisemia ihaillen. Kaikki nämä olen tietoisesti valinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaa aikuinen ihminen valittaa ettei ole mitään tekemistä? Sunnuntait ovat ihan tavallisia päiviä.

Vierailija
24/28 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa joskus "tylsä" päivä! 

Tänään jo leiponut bageleita aamiaiselle, tehnyt perunasalaatin aterialle ja taikinan piirakkaa varten. Pessyt pyykkiä ja ajattelin vielä pestä vessat. Eilen en ehtinyt kun oli muuta tekemistä.

Päivällä tulee tyttären perhe syömään ja lapsenlapsen kanssa menen puistoon pelaamaan korista ja kastelemme kasvihuoneessa tomaatit ja pihan kukat. Heidän lähdettyään menen kaverin kanssa iltauinnille. 

Kuulostat hirveältä suorittajalta. Muista kehua tyttärellesi miten helvetisti olet tänäänkin raatanut.

Vierailija
25/28 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin pitkästä aikaa HBO max kanavan, tosi hyviä sarjoja. Päivä menee rattoisasti.

Vierailija
26/28 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 palan palapeli meneillään. Aika kuluu rattoisasti. Täydellinen hiljaisuus. Nautin.

Vierailija
27/28 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntait on ihan ykköstä: 

kohta lenkille, kuuntelen pääskyset ja tulen varmasti kukkakimpun kanssa kotiin 

Kyllä maalla  on mukavaa ! 

Vierailija
28/28 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kehtaa aikuinen ihminen valittaa ettei ole mitään tekemistä? Sunnuntait ovat ihan tavallisia päiviä.

Kunpa kaupat olisi auki ja harrastusryhmät pyörisivät myös sunnuntaisin. Mutta ei. Sunnuntait ovat yhteiskunnan toimesta erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan