Ei hitto on kyllä hiljaista kun yrittää myydä tavaraa todella edullisesta ja antaa jopa ilmaiseksi. Missä ihmeessä porukka ostaa?
Tosi hyviä tuotteita ja paljon siistiä tavaraa myyn isoina nippuina parillakympillä. Osa merkkitavaraa. Osa ilmaista hyvää käyttökelpoista. Ei kukaan kommentoi Facebookissa.
Torissa sentään saan huonekalut myydyksi mutta mitä ihmeessä teen hyville merkillä mitä tulee keittiövälineisiin ja kauniisiin astioihin. Ei mene kaupaksi, ei edes parilla eurolla. Vienkö vain kaatopaikalle?
Kommentit (46)
Nykyajan ylellisyyttä on se, että kotona on väljyyttä eikä turhia tavaranyssyköitä pyöri nurkissa. Mietin tarkkaan mitä tavaroita kotiini päästän. Jokaisella tavaralla pitää olla käyttöfunktio. Esim. koriste-esineitä ei varmaan kukaan enää kotiinsa halua.
Pistän heti tavarat kiertoon, kun ne muuttuvat tarpeettomiksi. En säilö turhia kamoja, jolloin niistä luopuminen isoina määrinä muuttuu vaikeaksi.
Ainoastaan lasten vaatteita olen ostanut "pinkoissa" en aikuisten. Ne haluan yksittäin. Yläosa ja alaosa usein ihmisillä eri kokoakin.Vintedissä liikkuu jonkun verran, mutta hitaasti sielläkin.
Suurimmalla osalla on tilanne, että halutaan itsekin turhasta tavarasta eroon. Ja ostetaan harkiten lisää. Ostatko itse usein nipun suunnilleen sopivia vaatteita tai käytettyjä astioita kirppikseltä?
Tavaratarjonta on ihan valtava jos selaa hetken, esim Vintediä tai Toria + tietty uudet tavarat kaupan hyllyillä. Myyjiä on paljon enemmän, kuin ostajia.
Kyllä kaupunkikohtaisessa lahjoitusryhmässä kelpaa melkein mikä vain. Kukaan ei niitä ostaisi koska käytettyä tavaraa on maailma täynnä.
Joskus vien konttiin tms. Mutta ovelta ovat hakeneet kaikkea mitä vielä lastenkin jäljiltä on nurkissa ja ison perheen jäljiltä kaikkea liikaa. .
Rehellinen kuva ja huomautus iästä, läyttö näkyy.
Kyllä ilmaiseksi kaikki edelleen menee. Mutta usein jos pientäkin hintaa pyytää, niin vaikeaksi menee.
No pistää tänne listaa mitä olis tarjolla, jos vaikka osuis
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyvää tavaraa se on, jos ei sinullekaan kelpaa?
Kyllä kelpaa nuo todella hyvin. En myy mitään rahalla mistä en itse maksaisi. En myy vaatteita vaan tavaraa ja edullisesti ihan arabiaa ym. Se miksi ne myyn on se, että minulla ei ole tarvetta enää asunnolle eikä tavaroille suuren elämänmuutoksen myötä. - ap
Eikä minua sinällään haittaa ettei ihmiset ole valmiita ostamaan tai edes ottamaan. Tavallaan se on jopa hyvä merkki, ettei materia enää niin kiinnosta. Toisaalta hukumme tavaraan ja ylitarjontaa on valtavasti. Arvot muuttuu ja minulle vapaus ennenkaikkea tullut tärkeäksi. - ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyvää tavaraa se on, jos ei sinullekaan kelpaa?
Kyllä kelpaa nuo todella hyvin. En myy mitään rahalla mistä en itse maksaisi. En myy vaatteita vaan tavaraa ja edullisesti ihan arabiaa ym. Se miksi ne myyn on se, että minulla ei ole tarvetta enää asunnolle eikä tavaroille suuren elämänmuutoksen myötä. - ap
Mitä arabiaa sulla on?
Vinted pikkutavaralle, Tori isommille.
Vierailija kirjoitti:
Sellpy
No ei ikinä, sieltä ei saa myyjänä mitään itselle. Nehän sitä paitsi laittaa puolet kassista suoraan kierrätykseen, niin samallahan ne voi itekin heittää esim uffin laatikkoon
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ilmaiseksi kaikki edelleen menee. Mutta usein jos pientäkin hintaa pyytää, niin vaikeaksi menee.
Anna ilmaiseksi niin pääset eroon tavarasta, jota ei halua itsekään pitää.
Vierailija kirjoitti:
Eikä minua sinällään haittaa ettei ihmiset ole valmiita ostamaan tai edes ottamaan. Tavallaan se on jopa hyvä merkki, ettei materia enää niin kiinnosta. Toisaalta hukumme tavaraan ja ylitarjontaa on valtavasti. Arvot muuttuu ja minulle vapaus ennenkaikkea tullut tärkeäksi. - ap
Arabia menee vintedissä heti! Just myin. Puolalainen osti kaikki kerralla, vaikka olin laittanut ne erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vapautta on lahjoittaa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten valitat täällä? :D
Vierailija kirjoitti:
Kusen polttamia rättejä kukaan huoli.
Niitä on kiva nuuhkia.
T. satulanhaistelija
Näistä syistä en osta:
- vaate on epäselvästi kuvattu
- ei ole mittoja vaatteesta
- ei myydä yksitellen
- ei halua lähettää postitse, on vain nouto
- on liian kallis
En osta enään pakettitoimituksena koska en halua kotiini mitään paperitoukkia tai vaatteitten mukana turkiskuoriaisia, luteita tai muita öttiäisiä.
Jos ei lähettäjällä noita ole niin viimeistään pakettiautomaatista noita saattaa mukaan lähteä muista paketeista.