Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei hitto on kyllä hiljaista kun yrittää myydä tavaraa todella edullisesta ja antaa jopa ilmaiseksi. Missä ihmeessä porukka ostaa?

Vierailija
08.06.2025 |

Tosi hyviä tuotteita ja paljon siistiä tavaraa myyn isoina nippuina parillakympillä. Osa merkkitavaraa. Osa ilmaista hyvää käyttökelpoista. Ei kukaan kommentoi Facebookissa. 

Torissa sentään saan huonekalut myydyksi mutta mitä ihmeessä teen hyville merkillä mitä tulee keittiövälineisiin ja kauniisiin astioihin. Ei mene kaupaksi, ei edes parilla eurolla. Vienkö vain kaatopaikalle? 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta enään pakettitoimituksena koska en halua kotiini mitään paperitoukkia tai vaatteitten mukana turkiskuoriaisia, luteita tai muita öttiäisiä.

Jos ei lähettäjällä noita ole niin viimeistään pakettiautomaatista noita saattaa mukaan lähteä muista paketeista.

Vierailija
22/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan ylellisyyttä on se, että kotona on väljyyttä eikä turhia tavaranyssyköitä pyöri nurkissa. Mietin tarkkaan mitä tavaroita kotiini päästän. Jokaisella tavaralla pitää olla käyttöfunktio. Esim. koriste-esineitä ei varmaan kukaan enää kotiinsa halua. 

Pistän heti tavarat kiertoon, kun ne muuttuvat tarpeettomiksi. En säilö turhia kamoja, jolloin niistä luopuminen isoina määrinä muuttuu vaikeaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellpy 

Vierailija
24/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan lasten vaatteita olen ostanut "pinkoissa" en aikuisten. Ne haluan yksittäin. Yläosa ja alaosa usein ihmisillä eri kokoakin.Vintedissä liikkuu jonkun verran, mutta hitaasti sielläkin.

Vierailija
25/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla on tilanne, että halutaan itsekin turhasta tavarasta eroon. Ja ostetaan harkiten lisää. Ostatko itse usein nipun suunnilleen sopivia vaatteita tai käytettyjä astioita kirppikseltä? 

Vierailija
26/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaratarjonta on ihan valtava jos selaa hetken, esim Vintediä tai Toria + tietty uudet tavarat kaupan hyllyillä. Myyjiä on paljon enemmän, kuin ostajia. 

Vierailija
27/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaupunkikohtaisessa lahjoitusryhmässä kelpaa melkein mikä vain. Kukaan ei niitä ostaisi koska käytettyä tavaraa on maailma täynnä.  

Joskus vien konttiin tms. Mutta ovelta ovat hakeneet kaikkea mitä vielä lastenkin jäljiltä on nurkissa ja ison perheen jäljiltä kaikkea liikaa. .

Rehellinen kuva ja huomautus iästä, läyttö näkyy.

Vierailija
28/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ilmaiseksi kaikki edelleen menee. Mutta usein jos pientäkin hintaa pyytää, niin vaikeaksi menee.

Vierailija
29/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pistää tänne listaa mitä olis tarjolla, jos vaikka osuis

Vierailija
30/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvää tavaraa se on, jos ei sinullekaan kelpaa? 

Kyllä kelpaa nuo todella hyvin. En myy mitään rahalla mistä en itse maksaisi. En myy vaatteita vaan tavaraa ja edullisesti ihan arabiaa ym. Se miksi ne myyn on se, että minulla ei ole tarvetta enää asunnolle eikä tavaroille suuren elämänmuutoksen myötä. - ap

Vierailija
31/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minua sinällään haittaa ettei ihmiset ole valmiita ostamaan tai edes ottamaan. Tavallaan se on jopa hyvä merkki, ettei materia enää niin kiinnosta. Toisaalta hukumme tavaraan ja ylitarjontaa on valtavasti. Arvot muuttuu ja minulle vapaus ennenkaikkea tullut tärkeäksi. - ap

Vierailija
32/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvää tavaraa se on, jos ei sinullekaan kelpaa? 

Kyllä kelpaa nuo todella hyvin. En myy mitään rahalla mistä en itse maksaisi. En myy vaatteita vaan tavaraa ja edullisesti ihan arabiaa ym. Se miksi ne myyn on se, että minulla ei ole tarvetta enää asunnolle eikä tavaroille suuren elämänmuutoksen myötä. - ap

Mitä arabiaa sulla on?

Vierailija
33/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinted pikkutavaralle, Tori isommille. 

Vierailija
34/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellpy 

No ei ikinä, sieltä ei saa myyjänä mitään itselle. Nehän sitä paitsi laittaa puolet kassista suoraan kierrätykseen, niin samallahan ne voi itekin heittää esim uffin laatikkoon

Vierailija
35/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ilmaiseksi kaikki edelleen menee. Mutta usein jos pientäkin hintaa pyytää, niin vaikeaksi menee.

Anna ilmaiseksi niin pääset eroon tavarasta, jota ei halua itsekään pitää.

Vierailija
36/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä minua sinällään haittaa ettei ihmiset ole valmiita ostamaan tai edes ottamaan. Tavallaan se on jopa hyvä merkki, ettei materia enää niin kiinnosta. Toisaalta hukumme tavaraan ja ylitarjontaa on valtavasti. Arvot muuttuu ja minulle vapaus ennenkaikkea tullut tärkeäksi. - ap

Arabia menee vintedissä heti! Just myin. Puolalainen osti kaikki kerralla, vaikka olin laittanut ne erikseen. 

Vierailija
37/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapautta on lahjoittaa!

Vierailija
38/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten valitat täällä? :D

Vierailija
39/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusen polttamia rättejä kukaan huoli.

Niitä on kiva nuuhkia.

T. satulanhaistelija

Vierailija
40/46 |
08.06.2025 |