Katsovatko lapsesi Salattuja elämiä ja mikä on koulutustasosi näistä vaihtoehdoista:
a) ei yliopistotasoista koulutusta
b) yliopistokoulutus
Vastaan itse: eivät katso (ei kukaan perheestä) ja yliopistokoulutus.
Kommentit (25)
AMK koulutus molemmilla vanhemmilla ja ainakin itse olen keskustalainen, mies on mitä milloinkin = )
minulla on yliopistokoulutus.
Enkä kyllä katso minäkään. En ole koskaan katsonut yhtään jaksoa.
Molemmilla vanhemmilla yliopistokoulutus.
katsotaan. ideanan: suomalainen saippuasarja-kulttuuri. isä: Svenska ballet; äiti medianomi. mediakasvatusnykypäivänä: onko se tarpeellista?
enkä katso minäkään/miehenikään moista roskaa...
Ja Vihreitä äänestettiin, jos ap haluaa lisää muuttujia aineistoonsa. :P
meillä koko perhe ja molemmilla ammattikoulutus.
ja osa ei,eli puolet ja puolet..
Itse katsotaan myös,mutta ollaankin vaan duunareita jotka kannattaa demareita=)
siis eivät varta vasten katso, mutta minä katson.
Kaksi yliopistotutkintoa.
Kyllä on taas " tutkimus" näin perjantai-illan kunniaksi...
Oma vastaus:
Katsovat, enkä ole akateeminen.
eikä katso tämä yh-äitikään.
ja opiskelen yliopistossa mutta en ole katsonut ennen sitäkään. käsittämättömän typerä ohjelma ja ajan haaskausta.
ei katso, eikä yliopistokoulutusta
ja asiaan kuuluva asia, työkaverini kanssa käytiin kerran keskustelua tuosta ohjelmasta ja hänen mielestään siinä ei ole mitään vikaa et lapset saa kattoo, ja mun mielestä siinä on paljonkin vikaa kun ei ne alle kouluikäset sitä miellä leikiksi vaan totuudeksi
Vierailija:
a) ei yliopistotasoista koulutusta
b) yliopistokoulutusVastaan itse: eivät katso (ei kukaan perheestä) ja yliopistokoulutus.
Itse katson, enkä yliopistoa ole nähnytkään.
Joten, sori jos haluat samaistaa itsesi eliittiväestöön kaikin tavoin, se mitä katsoo telkkarista ei kerro ihmisen sosiaaliluokasta yhtikäs mitään! Olen lukenut, että presidentti Bush tykkää katsoa mm. Osbournesia. On tainnut yliopistokoulutus nostaa kusen päähäsi.