Orpo haluaa veroeurot sotakoneistoon, vaikka kansalaiset köyhtyy ja terveydenhoito retuperällä
Kommentit (186)
Voiko joku kertoa minulle mitä puolustettavaa Suomessa ylipäätään on?
Vierailija kirjoitti:
Presidentin bunkkeri ja laaja tunneliverkosto, joka nyt yllätten onkin julkista tietoa (case veljekset Vapa) ja OK koska sotiminen on taas in.
Venäjän vallan alla ei ole terveydenhuoltoa. Siksi pieni panostus nyt kannataa
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan veroeurot maanpuolustukseen. Enkä halua jakaa AP:n kaltaisille pummeille ja epäisänmaallisille mitään!
Ja me pummit ei puolestaan haluta sua ja sun asennettasi paljoa maanpuolustaa eli ei niistä sun aseistasi siinä tapauksessa mitään hyötyä sulle ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kapitalistien tehtaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapitalistien tehtaat.
Ja pyhät ma mut. Ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä on kylläkin parempi terveydenhuolto kuin Suomessa. :D Melkein missä tahansa on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Loisilla on tuet mitä saavat veronmaksajista en ole varma.
Vierailija kirjoitti:
taasko täällä vauvailu-sissit uhoilee? kukapa teistä sinne rajalle lähtee tositoimiin? ei kukaan, kun olette lattajalkoja, adhd-läskejä ja muita selityksiä. me ei ukon kanssa pelätä, mutta herää kysymys, että mitä tässä puolustetaan? sodat johtuu epäonnistuneesta politiikasta, ja siitä vastuulliset tuleekin ensimmäisenä siirtää etulinjaan. suomi on luovutettu ilman laukaustakaan eupellejen ja natopellejen haltuun. en katso sotilasvalani kattavan niiden pällien puolustamista, tai edes niiden kannattajien.
Muista nyt, että Suomesta ei armeijaa käymättömätkään aikuiset saa poistua sodan aikana. Vain lapset saa lähettää muualle. Että joo, toki pahemmasta riskissä on sotilaskohteet, mutta sen verran pieni kansa ollaan, että roolinsa kullakin. Esim. Ukrainasta miehet vei perheensä (sekä vaimot että lapset) rajalle ja siis pois maasta, mutta täältä ei lähde kuin lapset. Varmasti aika harvinaisuus kansainvälisesti.
Aika monessa maassa kiristyy. Esim. Britannia menossa kohti sotavalmiutta. Me ollaan etulinjassa, joten ei ole nyt ihan vitsi ehkä tämä.
Hyperinflaatio aiheutuu luottamuksen puutteesta. Luottamuksen puute johtuu tyypillisesti siitä, että keskuspankki painaa valtavasti lisää rahaa eikä rahan painamiselle ole näkymässä loppua.
Rahan painamisella on suora yhteys inflaatioon. Mikäli tarjonta ei kasva, mutta rahan määrä kasvaa, entistä suurempi rahamäärä joutuu kilpailemaan samoista hyödykkeistä, jolloin niiden hinnat nousevat.
Pahimmillaan Unkarissa hintojen tuplaantuminen kesti ainoastaan 15 tuntia ja 100 000 biljoonalla pengolla pystyi ostamaan vain yhden postimerkin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan veroeurot maanpuolustukseen. Enkä halua jakaa AP:n kaltaisille pummeille ja epäisänmaallisille mitään!
Kannatan myös sotilasparaateja joka sunnuntai. Myös Suomen lippu pitää saada tekevisioon ja Finlandia, joka viikko!
Tämä maa on pyhä.
Stubb ja kokoomus hyppii narsisti Trumpin mielialojen mukaan täysin kritiikittömästi! Putinisti Trump haluaa tuhota EU-maiden talouden ja koko EU:n tietenkin samassa. Suomen puolustumenoja pitää kasvattaa järkevästi ja maltilla ja käyttää Pohjoismaiden vahvuuksia hyödyksi! Suomi on Pohjolan puskurimaa eikä sitä voi jättää yksin maksamaan muidenkin turvallisuutta!
Vierailija kirjoitti:
No ei ole nykytilassakaan kehumista. Kannattaisi päättäjien alkaa taas panostaa tavistenkin elämänlaatuun.
Eikös se Marin patsastellut kuinka vei suomen Natoon,ei typerys ymmärtänyt että se maksaa.