Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vaaleahiuksiset peittää harmaantumisen?

Vierailija
07.06.2025 |

Tummat voi värjätä hiuksiaan, mutta entäs vaaleat? Mulla on kullanvaaleat hiukset, en halua miksikään platinablondiksi

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Luonnollinen on kaunista

Vierailija
2/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäytä sen värisiksi, mikä luontainen oma värisi on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleita raitoja. Ei peitä kokonaan mut häivyttää

Vierailija
4/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki vaaleahiuksiset edes harmaannu, vaan hiukset muuttuvat vähitellen valkoisiksi. Minä ja muutamat muut sukulaiset kuulumme tähän ryhmään.

Vierailija
5/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimerenmaissa on paljon naisia, joilla varmaan ollut tumma tukka, mutta vanhempana he ovat blondeja. 

Vierailija
6/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain tummuivat itsekseen maantieväriin. Raitoja on joskus 30 vuotta sitten ollut pariin kertaan, muuten ei ole ollut hapetevärjäyksiä. Samalla tavalla kullanvaalea kuontalo oli, eli hiuksissa on vähän normaalia enemmän punapigmenttiä.

Vierailija
7/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Jos minä värjään, laitan raitoja jotka korostavat harmaiden hiusten harmautta. Niihin harmaisiin en mitään väriä laita.

Vierailija
8/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli vaaleatukkainen nuorena. Iän myötä hiukset tummuivat ns. maantie väriin. Hän eli 91 vuotiaaksi, eivätkä hiukset harmaantuneet koskaan. Hiukset pysyivät myös hyvin paksuina. Häntä luultiin aina huomattavasti nuoremmaksi. 

Vierailija
9/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi harmaat pitäisi peittää? Minulla oli maantienväriset hiukset, ja rakastan nykyisiä kiiltäviä hopeisia.