Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikset istu yksinäisen ihmisen seuraksi kahvilassa tai baarissa?

Vierailija
07.06.2025 |

Jos näet sellaisen. Kysy ensin haluaako hän seuraa. Moni voisi ilahtua. Minä ainakin ilahtuisin.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi kahvilassa tai baarissa tunnistaa henkilön joka haluaa jutella tuntemattoman kanssa? Tarkoittaako esim se että henkilö istuu baaritiskillä sitä että hän hän haluaa jutella? 

Vierailija
62/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi kahvilassa tai baarissa tunnistaa henkilön joka haluaa jutella tuntemattoman kanssa? Tarkoittaako esim se että henkilö istuu baaritiskillä sitä että hän hän haluaa jutella? 

Ei välttämättä kerro mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, yleensä lihavat ja rumat on yksin. En ole kiinnostunut heistä millään tasolla.

Vierailija
64/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä miksi kassi nostetaan bussissa viereiselle penkille.

Vierailija
65/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten ärsyttävää, kun joku ylisosiaalinen saa päähänsä tuppautua seuraan. Kevyt tervehdys tms. ok, mutta en jaksa todellakaan ryhtyä juttusille, jos istun yleisellä paikalla juomassa kahvia, lukemassa kirjaa tai muuta vastaavaa. 

Voit kertoa hänelle, että ei johdu sinusta, mutta haluat olla yksin.

No älä? Se oma rauha vaan meni jo pilalle tuosta. Opetelkaa lukemaan kehonkieltä  -eri

Vierailija
66/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet on niissä baareissa "saalistamassa", joten toiset miehet tulee siihen vain tielle.

Vierailija
67/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun menen baariin, menen sinne joko yksin tai ystäväporukassa. Ärsyttää ihmiset jotka olettaa että kaikki yksinään olevat kaipaavat juuri heidän seuraansa. 

Baarissa on yksi harvoista paikoista, joissa ihmiset todellakin haluavat seuraa ja jopa etsivät seuraa. Eli älä ihmettele yhtään, jos maailmassa on yksi paikka, jossa voidaan hakeutua toisen seuraan.

Miksi menisin itsekseni istumaan jos haluan seuraa? 

Vierailija
68/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja moni ei ilahdu. Itse ainakin haluan olla rauhassa.

Ei voi tietää ennen kuin kysyy. Minä itse olisin juttuseuraa vailla.

Jos olet juttuseuran tarpeessa, osaat varmaan itse ottaa kontaktia.

Vierailija
69/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun menen baariin, menen sinne joko yksin tai ystäväporukassa. Ärsyttää ihmiset jotka olettaa että kaikki yksinään olevat kaipaavat juuri heidän seuraansa. 

Siis kuka haluaa mennä baariin ollakseen yksin? Miksi? Voisin uskaltaa mennä baariin yksin jos tietäisin että saisin seuraa mut jos joutuisin olemaan yksin sen koko ajan niin olisi varmasti viimeinen kerta. Olin kerran festareilla yksin ja aloin kaipaamaan juttuseuraa. Melkein aloin tehdä tuttavuutta baarimikon kanssa kun siinä oli silloin ihan tyhjää mutta en ihan uskaltanut ku oon niin ujo. :D N33

Tykkään mennä nauttimaan tunnelmasta, seuraamaan muita ihmisiä. Usein mulla on kuulokkeet päässä ja luonnoslehtiö tai muistio kädessä eli selkeästi haluan olla itsekseni, ja silti joku tulee juttelemaan. Yleensä sanomalla mitä sä täällä yksin istuskelet? 

Vierailija
70/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen nyt huomaa kysymättäkin onko joku seuraa vailla vai ei. Yleensä ei ole. 

Vierailija
71/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Ihmisillä on oma elämä ja oma ohjelma. Haluavat keskittyä, pohtia työasioita tai odottavat jotakuta. Tai on päivän ainoa hetki yksin. Ei ikinä.

Vierailija
72/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette mieltä, onko kahvilassa outoa jos yksin tuleva asiakas menee istumaan yksin olevan samaa sukupuolta olevan kahvittelijan pöytään (vaikka olisi tyhjiäkin pöytiä)? Pidetäänkö perverssinä?

Vierailija
73/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tää ei kuulu Suomeen. Julkisissakin porukka istuu yksin penkeillä.ja vasta kun pakko mennäön tuntemattoman viereen

Minusta olisi kumma jos ängettäisiin bussissa tuntemattoman viereen vaikka olisi tyhjiä penkkejä. Tuskin muissakaan maissa näin tehdään. Nimeäisitkö joitain maita joissa näin tehdään jos tiedät.

Vierailija
74/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttuseuraa haetaan muualta kuin kahvilasta. Rasittavaa jos tuntematon tuppautuu seuraan. Mitä iloa on jutustella tuntemattoman ihmisen kanssa kun hetken päästä ei muista edes miltä näytti eikä todennäköisesti ole eikä tule olemaan mitään yhteistä. 

No nehän ovat olleet ainakin minulla ihan parhaimpia juttuhetkiä. Joskus tutustuu tyyppeihin, joilla on oikeasti todella mielenkiintoisia tarinoita kerrottavana. Julkkiksia tuntevat ovat ihan parhaat, kun kertovat sisäpiirijuoruja. 

Vierailija
75/77 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa on yksi harvoista paikoista, joissa ihmiset todellakin haluavat seuraa ja jopa etsivät seuraa. Eli älä ihmettele yhtään, jos maailmassa on yksi paikka, jossa voidaan hakeutua toisen seuraan.

Miksi menisin itsekseni istumaan jos haluan seuraa? 

Koska oletuksena on, että baarissa ei haluta istua yksin. Baari on paikka mihin mennään seuran vuoksi. Monesti porukalla, mutta välillä myös yksin seuraa hakemaan. Seuran hakemisella tarkoitan myös juttuseuraa. Seuraa joskus näitä baarien yksin istuvia. Joskus he menevät tuntemattomien luo juttusille. Joskus heidän luokseen tulee joku juttelemaan. Hyvin harvoin kukaa pahastuu. Päinvastoin. He alkavat juttelemaan ja jos juttuseura on mieleistä, niin se jatkuu pitempäänkin kuin tuopin verran.

Vierailija
76/77 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan seuraa, soitan kaverille ja menen hänen kanssaan.  Jos minut näkee yksin kahvilassa, silloin todellakin haluan olla yksin.  Miten se on niin vaikea ymmärtää että jotkut ihan oikeasti haluavat olla hetken yksin ? 

Vierailija
77/77 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän ei näytä mielenkiintoiselta seuralta? Olen joskus mennyt läppärityöläisen "seurueeseen" jos on ollut vaikkapa sohvapaikoilla, tekemään itsekin töitä. Jotkut ovat ihan fine tämän kanssa, toisia se selvästi stressaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi