Matkustatteko treffeille miehen luokse toiseen kaupunkiin?
Aloitukseni poistui ennen kuin ehdin edes vastauksia nähdä!
Eli kysyn uudestaan: onko teillä tapana matkustaa miehen luokse ekoille treffeille? Olen tähän törmännyt nyt deittailussa että miehet odottavat naisen tulevan luokseen, tai vähintäänkin miehen kaupunkiin tapaamiseen. Itselle tulee vähän epämiehekäs fiilis näistä kavereista. Tai vähintäänkin tunne että etsivät pelkkää hauskanpitoa jonka eteen ei tarvitse nähdä yhtään vaivaa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tavattu puolivälissä useimmiten tai olen mennyt miehen kotikaupunkiin. Kotiini en kutsuisi miestä, jota en koskaan tavannut. Kerran menin Nokialle miehen luokse. Kävin kaupassa, ostin kaikkea hyvää syötävää ja juotavaa. Mies oli tuhannen krapulassa, haisi kuin rankkitynnyri pieruverkkareissaan, asunto (talo) aivan sekaisin. Kävin sisällä katsomassa ja lähdin saman tien. Onneksi en ehtinyt kaikki kauppakasseja viedä sisälle.
Jos menen miehen kotiin, pyydän aina että sisko tai joku kaveri soittaa mulle parin tunnin sisään ja meillä on sovittuna turvasana. Kerran menin miehen asuntoautolle kun tässä lähellä oli leirintäalue. Pelkäsin mennä sisään autoon ihan tuntemattoman kanssa kun mies oli oven puolella. Sitten myöhemmin kerroin miehelle, että vähän pelotti. En pelkää mitään raiskausta tms. vaan pelkään että jos se joku Muranen tai Penttilä ja henki lähtee.
Ehkä juuri sen takia omalla autolla, että kontrolli on itsellä ja on helppo hypätä autoon ja lähteä jostain oudosta paikasta pois. Ei junalla, ei bussilla. Monesti ollaan tavattu huoltoasemalla puolivälissä, se on turvallinen paikka ja kun ne ekat treffit on käyty, tietää jo paljon enemmän. Haluaako nähdä vielä vai ei. Joskus on ollut ihan mahdottomia tyyppejä mutta kyllä sen kupin kahvia juo vaikka kenen pöljän kanssa. Mitään henkilötietoja tarkalleen en anna ennen ekoja treffejä, enkä puhelinnumeroakaan.
Minun luokseni on moni nainen tullut ensitreffeille viikonlopun ajaksi.
Tällaiset feminiinimiehet haluavat olla itse niitä prinsessoja parisuhteessa. Älkää ikinä antako tällaiselle miehelle pääsyä seuraanne. Sen sijaan, teidän oikeutenne naisena on olla niitä joita maskuliininen mies lähestyy ja ns. kosiskelee teitä. Älkää olko parisuhteessa niitä miehiä ja matkustako tapaamaan sitä prinsessa-miestä.
Vierailija kirjoitti:
Minun luokseni on moni nainen tullut ensitreffeille viikonlopun ajaksi.
Olet feminiininen prinsessa-mies. Naismakusi on myös todenäköisesti miehekkään naiset. Kukaan feminiininen nainen ei tekisi noin, koska he odottavat miehen olevan se aktiivinen maskuliininen osapuoli.
Kuinka kaukana asuvia voisitte treffailla? Eli olisitteko oikeasti valmiit etäsuhteeseen?
Itselläni on se, että en halua muuttaa. Ja sitten jos kumppanillakin on jokin syy, kuten miehillä usein tuppaa olemaan esim. työhön tai ammattiin liittyvä "painava peruste" miksi juuri he eivät "voi" muuttaa, niin käytännössähän se tarkoittaa, että mies usein olettaa naisen muuttavan miehen luo. Pikkukaupungeissa omakotitaloissa asuvat miehet pitävät itsestäänselvyytenä, että nainen muuttaa kivasta kaupunkiasunnostaan sinne omakotitaloon jne. Itse en tällaisiin elämänmuutoksiin olisi valmis. Se kyllä kävisi, että mies muuttaa Helsinkiin, jossa itse asun. Mutta kuinka moni ammatissa toimiva, uraa tehnyt/tekevä mies on valmis sellaiseen? Epäilen, että aika harva. Sen vuoksi jätän itse väliin kaukana asuvat, koska en myöskään halua mitään "nähdään pari kertaa kuussa" -tyyppistä pelkkään seksiin ja puhelinkeskusteluihin perustuvaa suhdetta.
No ekoille treffeille ei ainakaan elokuviin, eihän siinä voi mitään keskustella.