Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustatteko treffeille miehen luokse toiseen kaupunkiin?

Vierailija
07.06.2025 |

Aloitukseni poistui ennen kuin ehdin edes vastauksia nähdä! 

Eli kysyn uudestaan: onko teillä tapana matkustaa miehen luokse ekoille treffeille? Olen tähän törmännyt nyt deittailussa että miehet odottavat naisen tulevan luokseen, tai vähintäänkin miehen kaupunkiin tapaamiseen. Itselle tulee vähän epämiehekäs fiilis näistä kavereista. Tai vähintäänkin tunne että etsivät pelkkää hauskanpitoa jonka eteen ei tarvitse nähdä yhtään vaivaa. 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs vika tuollaisessa on? Epämiehekäs? Miten miehekkyys tähän liittyy?

Miehekäs mies hyppää itse autoon ja ajaa naisen luokse. Soijapojat istuu kotona odottamassa että lähestyy.

Mies on perheenpää ja nainen matkustaa miehen perässä. Siis jos miehekkäistä miehistä puhutaan.

Ekalla tapaamisella mies toimii ja menee reippaasti naisen tykö. 

Vierailija
22/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehekäs mies hyppää itse autoon ja ajaa naisen luokse. Soijapojat istuu kotona odottamassa että lähestyy.

Mies on perheenpää ja nainen matkustaa miehen perässä. Siis jos miehekkäistä miehistä puhutaan.

Entä jos ei mene?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään perhettä ei ole ennen kuin asutaan yhdessä.

Vierailija
24/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä on niin paljon saamattomia yksilöitä että en kyllä ikimaailmassa suostuisi siihen, että minä "teen kaiken" ja miehelle tulee ekat treffit kuin Manulle illallinen. Näkeminen puolessa välissä on kiva kompromissi.

Vierailija
25/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ja miksk pitäisi ajaa autolla?

Kai aikuisella miehellä auto löytyy? Vai onko joku teinin asteelle jäänyt potkulautajonne?

Auto löytyy joo mutta miksi sillä pitäisi tulla?

Vierailija
26/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä tuntemattoman kanssa yksityisasuntoon ei miehen ei omaan.

Vierailija
27/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
28/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tavattu puolivälissä useimmiten tai olen mennyt miehen kotikaupunkiin. Kotiini en kutsuisi miestä, jota en koskaan tavannut. Kerran menin Nokialle miehen luokse. Kävin kaupassa, ostin kaikkea hyvää syötävää ja juotavaa. Mies oli tuhannen krapulassa, haisi kuin rankkitynnyri pieruverkkareissaan, asunto (talo) aivan sekaisin. Kävin sisällä katsomassa ja lähdin saman tien. Onneksi en ehtinyt kaikki kauppakasseja viedä sisälle.

Jos menen miehen kotiin, pyydän aina että sisko tai joku kaveri soittaa mulle parin tunnin sisään ja meillä on sovittuna turvasana. Kerran menin miehen asuntoautolle kun tässä lähellä oli leirintäalue. Pelkäsin mennä sisään autoon ihan tuntemattoman kanssa kun mies oli oven puolella. Sitten myöhemmin kerroin miehelle, että vähän pelotti. En pelkää mitään raiskausta tms. vaan pelkään että jos se joku Muranen tai Penttilä ja henki lähtee.

Vierailija
29/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tavattu puolivälissä useimmiten tai olen mennyt miehen kotikaupunkiin. Kotiini en kutsuisi miestä, jota en koskaan tavannut. Kerran menin Nokialle miehen luokse. Kävin kaupassa, ostin kaikkea hyvää syötävää ja juotavaa. Mies oli tuhannen krapulassa, haisi kuin rankkitynnyri pieruverkkareissaan, asunto (talo) aivan sekaisin. Kävin sisällä katsomassa ja lähdin saman tien. Onneksi en ehtinyt kaikki kauppakasseja viedä sisälle.

Jos menen miehen kotiin, pyydän aina että sisko tai joku kaveri soittaa mulle parin tunnin sisään ja meillä on sovittuna turvasana. Kerran menin miehen asuntoautolle kun tässä lähellä oli leirintäalue. Pelkäsin mennä sisään autoon ihan tuntemattoman kanssa kun mies oli oven puolella. Sitten myöhemmin kerroin miehelle, että vähän pelotti. En pelkää mitään raiskausta tms. vaan pelkään että jos se joku Muranen tai Penttilä ja henki lähtee.

Miksi teet asioita, jotka tuntuvat noin epämukavilta ja jopa pelottavat? En ikinä itse suostuisi ylittämään tuolla lailla rajojani ja sietämään epämukavaa oloa itselleni tuntemattoman ihmisen takia. Joustat ihan liikaa. Ilmeisesti aloite tapaamispaikoista on tullut miehiltä, mutta ei sinulla ole mitään velvollisuutta suostua kaikkeen ehdotettuun.

Vierailija
30/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ison munan vuoksi kannattaa junalippu ostaa.

Vierailija
31/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastsin jo siihen aiempaan kysymykseen, että en ikinä deittaile noin kaukana asuvia (mm. siksi että en halua kaukosuhdetta). En myöskään matkustaisi ekoille treffeille HSL:n AB-vyöhykettä kauemmas, eli treffit pitää olla pääkaupunkiseudulla ja AB-vyöhykkeellä. Enkä menisi ekoilla treffeillä yksityisasuntoon.

Vierailija
32/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison kanssa aikoinaan tavattiin maailmalla, ja Suomeen palattua ekat treffit oli tosiaan hänen luona. Matkaa 100km mutt menin mielelläni maalle grillailemaan jne stadista. 

Vierailija
33/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei mene?

Jos ei mene, niin ei voi sanoa "Ich komme".

Vierailija
34/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei mene?

Tämä. Jos ei mene, niin ei myöskään tule.

Vierailija
35/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei mene?

Mitenkäs sä sen estät vaikka sanoisikin?

Vierailija
36/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on ainut vaihtoehto, että minun pitää mennä miehen luokse, ja muusta ei edes keskustella, en lähde. Yleensäkin, jos toinen alkaa määräilemään missä tahansa asiassa ennen kuin on edes tavattu, en halua edes tavata.

Olen matkustanut miehen luokse. Mies on matkustanut minun luokse. Olemme tavanneet jossain asuinpaikkakuntiemme välissä.

Ensitreffeille en ikinä lähtisi kummankaan kotiin, vaan jossain "puolueettomalla maaperällä", mistä voi lähteä helposti pois, jos tilanne alkaa tuntua epämiellyttävältä tai epäilyttävältä. Ja kummalla tahansa on oikeus keskeyttää treffit.

Vierailija
37/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei mene?

Tämä. Jos ei mene, niin ei myöskään tule.

Tuskinpa tuossa mitään menettää. Voi olla hyväkin keino karsia ne suhteet joista ei kuitenkaan mitään tulisi. Aina ei pidä tehdä tarkkoja rajauksia etukäteen.

Vierailija
38/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei mene?

Mitenkäs sä sen estät vaikka sanoisikin?

Sinä nyt et tuolla huumorintajulla pääse muutenkaan...

Vierailija
39/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkusta. Siinä on vaaransa. Voi olla viimeinen reissu. 

Enkä muutenkaan ole missään Tinder yms jutuissa kun usko menny niihin.

Jos mies haluaa nähdä minut niin saa luvan tulla tänne päin vaikka kylil nähdä. Tai elokuvissa. 

Vierailija
40/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tarina meni kyllä niin, että mies tuli ihan ulkomailta asti (Euroopasta ja ihan länsimainen mies, jonka kanssa kulttuurisesti ei suuria eroja) tänne minua tapaamaan lyhyen ulkomailla tapahtuneen kohtaamisen jälkeen. Edelleen meidän suhde jatkuu vuosienkin jälkeen. Oli minusta aika rohkeaa ja romanttista varata lennot Suomeen ja tulla tapaamaan minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi