Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustatteko treffeille miehen luokse toiseen kaupunkiin?

Vierailija
07.06.2025 |

Aloitukseni poistui ennen kuin ehdin edes vastauksia nähdä! 

Eli kysyn uudestaan: onko teillä tapana matkustaa miehen luokse ekoille treffeille? Olen tähän törmännyt nyt deittailussa että miehet odottavat naisen tulevan luokseen, tai vähintäänkin miehen kaupunkiin tapaamiseen. Itselle tulee vähän epämiehekäs fiilis näistä kavereista. Tai vähintäänkin tunne että etsivät pelkkää hauskanpitoa jonka eteen ei tarvitse nähdä yhtään vaivaa. 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs vika tuollaisessa on? Epämiehekäs? Miten miehekkyys tähän liittyy?

Vierailija
2/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehekäs mies hyppää itse autoon ja ajaa naisen luokse. Soijapojat istuu kotona odottamassa että lähestyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää sinkku mutta kun olin, deittailin vain oman paikkakunnan ulkopuolelta. Täällä on niin pienet piirit, en halunnut osaksi niitä. Joka tapauksessa, olen ajanut tapaamaan miestä toiselle paikkakunnalle, minua on ajettu tapaamaan toiselta paikkakunnalta, joskus ollaan tehty treffit puolimatkaankin. Rakkauskin löytyi kauempaa. Ekat treffit oli mun kotona. En yleensä pyytänyt ketään ekalla kerralla kotiini vaikka olisi tullut kuinka kaukaa mutta tää oli spesiaali tapaus. On edelleen :) 

Vierailija
4/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan lähes kaikki naiset odottavat, että mies ajaa heidän luokseen. Eivät ole valmiita liikkumaan mihinkään. Olen kyllä ajellutkin.

Vierailija
5/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehekäs mies hyppää itse autoon ja ajaa naisen luokse. Soijapojat istuu kotona odottamassa että lähestyy.

Soijapojat tanssii aina muiden pillin mukaan.

Vierailija
6/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta treffit pitäisi olla kuin hauskanpitoa?

Vierailija
7/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu mennä naisen luokse eikä toisinpäin. Miehen kuuluu olla dominoivampi osapuoli eli ottaa ohjat käsiinsä. 

Vierailija
8/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt panolle.

Vierailija
9/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksk pitäisi ajaa autolla?

Vierailija
10/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nykyinen deitti on alusta alkaen nähnyt vaivaa mun näkemiseksi joka edelleen jaksaa ihmetyttää mua :D Ollaan aina nähty noin puolessavälissä vaikka mieheltä kyllä pidempi matka sinne. Lisäksi ottanut aina treffipaikkaan hotellin vaikka ei todellakaan ole olettanut että jäisin hänen kanssaan hotelliin yöksi. Tästä on jäänyt tosi kiva fiilis :) N

Vierailija
11/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan ekatreffeille. Vasta kun tunnettu kauemmin.

Vierailija
12/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo, että tapaaminen onnistuu vain miehen ehdoilla. Mies ei itse laita tkkkua ristiin. Lisäksi odottaa, että kun tulet kauempaa niin jäät yöksi ja mies odottaa tietysti skeksiä. On myös ISO turvallisuus riski mennä kenen tahansa tuntemattoman luokse ekoilla treffeillä. 

-M

Vierailija
13/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo, että tapaaminen onnistuu vain miehen ehdoilla. Mies ei itse laita tkkkua ristiin. Lisäksi odottaa, että kun tulet kauempaa niin jäät yöksi ja mies odottaa tietysti skeksiä. On myös ISO turvallisuus riski mennä kenen tahansa tuntemattoman luokse ekoilla treffeillä. 

-M

Ylipäätään jättäisin ekatreffit väliin jos todella jo siinä vaiheessa tuntuisi että asetetaan ehtoja.

Vierailija
14/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Turha nähdä vaivaa, kun joku sammakko siellä kuitenkin odottaa. Kiva lähtä jonnekkin kauas, kun tyypit postailee itsestään 15 vuotta vanhoja kuvia ja välillä ei ole kuvat edes samasta henkilöstä. 

Vierailija
15/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on perheenpää ja nainen matkustaa miehen perässä. Siis jos miehekkäistä miehistä puhutaan.

Vierailija
16/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on perheenpää ja nainen matkustaa miehen perässä. Siis jos miehekkäistä miehistä puhutaan.

No ei löydy Tinderistä

Vierailija
17/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kävin deittailemassa miehiä toisissa kaupungeissa, mutta nämä olivat yleisemmin miehiä, jotka olin tuntenut jo pidemmän aikaan nettiharrastuksien kautta.

Voin sanoa, etten enää ikinä tekisi niin, koska lähes kaikki nuo olivat jotenkin mitäänsaamattomia.

Vierailija
18/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies matkusti minun luokseni ensin. Minä menin sen luokse seuraavalla viikonloppuna yöksi koska en jaksanut heti lähteä takas kun matkaa 150 km. 3 kk päästä päätin että muutan miehen kaupunkiin, emme muuttaneet yhteen heti. Sain töitäkin heti  niin asiat sujui hyvin.

Vierailija
19/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gentlemanni matkustaa naisen luo ekoilla tapaamiskerroilla.

Vierailija
20/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ja miksk pitäisi ajaa autolla?

Kai aikuisella miehellä auto löytyy? Vai onko joku teinin asteelle jäänyt potkulautajonne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän