Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-mammat, voiko kevytmargariinista tehdä ruoanlaittoon soveltuvan rasvaseoksen sekoittamalla siihen rypsiöljyä?

Vierailija
07.06.2025 |

Mun pitäis laittaa laatikkoruoan päälle nokareita voista tai margariinista mutta olin epähuomiossa ostanut Becelin kevytmargariinia jonka rasvaprosentti on vain 38% minkä takia se ei sovellu ruoanlaittoon vaan vain leivän päälle. Voinko tehdä otsikon mukaisella tavalla siitä uuniruokaan soveltuvan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on rypsiöljyä miksi haluat laittaa margariinia sen kanssa ruokaan?  Rypsiöljy käy paistamiseen, levitemargariini ei.  Rypsiöljy käy pullataikinaan 0,75 dl puolen litran taikinaan. Ruokiin käy rypsiöljy sinällään.

Vierailija
2/10 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän oivariinia leivän päällä ja ruuan laittoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on rypsiöljyä miksi haluat laittaa margariinia sen kanssa ruokaan?  Rypsiöljy käy paistamiseen, levitemargariini ei.  Rypsiöljy käy pullataikinaan 0,75 dl puolen litran taikinaan. Ruokiin käy rypsiöljy sinällään.

Ei vaan tarvii laittaa niitä nokareita laatikkoruoan pintaan korppujauhojen kanssa. Siitä tulee mun mielestä hyvää aina. Tein nyt otsikon mukaisella tavalla. Katson mitä tapahtuu.

ap

Vierailija
4/10 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sun typerä kommentti auttaa aloittajaa? 

Vierailija
5/10 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopea jo tyhmät kysymykset.

Jp spämmäät aamusta iltaan.

Mene vaikka välillä ulos, aurinko paistaa.

Poistoon.

Vierailija
6/10 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistoon.

Tuskin aloitus oli mitään v*ttuilua sulle. Sattui vaan osumaan sun tilanteeseen. Ei kukaan sua vainoa tms. Täällä on kaikenlaisia aloituksia ihmisiltä jotka elää samaa tavallista arkea.

Vierailija
7/10 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistoon.

Sinä se vaan jaksat "kommunikoida" jonkun JP:n kanssa palstan kautta.. Olet vainoharhainen.

Vierailija
8/10 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilaat hyvän ruuan.  Ruokaan kuuluu laittaa voita.  Voi on aina voita, eikä sitä mikään voita.

Vierailija
9/10 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan tarvii laittaa niitä nokareita laatikkoruoan pintaan korppujauhojen kanssa. Siitä tulee mun mielestä hyvää aina. Tein nyt otsikon mukaisella tavalla. Katson mitä tapahtuu.

ap

Laatikkoruokaa ja margariinia = suomalainen perusmössö🤮

Vierailija
10/10 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Voi oksennus :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän