Mikä on ihaninta, mitä sinulle on sanottu seksin jälkeen?
Itsellä ehkä ihaninta on ollut eksän viljelemä "Hirvvee lasti.". Pilke silmissä, toteavasti sanottuna se jotenkin huomattavissa määrin lisäsi miehistä tyytyväisyyttä suuseksin jälkeen.
Oi, miten kaipaan sinua, H!
Mutta, kuinkas muilla? Mikä on ihaninta, mitä sinulle on sanottu touhuamisen jälkeen?
Kommentit (63)
Seisooko sun kullisi aina yhtä kovana ja kykenet panemaan noin kestävästi aina?
Sulla on paljon isompi kuin mun miehellä.
Vakkari sano jos menis pillun takia naimisiin se olisin minä :D Voi sen vaimo raukkaa kun tietäs
Sä oot kyllä paljon parempi kuin äitisi ja iso siskosi! Milloin otetaan uusiksi?
Aamulla mies laittoi aamiaisen ja otti nuotit esille ja lauloi rakkauslaulun. Eräs toinen on sanonut että kaikki sussa on niin hienoa. En muista kuitenkaan missä vaiheessa eli oliko jälkeen vai milloin. Sitten olen saanut kuulla olevani maailman paras nainen kahdelta.
Olen sinkku. Kosittu seitsemän kertaa mutta avioliittoja niistä ei ole tullut. Kaksi suurta rakkautta kuuluu niihin mutta silti ei avioliittoa. Toinen käytti silloin alkoa liikaa ja toinen sortui pahoinpitelemään omituisesta riidanpoikasesta jonka syytä en edes tiedä. Tässä syyt miksi sitten jäinkin yksin.
Se kun nykyinen kumppanini varmisti minulta seksin jälkeen, että kai tajuan ettei hän ole tullut luokseni enää aikoihin pelkän seksin takia. Olimme siinä kohtaa tapailleet jo pidemmän tovin pelkän seksin merkeissä ja itse siinä ajassa ehtinyt rakastumaan totaalisesti. En kuitenkaan ajatellut, että minulla saattaisi olla mahdollisuuksia mihinkään enempään niin upean ja ainutlaatuisen ihmisen kanssa, mutta toisin kävi.
Sulla on niin ihanan pieni kulli!
Vierailija kirjoitti:
Vakkari sano jos menis pillun takia naimisiin se olisin minä :D Voi sen vaimo raukkaa kun tietäs
Vaimo on varmaan vain tyytyväinen kun ukkonsa ei vonkaa seksiä. En ole ihan varma suuttuisiko mun ukkoni jos tietäisi että panen työkaverin kanssa, itsehän ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies joten en tiedä mitä tarkoittaa "ihana" mutta söpöintä on ollut erään kaunottaren ilme ensimmäisen rakastelumme jälkeen, silmät ja suu pyöreänä ja sitä seuraava kaino kuiskaus: "uudestaan".
Eli jäi tyydyttämättä. Kunnolla pantu hehkuu tyytyväisyyttä.
Sama tapaus.
Seksin aikana. en tiennyt että voin squirtata.
Seksin jälkeen. Huh huh en tiennyt et seksi voi olla tällästä. Pystytkö kohta uudelleen?
20v itseäni nuorempi kokematon nainen kenen kanssa pelailtiin kissa ja hiiri leikkiä 3v. Ennen kuin antauduttiin. Molemmat seurustelee.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies joten en tiedä mitä tarkoittaa "ihana" mutta söpöintä on ollut erään kaunottaren ilme ensimmäisen rakastelumme jälkeen, silmät ja suu pyöreänä ja sitä seuraava kaino kuiskaus: "uudestaan".
Söpöhön se vasta miehekäs sana onkin...
"Olet ensimmäinen jonka kanssa se oli satkun arvoista."
"V***** sä olet kuuma!"
"Saadesasi olit niin tiukka, että melkein katkesin!"
"Voisin panna sua aina!"
"Olit niin hiton märkä"
Ja ikisuosikkini "rakastan sua kulta"
Onhan noita varmasti vaikka mitä, mutta mitä nyt viime aikoina olen kuullut. Kiitoskin on ihan kiva, vaikka jotkut ei tykkää.
N36
Niin ja toki mieltä ylentää kaikki kommentit kuinka olen antanut parasta seksiä mitä hän on koskaan saanut! Ihan sama onko tottakaab, mutta silti.
Ja joskus on tullut myös "Ens kerralla kissat/koirat pois makkarista"..😅
N36
Kyllä se ainakin tuntui hyvältä, kun naapurin nainen sanoi aamuyöllä ystävällisesti silmiin katsoen, että nukutaan hetken niin jaksetaan taas herättyämme.
Moraalisaarnaajat hei! Olimme molemmat sinkkuja.
"Seuraavalla kerralla panen sua kakkoseen.." N41
Tuliks sulta jo?