Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos sinulle sukkelasanainen vanha mies, pilasit päiväni!

Vierailija
06.06.2025 |

Limaiset setämiehet, voisitte jättää kaupan nuoret kassatyöntekijät rauhaan! Ei ole kivaa, kun pääsee töistä, joku likainen äijä odottamassa kaupan ulkopuolella, kysymässä "miten olis" ja ojentamassa ryppyistä 20 euron seteliä, "maksuksi".

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yhtään ihmettele tollasia limanuljaskoita, silloin harvoin kun maksan henkilökassalla, monesti kassajonossa saattaa osua joku papparainen mun taakse..niillä on monella jännä tarve tulla kovin lähelle jonottamaan..pahalla silmällä siitä yleensä kyllä selviää..ja mä olen sentään +40..eli voin kuvitella sitä kuolaamista nuorten kassatyttöjen osalta.

Vierailija
22/60 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papattiko miten nopeasti asiansa, kun oli sukkelasanainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä niin keksityltä tarinalta taas. Oliko Porvoon Lidlin ovella?

Katsele hieman ympärillesi, moni myyjä on kokenut ahdistelua työpaikallaan, onhan siitä kirjoitettu lehdissäkin.

Onhan niitä mutta tässä nyt vähän tarina on itsensä kanssa ristiriidassa. Sukkelasanainen viittaa taitavaan puhujaan, "miten ois" ei kuulosta ollenkaan taitavalta puhujalta. Eikä kukaan kuvittele saavansa parilla kympillä keneltäkään mitään tänä päivänä.

Et ole sitten kuullut semmoisesta kuin ironia? 

Vierailija
24/60 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh.

Vierailija
25/60 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en yhtään ihmettele tollasia limanuljaskoita, silloin harvoin kun maksan henkilökassalla, monesti kassajonossa saattaa osua joku papparainen mun taakse..niillä on monella jännä tarve tulla kovin lähelle jonottamaan..pahalla silmällä siitä yleensä kyllä selviää..ja mä olen sentään +40..eli voin kuvitella sitä kuolaamista nuorten kassatyttöjen osalta.

Yli 40 :D - ei sinua mahoa lehmää kukaan kuolaa :D

nyt ei kysytty incel pojuilta jotka näkee naisia vain ruudun läpi.

Vierailija
26/60 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan olet päässyt ylikypsään ikään asti itse, niin kuolaat yli 40 vuotiasta.

Vierailija
27/60 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä niin keksityltä tarinalta taas. Oliko Porvoon Lidlin ovella?

Sitähän tuo oli. Luulisi jokaisen tuon tajuavan.

Vierailija
28/60 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, kyllä käytetystä tavarasta piisaa vitonenkin.

Tarkoitat varmaan kymmeniä vuosia riiputettua setämiehen lihaa... ei ole priimaa,  ei.

Vierailija
29/60 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 26 vuotiaat kiinnostaa eniten! T: M65+

Vierailija
30/60 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin euron ja viiskytä sänttiä, jos tavara on laadukas.

Vierailija
31/60 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 26 vuotiaat kiinnostaa eniten! T: M65+

Kiinnostaa voi, mutta kun kastanjetit roikkuu jo puolireidessä, niin siihen se jää.

Vierailija
32/60 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähärissä ne nuoret naismyyjät on paradta kaveria just noiden ostarin kaljaveikkojen kanssa. 

Vierailija
33/60 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Pitäisikö vartijan hätistellä nuoria myyjiä kiusaavat vanhat miehet kaupasta ulos?

Sehän oli ulkona.

Vierailija
34/60 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt jatkossa aina kun joku sanoo tuollaista niin käyttäydyt ihan kuin et olisi kuullut ja sanot  "anteeksi voisitko toistaa?" Kun mies asian toistaa, niin kysyt uudestaan "en vieläkään kuullut, sanotko vielä uudestaan." Tällaisia niin pitkään että ukon ilme muuttuu happamaksi ja olet pilannut hänen ilonsa.

Vierailija
35/60 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä nykyharakoiden kermaperseilyä, ei olla valmiita tekemään mitään rahan eteen. Kaikki pitäisi ilmaiseksi saada, ja mieluiten välittömästi.

Vierailija
36/60 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö huo ral la tunteisiin :-DDDD ?

Vierailija
37/60 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuorten päivä on niin helposti pilattu. Naurettavaa. Miten ihmeessä pärjäätte? Ette näköjään mitenkään. Nyt sitten saikulle puoleksi vuodeksi. Ja sen jälkeen eläkkeelle. 

Vierailija
38/60 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nyt ei kysytty incel pojuilta jotka näkee naisia vain ruudun läpi.

Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa,

ne suuren ikavan pieneen sydameen tuottaa.

Mut ikkunaan, tuijottaa, kai pienikin poika illoin saa,

sielta katsoo prinsessa unelmain.

Ruudun takaa, ruudun takaa, ruudun takaa tyttoni katsoo vain.

Vierailija
39/60 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö huo ral la tunteisiin :-DDDD ?

Entäs jos papparainen haluaa kokeilla tappia sinun reikään ja iskee silmää 😋

Vierailija
40/60 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassatytön työ on aivan perseestä juurikin noiden limaisten, vanhojen setien vuoksi. Opiskeluaikana tein 1. harjoittelujakson Sokoksen kassalla ja siitä jäi traumat. No tulipahan opiskeltua YAMK-tutkinto, niin ei koskaan tarvinnut päätyä kassalle toista kertaa.

Joku roti pitäisi olla noille ukoille, koska kassan on vain pakko kestää kaikki typerät ehdotukset ja härskit vitsit. Itse asiakkaana kyllä sanon päin näköä, jos kuulen jonossa jonkun käyttäytyvän asiattomasti kassaa kohtaan. Nämä pahimmat tyypit tulee ahdistelemaan juurikin ennen sulkemisaikaa. Hävetkää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi