Kiitos sinulle sukkelasanainen vanha mies, pilasit päiväni!
Limaiset setämiehet, voisitte jättää kaupan nuoret kassatyöntekijät rauhaan! Ei ole kivaa, kun pääsee töistä, joku likainen äijä odottamassa kaupan ulkopuolella, kysymässä "miten olis" ja ojentamassa ryppyistä 20 euron seteliä, "maksuksi".
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, kyllä käytetystä tavarasta piisaa vitonenkin.
Tarkoitat varmaan kymmeniä vuosia riiputettua setämiehen lihaa... ei ole priimaa, ei.
En vaan ap:n käytettyä tavaraa. Onko sinulla ymmärryskyvyssä vikaa? Älä huoli, et sinä ole ainoa tyhmä ihminen tällä palstalla, kyllä teitä on lukuisia.
Vierailija kirjoitti:
Kassatytön työ on aivan perseestä juurikin noiden limaisten, vanhojen setien vuoksi. Opiskeluaikana tein 1. harjoittelujakson Sokoksen kassalla ja siitä jäi traumat. No tulipahan opiskeltua YAMK-tutkinto, niin ei koskaan tarvinnut päätyä kassalle toista kertaa.
Joku roti pitäisi olla noille ukoille, koska kassan on vain pakko kestää kaikki typerät ehdotukset ja härskit vitsit. Itse asiakkaana kyllä sanon päin näköä, jos kuulen jonossa jonkun käyttäytyvän asiattomasti kassaa kohtaan. Nämä pahimmat tyypit tulee ahdistelemaan juurikin ennen sulkemisaikaa. Hävetkää!
Kaikki ei muista hyviä tapoja ja unohtavat kehua tissejä ja persettä! Siitä kassatytöt tykkää! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä niin keksityltä tarinalta taas. Oliko Porvoon Lidlin ovella?
Yläpeukutusten määrä kertoo mihin mielentilaan palstanaiset ovat lietsoneet itsensä ja toinen toisensa. Mikä tahansa miessika trollaus uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.
Unta olet nähnyt. Setämies tarjoaa vähintään satasen!
"Moni myyjä on kokenut ahdistelua työpaikallaan!"
Varmaankin. Itse en ole kuullut tuollaisesta. Ainoastaan lukenut AV:llä. Toki mahdollista.
Ei sellaista olekaan kuin sukkelasanainen ja vanha!
Vierailija kirjoitti:
Älä koskaan, koskaan, anna typerysten pilata omaa päivääsi.
On tietysti hankalampaa silloin, kun typerykset ovat itseen vaikuttavia ihmisiä, kuten omat vanhemmat, puoliso, sisarukset tai vaikkapa omat lapset. Mutta satunnaiset asiakkaat, tai vaikka naapurit, höh.
Kuulin kerran yhden viisaan lääkärin sanat, jotka jäivät mieleeni. Että jos joku on tosi ilkeä tai tyhmä tai muuten mölö, voi vaan ajatella, että hän se joutuu elämään itsensä kanssa joka päivä ja joka hetki. Ja minä itse pääsen hänestä eroon oitis kun hän tuosta häipyy tiehensä. Tämä asenne auttaa paljon.
Mää aikoinani aattelin Stockan asiakaspalvelussa että onneks en oo tollanen. 28 vuoden jälkeen hirtti kiinni ja otin loparit. Ihmiset on päivä päivältä entistä ilkeämpiä.
Melkoinen kermaperse pitää olla jos tuollaisesta mielensä pahoittaa. Milleniaalien juttuja.
Onhan tuo aika törkeää, kyllä sellainen 100-150 egeä pitäisi tarjota.
Kaverin naisystävä on kaupan kassalla töissä ja sitä sitten eräs hiippari rupesi piinaamaan. Tuli aina kauppaan, vaikkei ostanut mitään ja sitten ehdotteli treffejä siinä kassalla. Kun nainen sanoi, ettei kiinnosta, alkoi hiippari kommentoida muotoja. "Hyvät tissit, njam njam njam." Kaikkea tommosta. Vaikutti jotenkin ääliöltä ja reppanalta, lapsen aivolta. Semmonen kolmekymppinen kukkakeppi. Pulkannarukäsivartinen, max. 160 pitkä, korkeintaan 40 kiloa ja pitkät hiukset. Kerran se oli kytännyt siinä kaupan kulmilla ja oli lähtenyt seuraamaan naista, kun tämä oli illalla lähtenyt töistä kotiin. Siinä pimeässä se oli hävinnyt näkyvistä, joten nainen luuli, että se on lopettanut seuraamisen. Oli sitten hetken päästä ollut kotitalonsa rappukäytävässä odottamassa hissiä, niin sai paskahalvauksen, kun yhtäkkiä se tyyppi olikin siinä ulko-oven luona kädet ja naama ihan lasissa kiinni, nenä litistyneenä, suu auki, huulet ja kieli lasia vasten. Hyi saatana! Kun hissi tuli, niin äkkiä hissiin ja kotona soitto poliisille. Meni viikko, niin se tyyppi löytyi eräästä lähistön talosta, missä se majaili veljensä nurkissa. Ei ole sen jälkeen hiippailut, eikä näkynyt. Tästä viis vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä niin keksityltä tarinalta taas. Oliko Porvoon Lidlin ovella?
Katsele hieman ympärillesi, moni myyjä on kokenut ahdistelua työpaikallaan, onhan siitä kirjoitettu lehdissäkin.
Onhan niitä mutta tässä nyt vähän tarina on itsensä kanssa ristiriidassa. Sukkelasanainen viittaa taitavaan puhujaan, "miten ois" ei kuulosta ollenkaan taitavalta puhujalta. Eikä kukaan kuvittele saavansa parilla kympillä keneltäkään mitään tänä päivänä.
Mikä tarve sulla on mitätöidä ap:n kokemus?
"Sukkelasanaisuushan" tässä tarkoitti sitä, että tuo limainen ukko kuvitteli olevansa vitsikäs. Siksi ojenteli sitä kaksikymppistäkin. Ei se mitään ollut oikeasti ostamassa, oli vaan mielestään hirveän hauska.
Olet kyllä onnekas, kun olet saanut elää elämäsi pumpulikuplassa, jossa et ole joutunut työssäsi kohtaamaan näitä "setämiehiä".
Siis keksitty tai ei mutta tätähän tapahtuu koko ajan. En tiedä missä ihmiset on kasvaneet jos ei edes kellekkään tutulle ole tapahtunut tätä. Parikymppisenä useinkin tämän tyylistä lähestymistä kaiken ikäisiltä miehiltä niin itselle kuin kavereillekin. Iän myötä onneksi harventunut.
sano niille, että "sori tämä kassa on suljettu eikä tämä kassa myy ruumista"
Vierailija kirjoitti:
en yhtään ihmettele tollasia limanuljaskoita, silloin harvoin kun maksan henkilökassalla, monesti kassajonossa saattaa osua joku papparainen mun taakse..niillä on monella jännä tarve tulla kovin lähelle jonottamaan..pahalla silmällä siitä yleensä kyllä selviää..ja mä olen sentään +40..eli voin kuvitella sitä kuolaamista nuorten kassatyttöjen osalta.
Jep. Toinen yli nelikymppinen täällä, ja tuttua tuo, että sellaset 70-80 v ukot seisoo tappituntumalla hönkimässä niskaan kassajonossa. Kärryn kun vetää väliin, niin sitten vaan tuijotetaan virne naamalla. Itse teen työtä, jossa olen "näkyvillä" ja nämä saman ikäpolven ukot ovat niitä, jotka toljottaa, vaikka vaimokin olisi mukana. Oma isäni on tuon ikäinen ja todella toivon, ettei ole samanlainen... Ja olen ihan tavallinen nainen, en mitään näyttävää tai tyrkkyä, mutta näköjään tällainen hiirulainenkin käy toljotuksen kohteeksi.
Nuo ukot ovat juuri sopivia nelikymppisille ikäneidoille.
Mä varmaan huutaisin sille, että menee nyt helvetissä vilkaisee peiliin ennen kuin tulee nolaamaan itsensä julkiselle paikalle.
Vierailija kirjoitti: Pitäisikö vartijan hätistellä nuoria myyjiä kiusaavat vanhat miehet kaupasta ulos?
Pitäisi Seksuaslinen ahdistelu on rikos. Myös verbaalinen ahdistelu.
Vierailija kirjoitti:
Mites ois viiskymppiä?
Liian vähän. 5 tonnia niin täällä olisi kirjoitus Kiitos sinulle sukkelasanainen vanha mies, pelastit päiväni!
Isoa suonikasta kun vilauttaa niin syttyy tytön silmät himosta! T: M65+