Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukun joka päivä noin 11 tuntia

Vierailija
06.06.2025 |

Päivät menee tosi nopeasti. Samoin viikot.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hurjalta että jollakin riittää noin paljon unta. Minulla normaalit yöunet on 7 tuntia. Sen verran paha nukahtamisen vaikeus että monesti jää 3-5 tuntiin. Sitten kun univelkaa on kertynyt niin saatan nukkua 10 tai jopa 11 tuntia. Nuo pitkät unet kostautuu aina. Seuraavana yönä nukun vain muutaman tunnin tai en ollenkaan.

No mä nukun sen takia noin pitkään kun mulla on erilaisia lääkityksiä jotka väsyttää.

-Ap

Olisit heti sanonut tuon asian. Luulin että olet niitä jotka nukkuvat luonnostaan paljon. 

Vierailija
22/25 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinn kesäaikana päivät menee nopeammin näin joutilaana. Kello on tunnin enemmän kun herään ja nopeammin tulee ilta ja meen nukkumaan. Aktiivinen päivä on lyhyempi kesäajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukut elämäsi ohi. Vähempi riittää.

Vierailija
24/25 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kellään on aikaa nukkua noin paljon?!?!

Vierailija
25/25 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hurjalta että jollakin riittää noin paljon unta. Minulla normaalit yöunet on 7 tuntia. Sen verran paha nukahtamisen vaikeus että monesti jää 3-5 tuntiin. Sitten kun univelkaa on kertynyt niin saatan nukkua 10 tai jopa 11 tuntia. Nuo pitkät unet kostautuu aina. Seuraavana yönä nukun vain muutaman tunnin tai en ollenkaan.

No mä nukun sen takia noin pitkään kun mulla on erilaisia lääkityksiä jotka väsyttää.

-Ap

Valis?

Ei mulla ole mitään ihme lääkityksiä. Herään jo kello 6 tai viimeistään kello 6.30. T. Valis