Nukun joka päivä noin 11 tuntia
Kommentit (25)
Kuulostaa hurjalta että jollakin riittää noin paljon unta. Minulla normaalit yöunet on 7 tuntia. Sen verran paha nukahtamisen vaikeus että monesti jää 3-5 tuntiin. Sitten kun univelkaa on kertynyt niin saatan nukkua 10 tai jopa 11 tuntia. Nuo pitkät unet kostautuu aina. Seuraavana yönä nukun vain muutaman tunnin tai en ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hurjalta että jollakin riittää noin paljon unta. Minulla normaalit yöunet on 7 tuntia. Sen verran paha nukahtamisen vaikeus että monesti jää 3-5 tuntiin. Sitten kun univelkaa on kertynyt niin saatan nukkua 10 tai jopa 11 tuntia. Nuo pitkät unet kostautuu aina. Seuraavana yönä nukun vain muutaman tunnin tai en ollenkaan.
No mä nukun sen takia noin pitkään kun mulla on erilaisia lääkityksiä jotka väsyttää.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä nukun sen takia noin pitkään kun mulla on erilaisia lääkityksiä jotka väsyttää.
-Ap
Valis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Valis?
Mikä tai kuka on valis?
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Käytkö töissä?
En käy enää. Olen poissa työelämästä.
-Ap
Oletko vanhus osastolla? Lääkkeillä tainnutettu vaivattomaksi? Onko sulla vaippa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko vanhus osastolla? Lääkkeillä tainnutettu vaivattomaksi? Onko sulla vaippa?
En ole mikään vanhus. Keski-ikäinen olen.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä nukun öisin, en päivisin.
Mä valvon pitkään ihan aamuviiteen asti.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Olet sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Olet sekaisin.
Miten niin?
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla on niin paljon lääkkeitä? Oletko sä vakavasti sairas?
Syön hermokipuihin särkylääkkeitä ja psyykenlääkkeitä. Sekä muita lääkkeitä ei niin vakaviin sairauksiin. Tai miten sen nyt ottaa.
-Ap
Ok.