Jännää miten tiettyihin automerkkeihin hakeutuu aina tietynlaiset kuskit
Toyota - köröttelijä - se joka ajaa valtatiellä 10km/h alinopeutta, paitsi kun tulee ohituskaista missä se ottaa 5km/h ylinopeutta
BMW/Audi - se standardimulkku jonka pitää tehdä ruuhkissakin keltaisella viivalla mutkaan vaarallisia ohituksia että on 10 sekuntia aikaisemmin perillä
Volvo - ihminen joka ajaa täysin muusta liikenteestä tiedottomana motarilla vakkarilla vasenta kaistaa koko matkan, oli muita nopeampi tai ei.
Kommentit (62)
AUDI on volkswagen joka on suunnattu narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsiville asiakkaille.
Vierailija kirjoitti:
Skodalla ajaa sekopäät.
Skoda = Ei ollut varaa audiin, eikä ole tarpeeksi itsetuntoa volkkariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skodalla ajaa sekopäät.
Skoda = Ei ollut varaa audiin, eikä ole tarpeeksi itsetuntoa volkkariin.
Audi= ei varaa BMW liian nuori mersuun.
Vierailija kirjoitti:
BMW= pieni vehje
Hrko heko ku olet hauska😂
Vierailija kirjoitti:
Alinopeutta ei ole olemassakaan. Nopeusrajoitus ilmaisee sallitun MAKSIMI nopeuden
Itse asiassa nykyään on.
Vierailija kirjoitti:
Alinopeutta ei ole olemassakaan. Nopeusrajoitus ilmaisee sallitun MAKSIMI nopeuden
Eli saan ajaa moottoritiellä 20kmh eikä se haittaa minua eikä poliisia, vaikka onkin vaara että aiheutan ketjukolarin? Tee palvelus yhteiskunnalle ja palauta ajokorttisi poliisille jo tänään.
Ihan taajama ajossa huomannut tällaista ja mietin, että miten jotkut saavat vaikka kiertoliittymän mentyä niin hitaasti, että takanatulevan pitää välillä melkein pysähtyä ettei aja perään. Nämä ehtivät kyllä risteyksissä eteen vaikka miten pieneen väliin mutta muuten ollaan hitaita kääntymään.
Minulla on ollut elämäni aika mm. Toyota, Peugeot, Skoda, Volkswagen, BMW, Renault ja Audi.
Millainen ihminen siis olen?
Vierailija kirjoitti:
Turussa bemarit näyttää olevan suurimmaksi osaksi arabitaustaisilla.
Niitä kutsutaan huuumebemuiksi.
Ai kamala, mikä multipersoona tämän ketjun mukaan naisena olenkaan, kun olen omistanut Audin, Skodan, Volkkarin, Volvon, Bemarin, Fordin, Opelin ja Dodgen. 😂
Ihan sekopää, pois liikenteestä äkkiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tesla - Jäädään valoissa selaamaan somea ja sitten testataan kiihtyvyyttä.
Huomaa ettei tämän höpisijä ole ikinä ollut Teslassa. Se pingaa kuskia äänimerkillä heti kun vihreät vaihtuu.
Ja muutekin auto jostain 90 luvulta, tämä ei ole yksin teslan ominaisuus.
Ylenmääräinen muiden ajotavoista valittaminen on automerkistä riippumatta vajaaälyisyyden merkki.
Minkälainen mielikuva teillä on Jaguar-kuskeista?
M54
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut elämäni aika mm. Toyota, Peugeot, Skoda, Volkswagen, BMW, Renault ja Audi.
Millainen ihminen siis olen?
Riippuu ihan järjestyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on alinopeutta kun keskellä kirkasta kesäpäivää rutikuivalla asfaltilla tikkusuoralla tiellä corolla lonnii 90iä satasen tiellä.
Jos noin, mikset mene ohi? Tikkusuora tie ja hyvä näkyvyys. Etkö sä pääse sillä mopoautolla?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mielikuva teillä on Jaguar-kuskeista?
M54
Charmantti ja sivistynyt panomies, parasta naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW= pieni vehje
En tiedä, aika isoja nuo tosi suositun X5 vehkeetkin on.
Mies joka tarttee munanjatketta, ajaa bemarilla. Tämä on tutkittu.
Toyota-mies ei tartte. Sillä on elämä hallinnassa eikä mitään kiirettä kuolla, joten ihailee kauniita maisemia matkalla naisensa luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW= pieni vehje
Sulla on näköjään yläpääkin pieni.
Teslakuskilta löytyy taskusta myös iphone ja hirveä selitys, kuinka se Tesla kaikkineen natisivineen muoveineen, vege(öljy)nahkapenkkeineen on paras auto mitä maan päällä tehdään. Varustetaso hintaan nähden surkea, arvonalenema vielä surkeampi. Jos joku vähänkään heittää kritiikkiä Teslaa kohti, niin hyvä että ei päälle käy. Värinä tietysti valkoinen.