Mökille kylään tukevat! KEKSIKASSI on aina tervetullut tuliainen.
Kommentit (47)
Yksi paketti riittää. Kassillinen on liian paljon ja ehtivät pilaantua kesän aikana.
Eih. En tekisi kekseillä mitään. Ennemmin jotakin juotavaa, kylmää tai kuumaa.
Tuot sen arvoisesti mitä arvelet itse meillä syöväsi. Tuohonhan perinne joskus perustui. Vanhanaikainen ja homehtunut tapa josta toivoisi ihmisten jo luopuvan.
Vierailija kirjoitti:
Juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Tuot sen arvoisesti mitä arvelet itse meillä syöväsi. Tuohonhan perinne joskus perustui. Vanhanaikainen ja homehtunut tapa josta toivoisi ihmisten jo luopuvan.
Totta. "Pula-ajan" tavat eivät oikein enää istu ylikuluttamisen aikaan.
Minä toin viinakassin, jonka kanssa heittäydyin puutarhakeinuun pötkölleni. Jaksoin hetken kuunnella loputtomia tylsiä juttuja mökin remonttiprojekteista ja esittelyä uudesta kukkapenkistä, kun avasin ekan pullon.
Heräsin aamulla keinusta kauheassa kanuunassa, ja oksensin tuohon isäntäväen hartaudella esittelemään kukkapenkkiin.
Porttikielto tuli, mutta loput viinat jäi.
Miksi haluat tukevia mökillesi kylään?
Minulle mieluummin seksikassi, kiitos.
Kolmen tähden jallupullo. Muuta en pyydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoppo.
Vain juoppo näki tuossa vastauksessa alkoholin
Tukevaa? Konvehtirasia! Käy juhlaan ja joka tilaisuuteen! Vie pois, emäntä kiittää silmät kyynelissä, pikku raukka!😢
Isäntäväelle keksikassi, itselleni viinakassi.
Ja eikun juomaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tukevia mökillesi kylään?
Laihat eivät viihdy siellä?
Tuon keksiä ja yhden paketin hiillosmakkaraa. Viinat piilotan ja vedän naamaani yksin.
Vierailija kirjoitti:
Entä railakkaat voikkuleivät?
Ne lentää järveen ekana.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole ne keksit maistuu kamalilta.
Ne maistuu ihan hyvältä, jos sen pötkylän syö heti paketin aukaisemisen jälkeen, rapeita ja maukkaita. Mutta jos ne vähänkään kauemmin avattuna, ne alkaa olla aika kamalia. Etenkin, jos ne jätetty jollekin tarjoilulautaselle odottamaan seuraavia vieraita.
No ei kyllä ole ne keksit maistuu kamalilta.