Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkoholisti eikä kukaan ulkopuolinen tiedä siitä

Vierailija
06.06.2025 |

Työt menee ja olen siinä hyvä ja arvostettu. Viina ei haise ja näytän siistiltä ja huolitellulta. Käytän laadukkaita ja kalliita vaatteita, kenkiä. Asun Helsingissä meren äärellä arvoalueella, kotini on sisustettu antiikilla. Käytän paljon energiaa ulkonäkööni, en ole turvonnut enkä lihonut. Hampaat on valkaistu ja hoidettu, käyn manikyyrillä, kosmetologilla ja kampaajalla säännöllisesti. Olen ulkoisesti kaunis. Kotini on siisti, jopa ylisiisti. 

toinen asia on se, että olen alkoholisti. Juon salaa ja toleranssi on noussut siten etten juuri saa krapulaa vaan herään joka aamu freessinä jo ennen klo 6 töihin.  Esimiehet ja työntekijät arvostavat osaamistani ja pärjään töissä loistavasti. Ulkoisesti näytän menestyneeltä mutta sisäisesti olen pahoinvoiva

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi on nykyaikaa, go girl!

Vierailija
22/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihuus, silti pullero maha 🧠

Vatsan ympärys on 60 centtiä tällähetkellä, lantio ja rinnat 90. AP

Tulevaisuudesta en osaa sitten sanoa mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olet kitukasvuinen mies. Söitkö lapsena adhd lääkkeitä?

Vierailija
24/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, enkä ole lesbo tai trans. Miehet lähestyvät minua jatkuvasti vaikka olen parisuhteessa

Vierailija
25/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä oma nenä enää tunnistakaan sitä vanhan viinan hajua, eli varmasti ainakin välillä haiset.

Väkisinkin jotkut tietävät, vaikka vakuuttelet itsellesi että salaisuutesi on turvassa.

Toivottavasti pääset pian kohtaan, jossa et jaksa pitää turhia pintaliito-kulissejasi enää. Mitä se varallisuus ja asema vaimonsa murhannutta psykiatriakaan vankilassa auttaa?

Toivottavasti saat apua itsellesi, kaikkea hyvää <3

T. Vähentänyt alkoholisti, kaikki menee liuottimista kaasuista liimoihin 

Vierailija
26/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten menit paljastamaan meille palstan juopoille koko homman.

Kippis ja kulaus.

Vierailija
27/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä oma nenä enää tunnistakaan sitä vanhan viinan hajua, eli varmasti ainakin välillä haiset.

Väkisinkin jotkut tietävät, vaikka vakuuttelet itsellesi että salaisuutesi on turvassa.

Toivottavasti pääset pian kohtaan, jossa et jaksa pitää turhia pintaliito-kulissejasi enää. Mitä se varallisuus ja asema vaimonsa murhannutta psykiatriakaan vankilassa auttaa?

Toivottavasti saat apua itsellesi, kaikkea hyvää <3

T. Piilovittuileva mulkku, hyvää kesää sullekin:):)

Vierailija
28/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole tietävinään mutta kaikki sen tietävät.

Haju ja käsien vapina, haparointi, kömpelyys, ajatuksen hitaus, punainen naama - sen huomaa kyllä. Siihen on ikävä puuttua joten kaikki vain toivovat että menet pois etkä tule takaisin haisemaan ja alisuoriutumaan.

Ei pidä paikkaansa. Juuri sain ylennyksen töissä enkä vapise tai haise. Oikein naurattaa miten kliseistä on mielikuvat alkoholistista. Käypä alkoholistien AA-ryhmässä niin saatat yllättyä millaista porukkaa sieltä löytyy.

Alkoholismi on vakava sairaus. Mikä sinua naurattaa? Ei se et näyttää hyvältä ja on kuitenkin sairas ole naurettava asia ollenkaan.

Eiköhän kaikki tiedä, että monista ei heti uskoisi, ja ulkokuori joskus pettää, ainakin hetken. Moni kuitenkin luulee liikoja, eli kuvittelee olevansa terveemmän näköinen kuin onkaan.

Vierailija
29/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä on paljon. Entinen mieheni oli pitkään sell, josta alkoholismi ei näkynyt ulospäin. Nyt jo näkyy. Vapinaa, hitautta, keltaiset silmät. 

Keltaiset silmät = maksa pettää, ei ole hänellä enää kauaa aikaa :/

Vierailija
30/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään ämpärillistä juo, mutta tissuttelen. Lopetan jo ajoissa illalla sillä nukun aina 9 tuntia yössä jotta olen pirteä ja levänneen näköinen. Olen hyvin siro ja pienikokoinen joten tulen ihan pienestäkin annoksesta humaltuneeksi. 

Mikä on sinulle pieni annos? 

Vierailija
31/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haju ja käsien vapina, haparointi, kömpelyys, ajatuksen hitaus, punainen naama - sen huomaa kyllä. Siihen on ikävä puuttua joten kaikki vain toivovat että menet pois etkä tule takaisin haisemaan ja alisuoriutumaan.

Ei pidä paikkaansa. Juuri sain ylennyksen töissä enkä vapise tai haise. Oikein naurattaa miten kliseistä on mielikuvat alkoholistista. Käypä alkoholistien AA-ryhmässä niin saatat yllättyä millaista porukkaa sieltä löytyy.

Ilmeisesti et itsekään tiedä sitä, kun juot edelleen.

Alkoholisti on todellisuuden kieltämisen, selitysten ja muiden syyttelyn mestari. 

Vierailija
32/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, enkä ole lesbo tai trans. Miehet lähestyvät minua jatkuvasti vaikka olen parisuhteessa

Mitä mieltä puolisosi on alkoholismistasi? 

Vierailija
33/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"T. Piilovittuileva mulkku, hyvää kesää sullekin:):)"

Tämäkin jo kertoo että olet sairas. Kun joku toivottaa "kaikkea hyvää", niin näet siinä vain kettuilua.

Surullisen kyynistä.

Vierailija
34/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi on nykyaikaa, go girl!

Maksakirroosi, maksa sanoo poks ja keltaisuus.

Naisen maksa ei ole tasa-arvoinen vaan menee nopeammin kuin miehen maksa. 

Vierailija
35/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös sellainen erittäin jämptin oloinen klassinen juoppotyyppi, vaatii töissä paljon myös muilta, mutta on erittäin herkkähipiäinen kaikenlaisen varpaille astumisen tai (kuvitellun) kritiikin suhteen. Ei reagoi välttämättä objektiivisesti. Taustalla häpeä salatusta juomisesta ja lopulta heikko itsetunto. 

Vierailija
36/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti se on juuri niin päin, että kaikki muut ympärillä näkevät, että kuka on se alkoholisti, paitsi tämä alkoholisti itse. Tämä on nyt sitten joku säännön vahvistava poikkeustapaus.

On viheliäistä olla alkoholisti, joka itsekin jo tietää olevansa alkoholisti, mutta siitä huolimatta ei halua tai pysty lopettamaan juomista, koska kokee pärjäävänsä. Alkoholismi on kuitenkin vaarallinen ja vakava sairaus, eikä sitä helpota juomisen jatkaminen. Se vain pahentaa sitä. Tuo nyt voi vielä hetken jatkua, että huolehditaan ulkonäöstä ja hoidetaan työt kunnolla ja ulkoiset puitteet ovat kotia myöten tiptop. Mutta kun alkoholismi tuosta vähitellen pahenee, niin sitä alkaa joustaa pikkuasioista ja päästää lipsumaan. "Ei kai se nyt niin justiinsa ole, miten pukeutuu. Välillä vähän rennommin." "Olen tähän asti hoitanut työni kunnolla. Siksi voin nyt tänään jäädä kotiin, olen 'kipeänä'. Otan vähän alkoholia ja aikaa itselleni." Kaikkea tämmöstä. Sitten sitä alkaa muuttumaan ihan kaikessa, eikä suinkaan hyvässä. Se on se alkoholismisairaus, joka syöttää niitä uudenlaisia ajatuksia päähän ja saa ihmisen muuttumaan vähitellen toiseksi. Nyt, kun tunnistat olevasi alkoholisti, sekä sen sisäisen pahoinvointisi, niin ala pyrkimään eroon alkoholista, jonka käyttö ei ole sinulle hyväksi. Alkoholista luopuminen on sijoitus tulevaisuudelle. Hae syitä, miksi olla juomatta. Semmoinen syy voisi olla vaikka se, että jos jatkan, niin tulevaisuuteni on huonompi kuin nykyinen tilanteeni. Kun kerran tiedät olevasi alkoholisti, niin se on jo hyvä asia. Moni alkoholisti nimittäin kieltää olevansa alkoholisti ja sen myötä kusettaa itseään kaikessa. Mutta kun tunnistaa olevansa alkoholisti ja myöntää sen, niin se on se ensimmäinen askel. Nyt kannattaa miettiä niitä asioita. Luopumalla alkoholista, pääset sisäisestä pahasta olosta, se helpottaa.

Vierailija
37/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli työkaveri josta ei ikinä olisi uskonut alkkariksi. Oli sporttisen oloinen, komea, pitkä mies, uskovainen mutta sai yhtäkkiä jonkun sairaskohtauksen ja kuoli siihen, myöhemmin kuultiin kylillä että kuolinsyy oli pitkäaikainen alkoholin käyttö. Tuli koko työyhteisölle yllärinä. 

Vierailija
38/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa,spurguisäni omasta mielestään hoiti työt vaikka jäi suurin osa hoitamatta.

Vierailija
39/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kyllä ne tietää

Vierailija
40/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on nähty. Pershärön ja alkoholismin kanssa hautaan kun kulissit on loppuun saakka tärkeintä. Mitään muuta ei sinullakaan näytä päässä liikkuvan kuin ulkoiset asiat (ja olet tietenkin vakuuttunut siitä että sinulle ollaan salaa kateellisia rahasta ja kauneudesta.) 😁 En sääli, vaikka ehkä pitäisi. Ei kukaan kuitenkaan valitse kehittyä tuollaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi