Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkoholisti eikä kukaan ulkopuolinen tiedä siitä

Vierailija
06.06.2025 |

Työt menee ja olen siinä hyvä ja arvostettu. Viina ei haise ja näytän siistiltä ja huolitellulta. Käytän laadukkaita ja kalliita vaatteita, kenkiä. Asun Helsingissä meren äärellä arvoalueella, kotini on sisustettu antiikilla. Käytän paljon energiaa ulkonäkööni, en ole turvonnut enkä lihonut. Hampaat on valkaistu ja hoidettu, käyn manikyyrillä, kosmetologilla ja kampaajalla säännöllisesti. Olen ulkoisesti kaunis. Kotini on siisti, jopa ylisiisti. 

toinen asia on se, että olen alkoholisti. Juon salaa ja toleranssi on noussut siten etten juuri saa krapulaa vaan herään joka aamu freessinä jo ennen klo 6 töihin.  Esimiehet ja työntekijät arvostavat osaamistani ja pärjään töissä loistavasti. Ulkoisesti näytän menestyneeltä mutta sisäisesti olen pahoinvoiva

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat homolta. Ja alkoholistilta.

Vierailija
2/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen haistaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun alkoholismin huomaa ja pystyy toteamaan myös labroissa. Et vain itse tiedä. Lääkäreillä on korkea kynnys mainita epäilyistään, jotka syntyvät tietyistä veriarvoista, koska moni niistä voi johtua muustakin asiasta.

Jos et käy lääkärissä, se on eri juttu. Mutta työterveydessä joku saattaa laittaa sinut B-PEthiin ja otetaan siitä sitten koppi eli sinut ohjataan hoitoon. Työstä riippuen saatat myös saada varoituksen.

Vierailija
4/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole tietävinään mutta kaikki sen tietävät.

Haju ja käsien vapina, haparointi, kömpelyys, ajatuksen hitaus, punainen naama - sen huomaa kyllä. Siihen on ikävä puuttua joten kaikki vain toivovat että menet pois etkä tule takaisin haisemaan ja alisuoriutumaan.

Vierailija
5/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä oma nenä enää tunnistakaan sitä vanhan viinan hajua, eli varmasti ainakin välillä haiset.

Väkisinkin jotkut tietävät, vaikka vakuuttelet itsellesi että salaisuutesi on turvassa.

Toivottavasti pääset pian kohtaan, jossa et jaksa pitää turhia pintaliito-kulissejasi enää. Mitä se varallisuus ja asema vaimonsa murhannutta psykiatriakaan vankilassa auttaa?

Toivottavasti saat apua itsellesi, kaikkea hyvää <3

Vierailija
6/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikassani toisessa kaupungissa siis ei pääkaupunki seudulla taitaa olla myös yksi, itse hän oikein kehuu miten tissuttaa joka ilta viiniä, ihmettelen miten hänen mies ei puutu asiaan vaan päinvastoin tilaa vaimolleen laatikkokaupalla viiniä. Ja hyvin varakkaita ovat eli kalliisiin viineihin ja shampanjaan on varaa.

Vierailija
7/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haju ja käsien vapina, haparointi, kömpelyys, ajatuksen hitaus, punainen naama - sen huomaa kyllä. Siihen on ikävä puuttua joten kaikki vain toivovat että menet pois etkä tule takaisin haisemaan ja alisuoriutumaan.

Ei pidä paikkaansa. Juuri sain ylennyksen töissä enkä vapise tai haise. Oikein naurattaa miten kliseistä on mielikuvat alkoholistista. Käypä alkoholistien AA-ryhmässä niin saatat yllättyä millaista porukkaa sieltä löytyy.

Vierailija
8/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun jumpassa käy eläkenainen joka haisee vanhalle viinalle, lisäksi pitää sellaista tupakkakeuhko-rohinaa. En ymmärrä miten jaksaa hyppelehtiä, no ei kyllä kovin hyvin jaksakaan. Miten sydän kestää?

Ei varmaankaan tajua että kaikki haistavat riippuvuutensa.

Vierailija
9/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Juuri sain ylennyksen töissä enkä vapise tai haise. Oikein naurattaa miten kliseistä on mielikuvat alkoholistista. Käypä alkoholistien AA-ryhmässä niin saatat yllättyä millaista porukkaa sieltä löytyy.

Voihan se olla että vielä näytätkin freesiltä. Katsotaan 5v päästä :(

Mutta hajua ei pysty millään yrttimintulla täysin peittämään, tulee huokosista.

Vierailija
10/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinä luulet, ettet haise ja ettei kukaan ole huomannut. Mutta jos joka päivä tankkaa itseensä alkoholia, voi olla varma, että raittiit sen haistavat.

Vierailija
11/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko juot? jos olet jo kuudelta hereillä.

Vierailija
12/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä että juot max 1-2 lasia viiniä illassa.

Vierailija
13/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis sille 🍻

Vierailija
14/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what? Myös raittiita alkoholisteja on paljon.

Vierailija
15/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Niinhän se on ettei mikään raha tuo onnea jos on sisältä tyhjä. Vanhuudesta voi tulla aika kurja.

Vierailija
16/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään ämpärillistä juo, mutta tissuttelen. Lopetan jo ajoissa illalla sillä nukun aina 9 tuntia yössä jotta olen pirteä ja levänneen näköinen. Olen hyvin siro ja pienikokoinen joten tulen ihan pienestäkin annoksesta humaltuneeksi. 

Vierailija
17/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä on paljon. Entinen mieheni oli pitkään sell, josta alkoholismi ei näkynyt ulospäin. Nyt jo näkyy. Vapinaa, hitautta, keltaiset silmät. 

Vierailija
18/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus, silti pullero maha 🧠

Vierailija
19/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on eroa vetääkö illalla muutaman lasin viiniä vai litran kossua. 

Vierailija
20/55 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä oma nenä enää tunnistakaan sitä vanhan viinan hajua, eli varmasti ainakin välillä haiset.

Väkisinkin jotkut tietävät, vaikka vakuuttelet itsellesi että salaisuutesi on turvassa.

Toivottavasti pääset pian kohtaan, jossa et jaksa pitää turhia pintaliito-kulissejasi enää. Mitä se varallisuus ja asema vaimonsa murhannutta psykiatriakaan vankilassa auttaa?

Toivottavasti saat apua itsellesi, kaikkea hyvää <3

Olet joka lajin asiantuntija ja tullut jo 40 vuotta  sitten päihdeuskoon. Sniff.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän