Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 100te omistava muka varakas?

Vierailija
05.06.2025 |

Ymmärrän jos puhutaan vuosituloista. Mutta uutisessa sanottiin että jos nettovarallisuus on yli 100te, joutuu ehkä maksamaan varallisuus (tai puolustus) veroa. Tähän ei lasketa taloja tai autoja.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavan pieniä omaisuuksia alettaisiin taas verottaa, jos ja kun vasurit pääsevät kiinni valtaan.

Vierailija
42/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on palkka n. 1800 netto, mutta olen parissa vuosikymmenessä saanut säästöön n.130te. Kiva jos näin varakasta aletaan vähän lisää verottamaan

Niin kyllähän elämä on epäoikeuden mukainen joku raata vuosikymmeniä, mulla soitto ja viikonpäästä 200 tuhatta euroa tilillä, tekemättä mitään toki puhelu maksaa.Se kauppankäynti on vieläkin ihan hyvä idea.

Kerropa ihan mielenkiinnosta mitä kauppaa käyt kun puhelulla tienaat 200 000e?

Metsä ja tonttikauppoja, haluatko ostaa?no ei se mitään ostajat on jo jonossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yli satadonaa varoja mutta edelleen kamppailen että pääsisin omilleni kun ei ihan sijoittajamestari ollut tuossa muutama vuosi sitten.

Vierailija
44/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on palkka n. 1800 netto, mutta olen parissa vuosikymmenessä saanut säästöön n.130te. Kiva jos näin varakasta aletaan vähän lisää verottamaan

Niin kyllähän elämä on epäoikeuden mukainen joku raata vuosikymmeniä, mulla soitto ja viikonpäästä 200 tuhatta euroa tilillä, tekemättä mitään toki puhelu maksaa.Se kauppankäynti on vieläkin ihan hyvä idea.

Kerropa ihan mielenkiinnosta mitä kauppaa käyt kun puhelulla tienaat 200 000e?

Metsä ja tonttikauppoja, haluatko ostaa?no ei se mitään ostajat on jo jonossa.

metsäKAUPOILLA ei kyllä helposti TIENAA 200 k€. TUOTTO, ja MYYNTIHINTA ovat aivan eri asioita. Metsäkaupassa metsä vain omaisuuserä muuttaa muotoaan toiseksi. Vähän sama kuin väittäisit että kun siirrät tilltä A tilille B 10 000, tienasit 10 000... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan