Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 100te omistava muka varakas?

Vierailija
05.06.2025 |

Ymmärrän jos puhutaan vuosituloista. Mutta uutisessa sanottiin että jos nettovarallisuus on yli 100te, joutuu ehkä maksamaan varallisuus (tai puolustus) veroa. Tähän ei lasketa taloja tai autoja.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se kesämökki ollaan aina rajaamassa ulos näistä? En näe että se olisi asumisen kannalta mitenkään välttämätön ja eihän siellä edes saa asua vakituisesti, pelkkä rikkaampien hupipaikka.

No siksipä siksi, koska ei ne rikkaat itselleen näitä maksuja oikeasti ole säätämässä ja kyllähän heiltä itseltään kaikilta kesämökki löytyy.

Vierailija
22/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Minulla on 1,5 milj. sijoitusvarallisuus enkä ole varakas.

Ruplan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keksiä moinen uusi verohimmeli byrokratioineen?

Joka jampalla on varmaan pankkitili.

Miksei vaikka oteta suoraan kaikilta ihmisiltä pankkitililtä vaikka kymppi? Jos ei ole kymppiä, niin sitten saa vapautuksen maksusta ja selviää kymmenellä poliisin antamalla pampuniskulla.

Vierailija
24/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtona on sitten kiinteistöveron korotus, sitä maksavat kaikki. Jostain täytyy saada pysyvästi vuosittain vajaa 10 miljardia puolustukseen. 

Kiire kiire on ja paniikki puolustautua ennenkuin se Venäjä romahtaa :D

Jo vaan veljien pitää saada asediileillä massia taskuun.

Vierailija
25/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtona on sitten kiinteistöveron korotus, sitä maksavat kaikki. Jostain täytyy saada pysyvästi vuosittain vajaa 10 miljardia puolustukseen. 

Joku paskavaltio siinä naapurissa on todennäköisesti jatkossakin

Vierailija
26/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varakas.

Vierailija
27/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa taas jälleen kysellään ja valehdellaan että onko miljoona euroa paljon vai vähän, menkää rikkaat ja köyhät rahoja laskemaan ja päätelkää itse miten tulette toimeen, vedonlyöntitoimisto on tältä päivää suljettu kiitos.

Vierailija
28/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä paskaa se että venäjä voisi hyökätä NATO maahan muutaman vuoden sisällä tai voihan ne jos haluavat hävitä täydellisesti. Hyvä kun ilman sotiakin pysyvät pystyssä ja ei tule sisällissotaa.

Olisi ehkä uskottavampaa tuo uhkapelottelu ellei samaan aikaan myös väitetä että Venäjä on romahtamassa. Että koettakaahan nyt päättää kumpi se olis koska romahtavalla maalla ei todellakaan olisi lihaksia hyökkiä nato-eurooppaan.

Vierailija
29/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä paskaa se että venäjä voisi hyökätä NATO maahan muutaman vuoden sisällä tai voihan ne jos haluavat hävitä täydellisesti. Hyvä kun ilman sotiakin pysyvät pystyssä ja ei tule sisällissotaa.

Olisi ehkä uskottavampaa tuo uhkapelottelu ellei samaan aikaan myös väitetä että Venäjä on romahtamassa. Että koettakaahan nyt päättää kumpi se olis koska romahtavalla maalla ei todellakaan olisi lihaksia hyökkiä nato-eurooppaan.

Viimeksi kun NL romahti, se johtui juurikin sotilasmenoista.

Kapinen pieni karhu pelkää naapureitaan 

Vierailija
30/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun niiden uhka on tasoa ladalla hyökkäävät karpolakit niin ei nyt kauheasti tarvisi kuitenkaan lisäbudjettia puolustukseen.

Vierailija
31/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omakotitalo, kesämökki ja reilu 100k sijoitusvarallisuutta. Oon kyllä niin peruspulliainen kuin olla ja voi. 

Vierailija
32/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun niiden uhka on tasoa ladalla hyökkäävät karpolakit niin ei nyt kauheasti tarvisi kuitenkaan lisäbudjettia puolustukseen.

Ongelma siinä on että niitä on muutama enemmän kuin suomalaisia

Vierailija
33/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on omakotitalo, kesämökki ja reilu 100k sijoitusvarallisuutta. Oon kyllä niin peruspulliainen kuin olla ja voi. 

Minä asun vanhassa ladossa ja homma toimii.

Vierailija
34/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talot, autot, kesämökit ja kaikki kätevästi pois rajattuna ja muutenkin varmaan niin säädetty että vain vuokralla asuva nordnetin tavisasiakas joutuu maksamaan.

No se on ihan juuri näin. Osakkeita tai sijoitusasunto. 

Tai rahastoissa odottamassa putkiremonttia, johon ne hupeneekin. 

Kullattuja putkia vissiin laittavat tuolla hinnalla. Eipähän ruostu.

Nykylaadulla 10v välein.

Vierailija
35/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on satate?

Vierailija
36/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on palkka n. 1800 netto, mutta olen parissa vuosikymmenessä saanut säästöön n.130te. Kiva jos näin varakasta aletaan vähän lisää verottamaan

Vierailija
37/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma siinä on että niitä on muutama enemmän kuin suomalaisia

Kyllä ne rivit sielä harvenoo joka päivä.

Vierailija
38/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on palkka n. 1800 netto, mutta olen parissa vuosikymmenessä saanut säästöön n.130te. Kiva jos näin varakasta aletaan vähän lisää verottamaan

Niin kyllähän elämä on epäoikeuden mukainen joku raata vuosikymmeniä, mulla soitto ja viikonpäästä 200 tuhatta euroa tilillä, tekemättä mitään toki puhelu maksaa.Se kauppankäynti on vieläkin ihan hyvä idea.

Vierailija
39/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllähän elämä on epäoikeuden mukainen joku raata vuosikymmeniä, mulla soitto ja viikonpäästä 200 tuhatta euroa tilillä, tekemättä mitään toki puhelu maksaa.Se kauppankäynti on vieläkin ihan hyvä idea.

Kerropa ihan mielenkiinnosta mitä kauppaa käyt kun puhelulla tienaat 200 000e?

Vierailija
40/44 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun sijoitusvarallisuuttasi sitten verotetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme