Onko 100te omistava muka varakas?
Ymmärrän jos puhutaan vuosituloista. Mutta uutisessa sanottiin että jos nettovarallisuus on yli 100te, joutuu ehkä maksamaan varallisuus (tai puolustus) veroa. Tähän ei lasketa taloja tai autoja.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
No ei. Minulla on 1,5 milj. sijoitusvarallisuus enkä ole varakas.
Ruplan?
Miksi keksiä moinen uusi verohimmeli byrokratioineen?
Joka jampalla on varmaan pankkitili.
Miksei vaikka oteta suoraan kaikilta ihmisiltä pankkitililtä vaikka kymppi? Jos ei ole kymppiä, niin sitten saa vapautuksen maksusta ja selviää kymmenellä poliisin antamalla pampuniskulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtona on sitten kiinteistöveron korotus, sitä maksavat kaikki. Jostain täytyy saada pysyvästi vuosittain vajaa 10 miljardia puolustukseen.
Kiire kiire on ja paniikki puolustautua ennenkuin se Venäjä romahtaa :D
Jo vaan veljien pitää saada asediileillä massia taskuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtona on sitten kiinteistöveron korotus, sitä maksavat kaikki. Jostain täytyy saada pysyvästi vuosittain vajaa 10 miljardia puolustukseen.
Joku paskavaltio siinä naapurissa on todennäköisesti jatkossakin
Jaa taas jälleen kysellään ja valehdellaan että onko miljoona euroa paljon vai vähän, menkää rikkaat ja köyhät rahoja laskemaan ja päätelkää itse miten tulette toimeen, vedonlyöntitoimisto on tältä päivää suljettu kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä paskaa se että venäjä voisi hyökätä NATO maahan muutaman vuoden sisällä tai voihan ne jos haluavat hävitä täydellisesti. Hyvä kun ilman sotiakin pysyvät pystyssä ja ei tule sisällissotaa.
Olisi ehkä uskottavampaa tuo uhkapelottelu ellei samaan aikaan myös väitetä että Venäjä on romahtamassa. Että koettakaahan nyt päättää kumpi se olis koska romahtavalla maalla ei todellakaan olisi lihaksia hyökkiä nato-eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä paskaa se että venäjä voisi hyökätä NATO maahan muutaman vuoden sisällä tai voihan ne jos haluavat hävitä täydellisesti. Hyvä kun ilman sotiakin pysyvät pystyssä ja ei tule sisällissotaa.
Olisi ehkä uskottavampaa tuo uhkapelottelu ellei samaan aikaan myös väitetä että Venäjä on romahtamassa. Että koettakaahan nyt päättää kumpi se olis koska romahtavalla maalla ei todellakaan olisi lihaksia hyökkiä nato-eurooppaan.
Viimeksi kun NL romahti, se johtui juurikin sotilasmenoista.
Kapinen pieni karhu pelkää naapureitaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun niiden uhka on tasoa ladalla hyökkäävät karpolakit niin ei nyt kauheasti tarvisi kuitenkaan lisäbudjettia puolustukseen.
Mulla on omakotitalo, kesämökki ja reilu 100k sijoitusvarallisuutta. Oon kyllä niin peruspulliainen kuin olla ja voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun niiden uhka on tasoa ladalla hyökkäävät karpolakit niin ei nyt kauheasti tarvisi kuitenkaan lisäbudjettia puolustukseen.
Ongelma siinä on että niitä on muutama enemmän kuin suomalaisia
Vierailija kirjoitti:
Mulla on omakotitalo, kesämökki ja reilu 100k sijoitusvarallisuutta. Oon kyllä niin peruspulliainen kuin olla ja voi.
Minä asun vanhassa ladossa ja homma toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talot, autot, kesämökit ja kaikki kätevästi pois rajattuna ja muutenkin varmaan niin säädetty että vain vuokralla asuva nordnetin tavisasiakas joutuu maksamaan.
No se on ihan juuri näin. Osakkeita tai sijoitusasunto.
Tai rahastoissa odottamassa putkiremonttia, johon ne hupeneekin.
Kullattuja putkia vissiin laittavat tuolla hinnalla. Eipähän ruostu.
Nykylaadulla 10v välein.
Mulla on palkka n. 1800 netto, mutta olen parissa vuosikymmenessä saanut säästöön n.130te. Kiva jos näin varakasta aletaan vähän lisää verottamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma siinä on että niitä on muutama enemmän kuin suomalaisia
Kyllä ne rivit sielä harvenoo joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on palkka n. 1800 netto, mutta olen parissa vuosikymmenessä saanut säästöön n.130te. Kiva jos näin varakasta aletaan vähän lisää verottamaan
Niin kyllähän elämä on epäoikeuden mukainen joku raata vuosikymmeniä, mulla soitto ja viikonpäästä 200 tuhatta euroa tilillä, tekemättä mitään toki puhelu maksaa.Se kauppankäynti on vieläkin ihan hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllähän elämä on epäoikeuden mukainen joku raata vuosikymmeniä, mulla soitto ja viikonpäästä 200 tuhatta euroa tilillä, tekemättä mitään toki puhelu maksaa.Se kauppankäynti on vieläkin ihan hyvä idea.
Kerropa ihan mielenkiinnosta mitä kauppaa käyt kun puhelulla tienaat 200 000e?
Vierailija kirjoitti:
Sinun sijoitusvarallisuuttasi sitten verotetaan.
No siksipä siksi, koska ei ne rikkaat itselleen näitä maksuja oikeasti ole säätämässä ja kyllähän heiltä itseltään kaikilta kesämökki löytyy.